In het echt rijden daar ook mensen op die voor zichzelf rond rijden voor de funquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
Die special events op de Nurburgring zijn echt klote als je de volle ronde moet rijden. Waarom rijden er eigenlijk andere auto's op de baan? Om mij te zieken ofzo? Ze wijken toch niet van hun lijn en verpesten steeds mijn kans op een scherpe tijd.
Het gaat er niet eens om dat ik eerste word, dus sodemieter op met je kut-Mercedessen, laat mij gewoon rijden
Handig als je andere dingen hebt te doen en straks met web interface mooi geld voor GT5 verdienen op school...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Ook mooi![]()
Zo'n coureur opleiden is echt saai, je zit de hele tijd maar een beetje naar een racende computer te kijken
Prachtig tochquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
Die special events op de Nurburgring zijn echt klote als je de volle ronde moet rijden. Waarom rijden er eigenlijk andere auto's op de baan? Om mij te zieken ofzo? Ze wijken toch niet van hun lijn en verpesten steeds mijn kans op een scherpe tijd.
Het gaat er niet eens om dat ik eerste word, dus sodemieter op met je kut-Mercedessen, laat mij gewoon rijden
Wat doen ze dan bij middenmotor of 4w drive?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja FR is motor voor rearwheel drive.
MR en bij 4WD weet ik het niet... kijk zoquote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat doen ze dan bij middenmotor of 4w drive?
Doe jij nou bij elke post eenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
MR en bij 4WD weet ik het niet... kijk zo
doe jij nu elke keer zo'n blaadje als PI, das best nutteloosquote:Op donderdag 25 november 2010 20:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe jij nou bij elke post eenpi? das best nutteloos
Ik heb er even mijn Apex-encyclopedie op nageslagen, en een mid-engine, rear-wheel drive is een MR, en een four-wheel drive is een 4WD.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat doen ze dan bij middenmotor of 4w drive?
Ik had zo'n oude Jap dik zitten tunen. Was lekker snel...alleen had het ding maar 3 versnellingen en dus knaldie ie bij 150 km/h in de begrenzer....heel handig op Le Mansquote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Renault Clio V6Ik moet nog een snelle oude jap hebben
Dat had ik met mijn Chargerquote:Op donderdag 25 november 2010 21:03 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ik had zo'n oude Jap dik zitten tunen. Was lekker snel...alleen had het ding maar 3 versnellingen en dus knaldie ie bij 150 km/h in de begrenzer....heel handig op Le Mans
Dan kun je voorlopig nog niet spelenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:10 schreef TheNeptune het volgende:
Stop hem nu net in de Playstation 3 voor de eerste keer. Hopelijk is het wat ik er van verwacht!
Moet ik ook nog een patch downloaden ivm. het online? Zoja kan iemand mij zeggen hoe!
Haha ga ik eerst even spelen maar!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:12 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dan kun je voorlopig nog niet spelen
+- 50minuten installeren
De installatie van het spel duurt 50 minuten hequote:Op donderdag 25 november 2010 21:13 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Haha ga ik eerst even spelen maar!
Maar ik moet dus wel die patch downloaden wil ik online? Zoja waar kan ik die vinden?
Bedankt!
Dan zat ik verkeerd, alsnog bedankt!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De installatie van het spel duurt 50 minuten heEn die patch download hij toch gewoon automatisch
Hij is wel wat zwaar en lompquote:Op donderdag 25 november 2010 21:27 schreef deepart het volgende:
Zo, had nog wat geld over om mijn M5 te tunen. Nu eventjes testen wat die 585PK allemaal kan
Zieltje!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij is wel wat zwaar en lomp
En een hoop onderstuur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |