Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
Nee maar wel in een fiat pandaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Desunoto het volgende:
Oh ja, en heeft er iemand al geprobeerd wat Top Gear tijden te verbeteren met dezelfde auto's?
ja maar op dit moment is het nogal traag.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Hiya het volgende:
Betreffende de vraag die iemand in het vorige topic stelde over online stelde:
In GT-life staat ergens linksboven een wit icoontje, ziet er beetje uit als Italie (:P) klik daarop en je gaat naar de Lobby
Daar moest ik wel even naar zoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Hiya het volgende:
Betreffende de vraag die iemand in het vorige topic stelde over online stelde:
In GT-life staat ergens linksboven een wit icoontje, ziet er beetje uit als Italie (:P) klik daarop en je gaat naar de Lobby
Heb jij een website waar al die lap-times op staan? Anders moet ik eerst een aflevering kijken, en dan het beeld stilzettenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Desunoto het volgende:
Oh ja, en heeft er iemand al geprobeerd wat Top Gear tijden te verbeteren met dezelfde auto's?
Nummer 3 komt wel goed... Dat zijn gewoon opstart problemenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef janrad het volgende:
Oke ik ben geen hater en hoop dat het goed komt met GT5 maar er zijn toch wel een paar dingen die verbeterd moeten worden.
1- geluid moet echt beter
2-laad tijden zijn vreselijk
3-online komen lukt niet altijd.
4-Grafisch moet echt beter en ik wil van ieder auto het interieur kunnen zien.
Ik blijf hopen op verbetering gameplay is goed vooral het carrière deel is goed uitgevoerd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_test_trackquote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef Toempf het volgende:
[..]
Heb jij een website waar al die lap-times op staan? Anders moet ik eerst een aflevering kijken, en dan het beeld stilzetten
Waar win je die. ik heb die namelijk niet in mijn garage staanquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die Berlinetta die ik gewonnen had is een heerlijk tailhappy autootje,
Goeie vraag, ik heb hem geloof ik ook, geen idee alleen waar ik em gewonnen hebquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef trance_fan het volgende:
quote uit vorige topic
[..]
Waar win je die. ik heb die namelijk niet in mijn garage staan
Lees Toempf post, volgens mij heeft hij gelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik heb hem geloof ik ook, geen idee alleen waar ik em gewonnen heb
ik heb de sunday cup helemaal op gold maar ik zie em nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef Toempf het volgende:
Bij nader inzien was het geloof ik in A-Spec, bij de Sunday cup.
Dan is het OF de FF Challenge, OF de World Compactquote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef trance_fan het volgende:
[..]
ik heb de sunday cup helemaal op gold maar ik zie em niet
kreeg alleen de Vitz (yaris)
staat er geenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Hiya het volgende:
Bij car delivery kijken je coupon inwisselen? Fucked up kut systeem trouwens..
zal eens kijken moet ik nog doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan is het OF de FF Challenge, OF de World Compact
1,2,4 gaan waarschijnlijk niet veranderen. Er komen ongetwijfeld nieuwe auto's die wel interieur hebben maar laad tijden en geluiden verbeteren zit er niet in ben ik bang.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef janrad het volgende:
Oke ik ben geen hater en hoop dat het goed komt met GT5 maar er zijn toch wel een paar dingen die verbeterd moeten worden.
1- geluid moet echt beter
2-laad tijden zijn vreselijk
3-online komen lukt niet altijd.
4-Grafisch moet echt beter en ik wil van ieder auto het interieur kunnen zien.
Ik blijf hopen op verbetering gameplay is goed vooral het carrière deel is goed uitgevoerd.
Zorgen dat hij zo hoog mogelijk komt zonder dat hij terug gaat...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een zeer leuk spel, even een vraag, waar moet ik opletten bij rpm? Hoe hoger hoe sneller de auto is?
Ik had er een aantal genoemd in het vorige topic...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef dekkered het volgende:
iemand al gekeken naar een auto voor Reasonably Priced Car? ik zag dat honda een Insight LS '09 heeft die 88pk heeft.
sorry die heb ik gemist zou je die nog een keer kunnen quoten?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had er een aantal genoemd in het vorige topic...
Ja oke, maar als je een nieuwe auto wilt kopen, dan kun je nergens de max snelheid terug vinden, dus lijkt mij dat je dan op de rpm moet letten.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zorgen dat hij zo hoog mogelijk komt zonder dat hij terug gaat...
De Prius is genoemd, de Insight en de CR-Zquote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
sorry die heb ik gemist zou je die nog een keer kunnen quoten?
heb gisteren twee gehaald waarvan ik dacht dat ik daar echt veel races voor nodig hadquote:Op woensdag 24 november 2010 22:50 schreef Toempf het volgende:
Misschien is dit iets voor de OP? Deze trophies zijn allemaal nog wel redelijk haalbaar gelukkig
http://www.insidegamer.nl/playstation3/granturismo5/trophies
De tweede had ik ook al vrij snel te pakken.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef trance_fan het volgende:
[..]
heb gisteren twee gehaald waarvan ik dacht dat ik daar echt veel races voor nodig had
dat waren namelijk:
1. Human Stopwatch Complete three consecutive laps with time within 0.2 seconds of the Best Lap Time.
2. Within One Hundredth Win a race by a margin of 0.01 seconds or less.
die eerste op het tweede intermediate kart circuit. hoef je niet te remmen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
De tweede had ik ook al vrij snel te pakken.
Dat zegt nog niets. De topsnelheid is van nog veel meer dingen afhankelijk. Uitproberen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je een nieuwe auto wilt kopen, dan kun je nergens de max snelheid terug vinden, dus lijkt mij dat je dan op de rpm moet letten.
Hoe kom je er achter wat een auto bij de dealer zijn topsnelheid is, staat namelijk nergens weergegeven.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets. De topsnelheid is van nog veel meer dingen afhankelijk. Uitproberen.
Niet. Zelf uitproberen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoe kom je er achter wat een auto bij de dealer zijn topsnelheid is, staat namelijk nergens weergegeven.
2e foto is WOW!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Hella flush stylo aight jeweetzelluf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want een pakketje vanuit Engeland wordt door TNT geleverd?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef Blue_note het volgende:
Fijn die staking bij TNT. Ik zie mijn pakketje van Shopto morgen en vrijdag dan ook niet komen
Het was de world compact waar je Berlinette kreeg.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan is het OF de FF Challenge, OF de World Compact
quote:With GT5 finally releasing today, Yamauchi-san also responded to criticism of the online feature set, revealing to Eurogamer, "Online updates are planned of course for leaderboards and matchmaking [they're] all planned in the process of evolution."
During a stage presentation earlier in the evening, Yamauchi pledged that his team would be "upgrading every week, every month" to improve the game, which took five years to develop.
Yamauchi described the game as a "pet" that his team had "nourished and looked after," paying special tribute to fans, "all of whom have helped and supported us to develop Gran Turismo."
Beneath a video screen slogan which read: "Today is not the finale. Today is only the beginning of a new era for Gran Turismo," the series creator insisted that his team's work on the project was far from complete.
Yamauchi houdt niet van betaalde updates, dus ik HOOP dat ze gratis zijn...zou wel zo aardig zijn!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Hiya het volgende:
Maar goed, zijn het dan gratis updates of betaalde..
Sony lijkt mij wel van gratis updates houdenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef RiKe het volgende:
[..]
Yamauchi houdt niet van betaalde updates, dus ik HOOP dat ze gratis zijn...zou wel zo aardig zijn!
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kun je die foto's nu uploaden vanaf je ps3?
Specials gaan heel snel.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:49 schreef Hiya het volgende:
Heeft iemand ook niet het idee dat geld verdienen wel erg makkelijk is? Ik zit nu al op 100+ K na een paar races en specials...
Nee, wat. Geen upload mogelijkheden?quote:
Online is er sowieso schadequote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Andyy het volgende:
Wanneer is er eigenlijk schade?
En dat regen ziet er niet uithet druppelt geowon naar beneden ook al rij je 200 km/h
Las op ign dat er hoogstens enkele pixels "verplaatst" worden na een botsing.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Andyy het volgende:
Wanneer is er eigenlijk schade?
En dat regen ziet er niet uithet druppelt geowon naar beneden ook al rij je 200 km/h
Het idee was om te zorgen dat de auto ongeveer gelijk is aan de auto die of ze nu hebben (dus rond de 90 PK)quote:Op woensdag 24 november 2010 22:50 schreef Hiya het volgende:
Het hoeft toch niet perse een basis auto te zijn? Een alfa 147 is ook al leuk onderling. Lijkt mij dat van belang is dat het geen super auto en dat iedereen dezelfde heeft.
Trouwens; op online zet ik altijd penalties aan; anders is het beuk festijn tot en met!
Simpel, uitproberenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Andyy het volgende:
Hoe weet je of er een racing modification op een auto kan?
We maken een onderscheid in DLC en updates. Kijkend naar het artikel gaat het hier om het laatste. Lijkt me dan ook erg sterk dat je voor dit soort verbeteringen moet lappen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Hiya het volgende:
Maar goed, zijn het dan gratis updates of betaalde..
Krijg je aan het einde van een verloren race op de Top Gear track ook Jeremy Clarkson in beeld die je helemaal afzeikt en zegt dat je "the worst driver in the world" bent?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Qunix het volgende:
Volkswagen busjes op de Top Gear track is lastig!!!!
Echt kut.
Als dat zo is, pis ik m'n broek vol van het lachen!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Krijg je aan het einde van een race op de Top Gear track ook Jeremy Clarkson in beeld die je helemaal afzeikt en zegt dat je "the worst driver in the world" bent?
Mijn Impreza, 206, Golf etc kunnen het allemaal nietquote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef RiKe het volgende:
[..]
Simpel, uitproberen
Haha nee tot nu toe is me opgevallen dat Premiums het wel hebben (die ik tot nu toe heb gehad tenminste)
Anders ik wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als dat zo is, pis ik m'n broek vol van het lachen!
Nee, staat onder tuning.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn Impreza, 206, Golf etc kunnen het allemaal niet
Of moet je daarvoor alle lichtermaak upgrades nemen?
Het staat ook nergens ofzo
Had hij dat al vanaf het begin? Of kwam dat door je tuning?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:33 schreef RiKe het volgende:
The fuck?
Ik heb een Camaro SS gekocht, de nieuwe.
Lekker opgevoerd enzo, Titanium Race Exhaust eronder.
Zit ik net een replay te kijken, heeft dat gekke ding 10 uitlaten!
JA 10 UITLATEN!![]()
2 achter, 4 aan elke zijkant
Volgens mij kunnen maar 15 auto's dat, die hebben RM in hun naam staan..quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn Impreza, 206, Golf etc kunnen het allemaal niet
Of moet je daarvoor alle lichtermaak upgrades nemen?
Het staat ook nergens ofzo
Komt door mijn tuning!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:37 schreef Hiya het volgende:
[..]
Had hij dat al vanaf het begin? Of kwam dat door je tuning?
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:33 schreef RiKe het volgende:
The fuck?
Ik heb een Camaro SS gekocht, de nieuwe.
Lekker opgevoerd enzo, Titanium Race Exhaust eronder.
Zit ik net een replay te kijken, heeft dat gekke ding 10 uitlaten!
JA 10 UITLATEN!![]()
2 achter, 4 aan elke zijkant
Das wel weer vet, die mate van de detailquote:Op donderdag 25 november 2010 00:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Komt door mijn tuning!
De standaard versie heeft het niet.
Die heeft er alleen 2 aan de achterkant.
Echt, ik kan wel janken.......quote:Op donderdag 25 november 2010 01:04 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch best erg?. Ik bedoel begrijp me niet verkeerd maar het ziet er op sommige punten/tracks/auto's dus gewoon minder goed uit als Forza 3. Best lame
.
Hartstikke makkelijk. Gewoon slipstreamen en dan lig je na 1 ronde 2e. Dan de laatste nog effe inhalen en je wint met 6 secs voorsprongquote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Qunix het volgende:
Volkswagen busjes op de Top Gear track is lastig!!!!
Echt kut.
daar wil ik een replay van zienquote:Op donderdag 25 november 2010 01:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hartstikke makkelijk. Gewoon slipstreamen en dan lig je na 1 ronde 2e. Dan de laatste nog effe inhalen en je wint met 6 secs voorsprong
Heb ik niet bewaard, maar als je t nodig vindt doe ik m morgen wel ff opnieuw.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:27 schreef trance_fan het volgende:
[..]
daar wil ik een replay van zien
Ja ik wil zien hoe jij in die klote bus (want dat is het) in 1 lap 2de rijd. Dus alsjeblieft alleen voor het wtf moment als ik je uit gambon ziet rijden op de 2de stek. kan ik misschien wat van lerenquote:Op donderdag 25 november 2010 01:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb ik niet bewaard, maar als je t nodig vindt doe ik m morgen wel ff opnieuw.
In de eerste 2 bochten en de laatste 2 kan je goed inhalen. Bij Hammerhead is het bijna niet te doen....... Lag na de eerste 2 bochten 8e, na Hammerhead 7e en bij de bacharat en Gambon 4. Toen ging ronde 2 in.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Top gear met busjes is niet zo moeilijk
Als het een normale versie is (geleverd in zo'n bubbeltjes envelop) wel ja, of zie jij hier altijd de royal mail postbodes rondlopen?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want een pakketje vanuit Engeland wordt door TNT geleverd?
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:17 schreef janrad het volgende:
Ik vraag me trouwens af of die 2e hands markt echt een 2e hands markt is van gamers die hun virtuele auto weg doen.
Was wel erg tof geweest, misschien komt dat nog.quote:
Precies...quote:Op donderdag 25 november 2010 09:09 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Als het een normale versie is (geleverd in zo'n bubbeltjes envelop) wel ja, of zie jij hier altijd de royal mail postbodes rondlopen?
Ik ook schatjequote:Op donderdag 25 november 2010 09:47 schreef R_B het volgende:
Mijn psn is btw Ro_Bu ipv R_B
Net zelf aangepast in de op
idd...begin had ik zoiets van wtf hoe ga ik dit doen. 2e keer, binnen 3 bochten op 6e plaats....de laatste bocht nog 4 ingehaald en reed ik als 2e over de streep....de 1e plek inhalen is dan ook kinderspel.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hartstikke makkelijk. Gewoon slipstreamen en dan lig je na 1 ronde 2e. Dan de laatste nog effe inhalen en je wint met 6 secs voorsprong
Die van TNT mogen van mij wel sterven allemaal.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef Blue_note het volgende:
Fijn die staking bij TNT. Ik zie mijn pakketje van Shopto morgen en vrijdag dan ook niet komen
Vanavond ga ik 'm kopen!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ooh ja ik vergat nog wat....
WAT EEN ONTZETTEND VET SPEL!!!!
Ben benieuwdquote:Yamauchi announced that the launch of Gran Turismo 5 marks the beginning of a new era for the GT series. GT5 will be regularly updated and expanded in the coming weeks and months, and there are apparently many exciting things in store for us.
Winkel?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb in F1 2010 weleens last van springende auto's, ik mailde iemand met zo'n springende auto en die zei dat het aan zijn trage internetverbinding lag.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Black-Hole het volgende:
Mooie oplossing van Sony voor de problemen met PSN, zet je internet uit op je PS3![]()
http://www.eurogamer.net/(...)ease-online-gridlock
Zelfde hier! Al die mensen die nu zeggen: geluid niet goed, graphics niet zo goed als verwacht.....BE GONE!!! Het is gewoon racen, racen en nog eens racen tot je er bij neervalt!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:26 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Vanavond ga ik 'm kopen!![]()
Heb deel 1 tot 3 kapot gespeeld op de ps1 en 2, dus ik kan niet wachten op dit deel.
Dat is een zeer knap staaltje stuurwerk!quote:
Ik neem aan die Beginners FR cup wel toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:40 schreef Sant. het volgende:
Verder een 2e hand RUF gekocht voor ene prikkie, blijkt dat ik er geen ene race mee mag rijden
FAIL
Kan dat dan? Das wel vert handig....quote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem aan die Beginners FR cup wel toch?
Kwam er gister al achter dat ik ernstig nieuwe auto's moet gaan kopen want met die barrels die ik win kan ik weinig.
Heb met twee vrienden al de deal gemaakt dat we allemaal verschillende auto's kopen voor de verschillende races en die aan elkaar uitlenen. Hoef je niet alles te kopen maar geef je elkaar steeds een auto cadeau
De wiki wordt gekopieerd, dus de volgende keer sta je er wel bijquote:Op donderdag 25 november 2010 10:32 schreef janrad het volgende:
Heb mezelf in de opningspost gezet via de Wiki maar ik zie mezelf niet terug in de op. Wat doe ik verkeerd Ik ben crashtestnl dus voeg me toe.
F1 auto's:quote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Zit er in dit spel ook een Polyphony wagenofterwijl een F1?
De schades die ik in filmpjes gezien heb was toch best heel redelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik ben nu een avondje bezig geweest en mijn eerste gevoel is toch ook een kleine teleurstelling. o.a. het schademodel is echt om te huilen, de graphics vind ik ook niet echt top (maar zeker niet slecht) en het geluid vind ik ronduit slecht. als je bijvoorbeeld door een tunnel rijdt hoor je het geluid niet eens galmen.
Ik heb vorig jaar me helemaal uitgeleefd met Forza 3 op de Xbox360 en ik ben van mening dat GT5, welke maar liefst een jaar later uitkomt, toch zeker Forza 3 als benchmark had moeten nemen. en dan met name het schademodel!
daarnaast vind ik de laadtijden ook te lang duren..
conclusie: voor een game waar zoveel ophef over is geweest en met deze aankondiging vind ik hem toch enigszins tegenvallen.
Top...nou nog die F1 kunnen inzetten in de endurance races. Weet wel bij GT4 dat je met de F1 aan het eind van 4 uur race de anderen zo'n 40/50 keer had ingehaald hahaquote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef Yngwie het volgende:
[..]
F1 auto's:
- Ferrari F10
- Ferrari F2007
En als speciale auto, de Red Bull X1 Concept
[ afbeelding ]
En ja, er zitten ook endurance races in GT5
Jazeker kan dat... Werkt ook goed. Je kan alleen maar één auto per dag cadeau doen aan iemand. Boeit verder niet want ik rij vanavond die race uit met die auto die ik gister gekregen heb en stuur hem vanavond weer terug naar die knaapquote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kan dat dan? Das wel vert handig....
Tijdens het installen ben ik even naar de supermarkt geweest, had nog tijd over toen ik terug kwamquote:Op donderdag 25 november 2010 11:15 schreef Rainesz het volgende:
geheel onverwacht kwam de Postbode zojuist aan de deur GT5 is binnuuhh!!
Nu even installen!
Heb jij een RUF met de motor voorin? ruilen dan?!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem aan die Beginners FR cup wel toch?
Kwam er gister al achter dat ik ernstig nieuwe auto's moet gaan kopen want met die barrels die ik win kan ik weinig.
Heb met twee vrienden al de deal gemaakt dat we allemaal verschillende auto's kopen voor de verschillende races en die aan elkaar uitlenen. Hoef je niet alles te kopen maar geef je elkaar steeds een auto cadeau
Excuus, je hebt gelijk... Ik dacht dat het achterwielaandrijving wasquote:Op donderdag 25 november 2010 11:46 schreef Sant. het volgende:
[..]
Heb jij een RUF met de motor voorin? ruilen dan?!
Daarmee wil ik wel eens een dagje op de autobahn spelen.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef jackson het volgende:
Aan welke restricties moet je auto voldoen dan precies bij FR.
Motor voorin en achterwiel aandrijving? Front engine Rear wheeldrive?
Dat ja, zo is FF voorwielaandrijving met de motor voorin, MR is een middenmoter met achterwielaandrijving. De rest weet ik niet uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef jackson het volgende:
Aan welke restricties moet je auto voldoen dan precies bij FR.
Motor voorin en achterwiel aandrijving? Front engine Rear wheeldrive?
misschien omdat dat ding nooit echt goed heeft gereden.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef jackson het volgende:
Ahh, dan snap ik het toch goed
Leek me zelf wel tof om een M3 te kopen maar vind hem eigenlijk niet bijster goed rijden in voorgaande GT's.
die hippiebusjesrace is echt irritant ja! schiet voor geen moer op en je mag ook werkelijk geen paaltje raken..quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef nero7 het volgende:
De top gear hippiebus event ook gewonnen. EINDELIJK![]()
jawel de buitenstequote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
die hippiebusjesrace is echt irritant ja! schiet voor geen moer op en je mag ook werkelijk geen paaltje raken..
Dat lijkt m zo suf kijk je naar rechts naast je tv gaat je tv ook rechts kijken ik heb er geen idee van hoe dat zit hehehquote:
Nee, je buigt je hoofd naar rechts, en dan kijk je op de tv naar rechts. Leun je naar links, zie je links.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat lijkt m zo suf kijk je naar rechts naast je tv gaat je tv ook rechts kijken ik heb er geen idee van hoe dat zit heheh
In GT5P vond ik het zonde van mijn geld.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:12 schreef jackson het volgende:
Ahh, dan snap ik het toch goed
Leek me zelf wel tof om een M3 te kopen maar vind hem eigenlijk niet bijster goed rijden in voorgaande GT's.
Schademodel tegenvallend: Naarmate je verder komt en stijgt in je driver level komt op een gegeven moment mechanische schade, en de mate waarin je auto schade oploopt versnelt ook. In het begin kun je nog zo'n beetje overal tegenaan knallen zonder problemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik ben nu een avondje bezig geweest en mijn eerste gevoel is toch ook een kleine teleurstelling. o.a. het schademodel is echt om te huilen, de graphics vind ik ook niet echt top (maar zeker niet slecht) en het geluid vind ik ronduit slecht. als je bijvoorbeeld door een tunnel rijdt hoor je het geluid niet eens galmen.
Ik heb vorig jaar me helemaal uitgeleefd met Forza 3 op de Xbox360 en ik ben van mening dat GT5, welke maar liefst een jaar later uitkomt, toch zeker Forza 3 als benchmark had moeten nemen. en dan met name het schademodel!
daarnaast vind ik de laadtijden ook te lang duren..
conclusie: voor een game waar zoveel ophef over is geweest en met deze aankondiging vind ik hem toch enigszins tegenvallen.
het contrast is een grote verbetering.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Schademodel tegenvallend: Naarmate je verder komt en stijgt in je driver level komt op een gegeven moment mechanische schade, en de mate waarin je auto schade oploopt versnelt ook. In het begin kun je nog zo'n beetje overal tegenaan knallen zonder problemen.
Laadtijden: Dat het laden soms zo lang duurt ligt aan de servers die het amper aankunnen. Zie:
http://www.eurogamer.net/(...)ease-online-gridlock
Als tijdelijke oplossing raadt Sony aan om niet met PSN te connecten, ze zijn er mee bezig.
De laadtijden van een race duurt iets korter dan bij Forza 3, daar duurt het ~35 seconden, hier heb ik volgens mij nog nooit langer dan een halve minuut moeten wachten.
Grafisch vind ik het wel wat beter dan Forza 3 (net nog even opgestart om te vergelijken). Vooral de belichting is in GT5 een stuk beter, vind ik.
Ik heb al ondersteboven gelegen in een kart.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef nero7 het volgende:
ik werd zowaar gelanceerd door een pilonhelaas geen herhaling van
Daar zul je dan in bij de occasiondealert tegenaan moeten lopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Weet iemand of de Golf 1 te krijgen is op Level 0?
Ja dat wisselt he? Das het PSP systeem heb ik begrepen. Mazzel hebben dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zul je dan in bij de occasiondealert tegenaan moeten lopen.
Dat is de challenge na de T2 challenge? Zo ja, nog niet gespeeld, van vnvd eens een poging wagen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:37 schreef nero7 het volgende:
Lotus Evora Top gear track:
Ik bied 1:27,681 Wie biedt minder?
Zijn toch Elises?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:37 schreef nero7 het volgende:
Het enige dat ik zo jammer vindt is dat ze de graphics van de GT3&4 auto's niet hebben opgepoetst.
Het model zelf boeit me niet zo, maar dat de lijnen zo pixelated zijn wel.. T is toch niet zo moeilijk om lijntjes te tekenen?
De lichten mochten ook wel gedetaileerder... Maar wss hebben ze daar helemaal geen tijd voor gehad en komt et met de tijd.
Lotus Evora Top gear track:
Ik bied 1:27,681 Wie biedt minder?
zet TC eens op 7, gaat het een stuk beter.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn toch Elises?
Nog geeneens uitgereden. Te frustrerend.
Ik wil zonder.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef nero7 het volgende:
[..]
zet TC eens op 7, gaat het een stuk beter.
Die shit gebruiken ze in de echte racerij ook, dus dan telt et
Zonder TC moet je weer gas doseren. Tenzij je pedalen hebt, succes met het knopje.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil zonder.
Ik speelde GT5P ook al zonder, dus dan moet dit ook kunnen.
de polyphony auto zit er ook in.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef Yngwie het volgende:
[..]
F1 auto's:
- Ferrari F10
- Ferrari F2007
En als speciale auto, de Red Bull X1 Concept
[ afbeelding ]
En ja, er zitten ook endurance races in GT5
Gisteren was het druk daarom hebben ze het vandaag redelijk offline gegooid.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:26 schreef buddyb het volgende:
Ik heb het berichtje dat over de drukte op servers gaat gelezen, maar gister stond dat bericht er niet en toen kon ik ook niet op GT tv komen.
geef de game de schuld!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef RSHOW het volgende:
VW busjes ,wat een faal zeg.
Ik verveel me kappot tijdens deze race.
Met als gevolg, ongeconcentreerd keihard falen.
je kan em toch ergens halen en daarna zodra je je pre-order binnen hebt terug sturen. Weet niet waar je GT5 hebt je pre-orderedquote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Splobber het volgende:
Ik las dat iemand GT5 vandaag ontvangen had ondanks de staking van TNT?!
En ik kan zeker geen pre-order cancelen die al verstuurd is zeker?
http://update1.tntpost.nl(...)staking-hoe-kan-dat/quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Splobber het volgende:
quote:Ik heb vandaag toch post ontvangen ondanks de staking, hoe kan dat?
Ondanks het feit dat er gestaakt wordt, kan het zijn dat er toch poststukken worden bezorgd. Dit is mogelijk mede omdat niet alle medewerkers van TNT Post meedoen aan de staking en een aantal medewerkers van TNT Post niet onder de cao valt waarvoor de vakorganisaties tot staken hebben opgeroepen (bijvoorbeeld postbezorgers). Tevens wordt bepaalde post met eerste prioriteit behandeld (o.a. rouwpost) en worden pakketten ook op de gebruikelijke wijze bezorgd.
Heb hem gisteren in de winkel gehaald, werd beloofd dat ik hem op de releasedag zou hebben en woensdag had ik nog niks dus zal pas zaterdag worden. Als ik hem binnenkrijg stuur ik hem gewoon ongeopend terug dat mag altijd. Al zitten ze nu te mouwen dat ik hem aangetekend moet terugsturen (7.50) wat een flut winkel zeg.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Splobber het volgende:
Mensen kunnen zelf bepalen of ze mee doen aan die staking. Hier lopen er nog wel rond die gewoon hun werk doenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef Yngwie het volgende:
[..]
http://update1.tntpost.nl(...)staking-hoe-kan-dat/
Grrrr, site pikt direct linkje niet... dan maar zo
[..]
Ah ok, maar nu ik zit te denken heeft het ook geen nut. Dan zou ik hem slechts 1 dag eerder hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:12 schreef nwilke het volgende:
[..]
Heb hem gisteren in de winkel gehaald, werd beloofd dat ik hem op de releasedag zou hebben en woensdag had ik nog niks dus zal pas zaterdag worden. Als ik hem binnenkrijg stuur ik hem gewoon ongeopend terug dat mag altijd. Al zitten ze nu te mouwen dat ik hem aangetekend moet terugsturen (7.50) wat een flut winkel zeg.
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef RSHOW het volgende:
VW busjes ,wat een faal zeg.
Ik verveel me kappot tijdens deze race.
Met als gevolg, ongeconcentreerd keihard falen.
GT5 is net zo belangrijk als rouwkaarten. Je weet.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Splobber het volgende:
Pakket- en rouwpost worden wél gewoon bezorgd.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Splobber het volgende:
Dit zit er al vanaf GT3 in, dus zo vreemd is dat toch niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:27 schreef RSHOW het volgende:
Ik wist heul niet dat het Monaco circuit ook in het spel zat.
Leuke verassing!
Ow.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dit zit er al vanaf GT3 in, dus zo vreemd is dat toch niet?
Rshow vind het verrassend, niet vreemd...quote:Op donderdag 25 november 2010 15:31 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dit zit er al vanaf GT3 in, dus zo vreemd is dat toch niet?
Dat ga ik vanavond idd maar eens doen, volgens mij wordt het daar allemaal een stukje eenvoudiger mee.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef SanAnt het volgende:
[..]
¿Tijd om een stuurtje aan te schaffen ?
Vind ik juist een geniale track. Lekker met de SLS AMG scheuren. Heerlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 15:21 schreef Hiya het volgende:
Wat is SS7 toch eigenlijk een kut track... ZO lang hoeft dat rechte stuk ook niet te zijn hoor en helemaal niet twee keer..
Dat is een pak van mijn hart... Kunnen we allemaal weer rustig slapen aankomende nacht.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanavond ga ik de Top Gear auto kiezen en de eerste laptijd neerzetten gents!
Cool, dat soort shit is altijd leukquote:Op donderdag 25 november 2010 15:45 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanavond ga ik de Top Gear auto kiezen en de eerste laptijd neerzetten gents!
Als het je eerste keer wordt met een stuurtje in een game met goede physics wordt het even oefenen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond idd maar eens doen, volgens mij wordt het daar allemaal een stukje eenvoudiger mee.
Dat niet, maar misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef Hiya het volgende:
Kan jij al kijken in Extreme dan? Wellicht bestaat Extreme wel uit 100 cups
btw voor de gasten die niet graag auto's willen kopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Hiya het volgende:
Ergens zou ik het ook niet erg vinden als er wat minder races zijn; in GT4 had je er absurd veel. Endurances races van 4 uur en nog een keer racen op precies hetzelfde parcour maar dan in tegengestelde richting hoeft niet echt van mij.
Zitten daar bij de eerste races al leuke auto's bij dat jij weet?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
btw voor de gasten die niet graag auto's willen kopen.
Als je B-spec driver een cup wint krijg jij ook een auto.
alleen sunday cup op alles gold. Yaris U Euro Sport Editionquote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Zitten daar bij de eerste races al leuke auto's bij dat jij weet?
Ja, ik ben vooral als de dood dat ik een auto koop waar ik bijna geen events mee kan rijden.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:48 schreef jackson het volgende:
Hebben meer mensen net als ik last van krenterigheid? Het dus niet uit willen geven van je zuur verdiende centen. Geen idee waarom maar ben als de dood om een auto aan te schaffen
.
Ja die lupo 1 lap over the green hellquote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Ja, ik ben vooral als de dood dat ik een auto koop waar ik bijna geen events mee kan rijden.
Ik moet nog een classic car hebben, het liefst heel snel en amerikaans zodat ik er ook andere events mee kan rijden. Dus het is ff puzzelen welke dat wordt. Persoonlijk koop ik het liefst alle bmw-es en audi's maar daar heb ik (nog) niet zoveel aan.
Owjah waarin ik ook regelmatig faal is een gewonnen auto te verkopen hoewel ik deze nog nodig heb voor een bepaalde event. (Bv die lupo cup car) Dan moet ik hem alsnog kopen.
Heb ik totaal geen last van... daarnet al mijn geld verbrast aan een gave blauwe skylinequote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Ja, ik ben vooral als de dood dat ik een auto koop waar ik bijna geen events mee kan rijden.
Ik moet nog een classic car hebben, het liefst heel snel en amerikaans zodat ik er ook andere events mee kan rijden. Dus het is ff puzzelen welke dat wordt. Persoonlijk koop ik het liefst alle bmw-es en audi's maar daar heb ik (nog) niet zoveel aan.
Owjah waarin ik ook regelmatig faal is een gewonnen auto te verkopen hoewel ik deze nog nodig heb voor een bepaalde event. (Bv die lupo cup car) Dan moet ik hem alsnog kopen.
Zoiets krijg je toch ook als je zelf rijdt?!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef trance_fan het volgende:
[..]
alleen sunday cup op alles gold. Yaris U Euro Sport Edition
Ik heb de ring nog niet gereden... Wel erg veel zin in! Altijd leuk omdat circuit nog beter te leren kennenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ja die lupo 1 lap over the green hell
dan krijg je een vitz.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Zoiets krijg je toch ook als je zelf rijdt?!
Althans, ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door trance_fan op 25-11-2010 16:35:10 ]X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
ik heb er vandaag eigenlijk minder last van dan gisteren.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef RSHOW het volgende:
Ik las zojuist dat de trage menu's worden veroorzaakt door overvolle servers.
Ja idd, multiplayer problemen hebben dus ook invloed op de singleplayer.
Oplossing, offline spelen.
Bizar.
Slecht verhaal ook.
Gaat vanavond wel beroerder wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef trance_fan het volgende:
[..]
ik heb er vandaag eigenlijk minder last van dan gisteren.
quote:- Activates Damage on Arcade.
- Reduces framerate dips.
- Changes something on the car rolling algorithm.
http://www.eurogamer.net/(...)nfirmed-for-saturdayquote:An update for gargantuan simulation racer Gran Turismo 5 will be released on Saturday 27th November, creator Kazunori Yamauchi has confirmed to Eurogamer.
"We received a lot of demands for having more regulations placed on the online play. We're going to perform an update on the 27th that will include things like max power restrictions and weight restrictions," Yamauchi said.
"It's like a living creature, dynamically growing as we speak."
According to Yamauchi, the update will "refine the usability of the game to make it a better experience.
Vreselijk frustrerend inderdaad, ben er na 20x proberen maar mee gestopt, anders had ik een andere tv moeten kopenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef SanAnt het volgende:
Klote Nascar Die derde kut proef tussen muur en pionnen![]()
![]()
1keer op .008 sec voor de rest kom ik niet in de buurt de andere 3 zijn simpel![]()
¿Tijd om een stuurtje aan te schaffen ?
Filmpje gemaakt. Wordt nu geüpload. Gaat door tot ik ook de laatste heb ingehaald.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:43 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ja ik wil zien hoe jij in die klote bus (want dat is het) in 1 lap 2de rijd. Dus alsjeblieft alleen voor het wtf moment als ik je uit gambon ziet rijden op de 2de stek. kan ik misschien wat van leren
Ik heb nog een lotus elan staanquote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef janrad het volgende:
Moet nog 2 races doen om alle beginner races te hebben volbracht maar er staat geen europese klassieker bij de 2e hands auto's, Heb nu slechts 98000 cr staan omdat ik teveel uitgeef aan tuning. Karten is echt geweldig. Ik heb nog geen echt snelle auto's kunnen kopen maar die komen vanzelf.
Welk bouwjaar istie ?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog een lotus elan staanMaar die moet nog getuned worden
Jeetje die heb ik nodig voor de klassiekers race. Zou er nog een bij de occasions staan ?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:
'62, alleen hij is nog niet snel genoeg...
Daar haal ik ze altijd wegquote:Op donderdag 25 november 2010 17:29 schreef janrad het volgende:
[..]
Jeetje die heb ik nodig voor de klassiekers race. Zou er nog een bij de occasions staan ?
Die moet je winnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef nils7 het volgende:
Wanneer krijg je nu het TG test track heb net die race gereden met die busjes...
Als je level 8 bent dacht ikquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef nils7 het volgende:
Wanneer krijg je nu het TG test track heb net die race gereden met die busjes...
Used carquote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef janrad het volgende:
Pickups kan ik trouwens ook niet vinden voor de laatste race van beginners, ondertussen wel mijn B licentie gehaald .
Moet ik nog eens goed kijken, tot nu toe nog niet een gevonden.quote:
Die FR challengequote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef janrad het volgende:
Pickups kan ik trouwens ook niet vinden voor de laatste race van beginners, ondertussen wel mijn B licentie gehaald .
Bij de eerste race daarvan heb ik goud, maar het is wel een genot hoor om op de ring te rijden!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef deepart het volgende:
Met die Mercedes-Benz 300 SL Coupe '54 op de nürburgring gereden, dat is die special. Ik heb ze allemaal op silver gehaald.. Goud lijkt best onmogelijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:56 schreef RiKe het volgende:
[..]
Bij de eerste race daarvan heb ik goud, maar het is wel een genot hoor om op de ring te rijden!
Na de full lap heb ik wel een beetje het idee dat ik ook echt iets heb gedaan.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef deepart het volgende:
Met die Mercedes-Benz 300 SL Coupe '54 op de nürburgring gereden, dat is die special. Ik heb ze allemaal op silver gehaald.. Goud lijkt best is onmogelijk
Coz i did it BOOYAH!!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef Toempf het volgende:
[..]
Met die Mercedes-Benz 300 SL Coupe '54 op de nürburgring gereden, dat is die special. Ik heb ze allemaal op silver gehaald.. Goud is best mogelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef DennisDeBengel het volgende:
Overmorgen al een patch voor het online gebeuren
http://www.vg247.com/2010(...)te-for-this-weekend/
Het zijn toch godverdomme geen amateurs?quote:On yesterday’s problems, Yamauchi said: “The data centre was set up to handle 500,000 connections but the number of connections we received greatly exceeded that amount and there was a high chance of experiencing problems as a result.
De graphics zijn er ook wel naarquote:Op donderdag 25 november 2010 20:17 schreef deepart het volgende:
Deep Forest na 10 jaar nog herkennen![]()
Dat was fantastisch
ghehequote:Op donderdag 25 november 2010 20:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De graphics zijn er ook wel naar![]()
Ik vind Deep Forest er anders heel goed uitzienquote:Op donderdag 25 november 2010 20:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De graphics zijn er ook wel naar![]()
Een achterwiel aangedreven auto.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef deepart het volgende:
Ik heb 130k. Wat zal ik kopen? Met de s2000 kan mag ik maar een paar races doen meedoen.
Ik ging keihard driften en kreeg 450 euro!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:17 schreef deepart het volgende:
Deep Forest na 10 jaar nog herkennen![]()
Dat was fantastisch
FR toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een achterwiel aangedreven auto.
Eerste letter is dus de motor en de tweede letter de aandrijving. Goed goed, ik denk dat ik een BMW M5 ga kopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja FR is motor voor rearwheel drive.
Goed ding.. Ik heb net de Cappuccino gekochtquote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Eerste letter is dus de motor en de tweede letter de aandrijving. Goed goed, ik denk dat ik een BMW M5 ga kopen.
Tsja, bij Uncharted 2 schommelt het tussen de 40.000-50.000 online spelers, hoor. Niet iedereen speelt online, maar bij GT5 is er waarschijnlijk zoveel vraag.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Het zijn toch godverdomme geen amateurs?500.000
!!!?
Zelfs met singleplayer heb je constante verbinding met de server en dan op de release day maar 500.000 connecties aan kunnen dat is gewoon slecht.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tsja, bij Uncharted 2 schommelt het tussen de 40.000-50.000 online spelers, hoor. Niet iedereen speelt online, maar bij GT5 is er waarschijnlijk zoveel vraag.
Of ik praat dikke onzin, dat kan ook.
Ook mooiquote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Goed ding.. Ik heb net de Cappuccino gekocht
In het echt rijden daar ook mensen op die voor zichzelf rond rijden voor de funquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
Die special events op de Nurburgring zijn echt klote als je de volle ronde moet rijden. Waarom rijden er eigenlijk andere auto's op de baan? Om mij te zieken ofzo? Ze wijken toch niet van hun lijn en verpesten steeds mijn kans op een scherpe tijd.
Het gaat er niet eens om dat ik eerste word, dus sodemieter op met je kut-Mercedessen, laat mij gewoon rijden
Handig als je andere dingen hebt te doen en straks met web interface mooi geld voor GT5 verdienen op school...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Ook mooi![]()
Zo'n coureur opleiden is echt saai, je zit de hele tijd maar een beetje naar een racende computer te kijken
Prachtig tochquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
Die special events op de Nurburgring zijn echt klote als je de volle ronde moet rijden. Waarom rijden er eigenlijk andere auto's op de baan? Om mij te zieken ofzo? Ze wijken toch niet van hun lijn en verpesten steeds mijn kans op een scherpe tijd.
Het gaat er niet eens om dat ik eerste word, dus sodemieter op met je kut-Mercedessen, laat mij gewoon rijden
Wat doen ze dan bij middenmotor of 4w drive?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja FR is motor voor rearwheel drive.
MR en bij 4WD weet ik het niet... kijk zoquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat doen ze dan bij middenmotor of 4w drive?
Doe jij nou bij elke post eenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
MR en bij 4WD weet ik het niet... kijk zo
doe jij nu elke keer zo'n blaadje als PI, das best nutteloosquote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe jij nou bij elke post eenpi? das best nutteloos
Ik heb er even mijn Apex-encyclopedie op nageslagen, en een mid-engine, rear-wheel drive is een MR, en een four-wheel drive is een 4WD.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat doen ze dan bij middenmotor of 4w drive?
Ik had zo'n oude Jap dik zitten tunen. Was lekker snel...alleen had het ding maar 3 versnellingen en dus knaldie ie bij 150 km/h in de begrenzer....heel handig op Le Mansquote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Renault Clio V6Ik moet nog een snelle oude jap hebben
Dat had ik met mijn Chargerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:03 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ik had zo'n oude Jap dik zitten tunen. Was lekker snel...alleen had het ding maar 3 versnellingen en dus knaldie ie bij 150 km/h in de begrenzer....heel handig op Le Mans
Dan kun je voorlopig nog niet spelenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef TheNeptune het volgende:
Stop hem nu net in de Playstation 3 voor de eerste keer. Hopelijk is het wat ik er van verwacht!
Moet ik ook nog een patch downloaden ivm. het online? Zoja kan iemand mij zeggen hoe!
Haha ga ik eerst even spelen maar!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dan kun je voorlopig nog niet spelen
+- 50minuten installeren
De installatie van het spel duurt 50 minuten hequote:Op donderdag 25 november 2010 21:13 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Haha ga ik eerst even spelen maar!
Maar ik moet dus wel die patch downloaden wil ik online? Zoja waar kan ik die vinden?
Bedankt!
Dan zat ik verkeerd, alsnog bedankt!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De installatie van het spel duurt 50 minuten heEn die patch download hij toch gewoon automatisch
Hij is wel wat zwaar en lompquote:Op donderdag 25 november 2010 21:27 schreef deepart het volgende:
Zo, had nog wat geld over om mijn M5 te tunen. Nu eventjes testen wat die 585PK allemaal kan
Zieltje!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij is wel wat zwaar en lomp
En een hoop onderstuur![]()
Er is nu zo'n 300 kg vanaf gegaan. Dadelijk als ik 20k heb verdient de laatste 100kg eraf en dan weegt hij een keurige 1400kgquote:Op donderdag 25 november 2010 21:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zieltje!
Wie wil het nieuwe topic openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |