Die film is zo tof...quote:
Mooi, daar ben ik nu bij aangekomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Afl. 4 was de beste sinds de pilot imo.
Er is niets verkeerd met drama en ik hoef echt niet elke aflevering vliegende zombiehersenen maar dit typische hollywood-emo word ik een klein beetje moe van. Ik verwacht (en wil) ook helemaal geen zombieshooter als serie.quote:Op maandag 29 november 2010 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Er is vanaf het begin gezegd dat het een drama is die zich simpelweg afspeelt in een wereld die bevolkt wordt door zombies..het is geen actieserie met dramatische elementen, maar juist het omgekeerde..
Niet per se headshots, maar scenes met zombies. In de eerste twee afleveringen was het soms ontzettend spannend en dat mis ik in sommige afleveringen. Plaats dan een of twee zombies op wat onverwachte plekken.quote:Op maandag 29 november 2010 17:45 schreef Symer het volgende:
Toffe aflevering weer.
Ik snap de roep om meer headshots niet zo, wat is daar leuk aan? Ik ben veel benieuwder naar hoe de personages in zo'n situatie overleven dan naar wat computerbloed.
Die scene vond ik nog wel spannend ook eigenlijk. Heeft ze het onder controle of word ze straks opgegeten door die zus?quote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef Marmas het volgende:
Ik vond t ook juist wel een goede afl. als ze hier door heen hadden gehaast had het ook weer niet goed geweest..
stel ze hadden die dochter meteen dood gemaakt..? dat had niemand 'realistisch' gevonden.. Ik vond de ontwikkelingen in deze afl. juist wel leuk
Ik zat me juist te ergeren, waarom zo lang wachten met het afmaken? Heeft ze dan niet door dat ze allang ver heen was? Ze maakt het een zwaar onnodig risico ervan en is dus letterlijk een halve dag aan het buigen over een lijk... dan ga je toch afvragen hoe ze het tot nu toe heeft weten te overleven.quote:Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die scene vond ik nog wel spannend ook eigenlijk. Heeft ze het onder controle of word ze straks opgegeten door die zus?
Ik snap je punt, maar aangezien er ook personages in de serie zitten die zich daar net zo aan ergeren vind ik het juist een pluspunt. Het is nogal naief om te denken dat iedereen zo nuchter als jij en ik door een zombie apocalypse heen komen. Jim was wel weer een fijn nuchter personage als tegenhanger voor al die emotionele personages. Hij wist dat hij dood ging en dat hij een gevaar voor de rest was en hij begreep ook dat zij elk pistool wat ze kunnen houden goed kunnen gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2010 19:42 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik zat me juist te ergeren, waarom zo lang wachten met het afmaken? Heeft ze dan niet door dat ze allang ver heen was? Ze maakt het een zwaar onnodig risico ervan en is dus letterlijk een halve dag aan het buigen over een lijk... dan ga je toch afvragen hoe ze het tot nu toe heeft weten te overleven.
Verder vond ik het beetje verspilling van doeken om iedere dode ermee in te wikkelen. Het verhaal van 'dit maakt ons menselijk' vind ik dan maar een zwak argument, aangezien men de moeite al nam om te rouwen en te begraven. In zo'n zombie apocalypse mag je toch wel vrij zuinig zijn met je spullen, al helemaal als je niet direct in de stad bent en je veel moeite moet doen om aan dat soort spullen te komen.
Snap wel dat het een drama is en dat je ook de beelden moet laten zien van wat de mensen doormaken, maar een hele episode door over ouwe koetjes en kalfjes praten en gehuil en emotie dat iedereen in gevaar brengt.. is toch wel een erge tegenvaller. Ik heb meer interesse voor hoe ze aan voedsel komen, zich afweren van gevaar en hoe men ervoor zorgt dat ze enigszins normaal kunnen overleven.
Geen idee, maar hij zag er in ieder geval aardig incapabel uit tijdens die actiequote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef FoXje het volgende:
Is die gast van het CDC nu ook besmet? Aangezien dat spul door zijn handschoenen heen kwam!
Alhoewel de vrouwen wat overgevoelig doen zo nu en dan, voeren ze op zich nog wel wat uit. Het ouwe trouwe 'mannen jagen/verzamelen / vrouwen doen huishoudelijke dingen zoals koken/wassen principe' komt beetje naar voren, alhoewel jagers nu eigenlijk meer scavengers en defenders zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar aangezien er ook personages in de serie zitten die zich daar net zo aan ergeren vind ik het juist een pluspunt. Het is nogal naief om te denken dat iedereen zo nuchter als jij en ik door een zombie apocalypse heen komen. Jim was wel weer een fijn nuchter personage als tegenhanger voor al die emotionele personages. Hij wist dat hij dood ging en dat hij een gevaar voor de rest was en hij begreep ook dat zij elk pistool wat ze kunnen houden goed kunnen gebruiken.
Wel opvallend dat alle vrouwen eigenlijk niks doen behalve de groep vertragen, spullen verspillen en gigantisch moeilijk doen over niks. En dat de mannen, hoewel ze het lang niet altijd eens zijn, steeds constructief nadenken over hoe ze verder moeten. Het enige moment waarop een kerel even emotioneel uit de slof schoot was die Koreaan over het begraven van sommige lijken.
waar?quote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij zag er in ieder geval aardig incapabel uit tijdens die actie.
Net The Walking Dead: Compendium One besteld, de eerste 48 strips voor $36.
Ik bedoel meer in de discussie dan in taken. We hebben ze inderdaad zien schoonmaken, vissen, koken, etc. Maar als ze praten over hoe ze verder moeten heb ik het idee dat de vrouwelijke personages steeds de het minst rationeel zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Alhoewel de vrouwen wat overgevoelig doen zo nu en dan, voeren ze op zich nog wel wat uit. Het ouwe trouwe 'mannen jagen/verzamelen / vrouwen doen huishoudelijke dingen zoals koken/wassen principe' komt beetje naar voren, alhoewel jagers nu eigenlijk meer scavengers en defenders zijn.
[..]
waar?
De wereldprijzen zijn maf! Want op play.com betaal je zo'n 56 euro en in de lokale stripwinkel zelfs 65... Toch maar de handel uit Amerika laten overvliegen, dan. Nog veel verzendkosten moeten betalen?quote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
Net The Walking Dead: Compendium One besteld, de eerste 48 strips voor $36.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |