Schademodel tegenvallend: Naarmate je verder komt en stijgt in je driver level komt op een gegeven moment mechanische schade, en de mate waarin je auto schade oploopt versnelt ook. In het begin kun je nog zo'n beetje overal tegenaan knallen zonder problemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik ben nu een avondje bezig geweest en mijn eerste gevoel is toch ook een kleine teleurstelling. o.a. het schademodel is echt om te huilen, de graphics vind ik ook niet echt top (maar zeker niet slecht) en het geluid vind ik ronduit slecht. als je bijvoorbeeld door een tunnel rijdt hoor je het geluid niet eens galmen.
Ik heb vorig jaar me helemaal uitgeleefd met Forza 3 op de Xbox360 en ik ben van mening dat GT5, welke maar liefst een jaar later uitkomt, toch zeker Forza 3 als benchmark had moeten nemen. en dan met name het schademodel!
daarnaast vind ik de laadtijden ook te lang duren..
conclusie: voor een game waar zoveel ophef over is geweest en met deze aankondiging vind ik hem toch enigszins tegenvallen.
het contrast is een grote verbetering.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Schademodel tegenvallend: Naarmate je verder komt en stijgt in je driver level komt op een gegeven moment mechanische schade, en de mate waarin je auto schade oploopt versnelt ook. In het begin kun je nog zo'n beetje overal tegenaan knallen zonder problemen.
Laadtijden: Dat het laden soms zo lang duurt ligt aan de servers die het amper aankunnen. Zie:
http://www.eurogamer.net/(...)ease-online-gridlock
Als tijdelijke oplossing raadt Sony aan om niet met PSN te connecten, ze zijn er mee bezig.
De laadtijden van een race duurt iets korter dan bij Forza 3, daar duurt het ~35 seconden, hier heb ik volgens mij nog nooit langer dan een halve minuut moeten wachten.
Grafisch vind ik het wel wat beter dan Forza 3 (net nog even opgestart om te vergelijken). Vooral de belichting is in GT5 een stuk beter, vind ik.
Ik heb al ondersteboven gelegen in een kart.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef nero7 het volgende:
ik werd zowaar gelanceerd door een pilonhelaas geen herhaling van
Daar zul je dan in bij de occasiondealert tegenaan moeten lopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Weet iemand of de Golf 1 te krijgen is op Level 0?
Ja dat wisselt he? Das het PSP systeem heb ik begrepen. Mazzel hebben dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zul je dan in bij de occasiondealert tegenaan moeten lopen.
Dat is de challenge na de T2 challenge? Zo ja, nog niet gespeeld, van vnvd eens een poging wagen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:37 schreef nero7 het volgende:
Lotus Evora Top gear track:
Ik bied 1:27,681 Wie biedt minder?
Zijn toch Elises?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:37 schreef nero7 het volgende:
Het enige dat ik zo jammer vindt is dat ze de graphics van de GT3&4 auto's niet hebben opgepoetst.
Het model zelf boeit me niet zo, maar dat de lijnen zo pixelated zijn wel.. T is toch niet zo moeilijk om lijntjes te tekenen?
De lichten mochten ook wel gedetaileerder... Maar wss hebben ze daar helemaal geen tijd voor gehad en komt et met de tijd.
Lotus Evora Top gear track:
Ik bied 1:27,681 Wie biedt minder?
zet TC eens op 7, gaat het een stuk beter.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn toch Elises?
Nog geeneens uitgereden. Te frustrerend.
Ik wil zonder.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef nero7 het volgende:
[..]
zet TC eens op 7, gaat het een stuk beter.
Die shit gebruiken ze in de echte racerij ook, dus dan telt et
Zonder TC moet je weer gas doseren. Tenzij je pedalen hebt, succes met het knopje.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil zonder.
Ik speelde GT5P ook al zonder, dus dan moet dit ook kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |