abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89132646
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef Sexy_Steve het volgende:
ik ben nu een avondje bezig geweest en mijn eerste gevoel is toch ook een kleine teleurstelling. o.a. het schademodel is echt om te huilen, de graphics vind ik ook niet echt top (maar zeker niet slecht) en het geluid vind ik ronduit slecht. als je bijvoorbeeld door een tunnel rijdt hoor je het geluid niet eens galmen.
Ik heb vorig jaar me helemaal uitgeleefd met Forza 3 op de Xbox360 en ik ben van mening dat GT5, welke maar liefst een jaar later uitkomt, toch zeker Forza 3 als benchmark had moeten nemen. en dan met name het schademodel!
daarnaast vind ik de laadtijden ook te lang duren..
conclusie: voor een game waar zoveel ophef over is geweest en met deze aankondiging vind ik hem toch enigszins tegenvallen.
Schademodel tegenvallend: Naarmate je verder komt en stijgt in je driver level komt op een gegeven moment mechanische schade, en de mate waarin je auto schade oploopt versnelt ook. In het begin kun je nog zo'n beetje overal tegenaan knallen zonder problemen.

Laadtijden: Dat het laden soms zo lang duurt ligt aan de servers die het amper aankunnen. Zie:

http://www.eurogamer.net/(...)ease-online-gridlock

Als tijdelijke oplossing raadt Sony aan om niet met PSN te connecten, ze zijn er mee bezig.

De laadtijden van een race duurt iets korter dan bij Forza 3, daar duurt het ~35 seconden, hier heb ik volgens mij nog nooit langer dan een halve minuut moeten wachten.

Grafisch vind ik het wel wat beter dan Forza 3 (net nog even opgestart om te vergelijken). Vooral de belichting is in GT5 een stuk beter, vind ik. :)
  donderdag 25 november 2010 @ 13:14:06 #152
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_89132692
Damn edit knop werkt niet op m'n iPhone!
Zaterdag neem ik m mee naar een vriend die een 3D tv heeft hehehhe :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_89132702
Eindelijk binnen *O* Nu maar ff installeren en wachten :P
O+ BlaBlub O+
pi_89132727
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef DennisDeBengel het volgende:

[..]

Schademodel tegenvallend: Naarmate je verder komt en stijgt in je driver level komt op een gegeven moment mechanische schade, en de mate waarin je auto schade oploopt versnelt ook. In het begin kun je nog zo'n beetje overal tegenaan knallen zonder problemen.

Laadtijden: Dat het laden soms zo lang duurt ligt aan de servers die het amper aankunnen. Zie:

http://www.eurogamer.net/(...)ease-online-gridlock

Als tijdelijke oplossing raadt Sony aan om niet met PSN te connecten, ze zijn er mee bezig.

De laadtijden van een race duurt iets korter dan bij Forza 3, daar duurt het ~35 seconden, hier heb ik volgens mij nog nooit langer dan een halve minuut moeten wachten.

Grafisch vind ik het wel wat beter dan Forza 3 (net nog even opgestart om te vergelijken). Vooral de belichting is in GT5 een stuk beter, vind ik. :)
het contrast is een grote verbetering.
in de prologue was het dramatisch slecht.
pi_89132813
ik werd zowaar gelanceerd door een pilon :') helaas geen herhaling van
  donderdag 25 november 2010 @ 13:18:57 #156
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89132867
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef nero7 het volgende:
ik werd zowaar gelanceerd door een pilon :') helaas geen herhaling van
Ik heb al ondersteboven gelegen in een kart. _O-
  donderdag 25 november 2010 @ 13:19:52 #157
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89132895
Weet iemand of de Golf 1 te krijgen is op Level 0? :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89132945
Ik heb GT 5 inmiddels een kleine 10 uur gespeeld.

De Controls zijn geweldig. Het racen is een waar genot.
Auto's zijn prachtig. Veel verschillende race disciplines.

Echter zoals al eerder gezegd, de laadtijden zijn veel te lang. Ook na installatie.
Ik vind de menu opbouw vreselijk en tijdrovend. Dit is jammer.
Helaas is dit iets waar ik niet aan kan wennen, de ergernis wordt steeds groter.
Hopelijk gaan ze hier wat aan doen.

Wil wel weer positief afsluiten. Het is een geweldige racer!

Mijn PSN = RSHOW
  donderdag 25 november 2010 @ 13:21:30 #159
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89132950
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Weet iemand of de Golf 1 te krijgen is op Level 0? :P
Daar zul je dan in bij de occasiondealert tegenaan moeten lopen.
  donderdag 25 november 2010 @ 13:23:30 #160
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89133010
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Daar zul je dan in bij de occasiondealert tegenaan moeten lopen.
Ja dat wisselt he? Das het PSP systeem heb ik begrepen. Mazzel hebben dus.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89133015
Zojuist dat Ferrari special event gedaan, met een F430 scuderia op Monza tegen andere Ferrari: wat ontzettend vet
......
pi_89133425
Het enige dat ik zo jammer vindt is dat ze de graphics van de GT3&4 auto's niet hebben opgepoetst.
Het model zelf boeit me niet zo, maar dat de lijnen zo pixelated zijn wel.. T is toch niet zo moeilijk om lijntjes te tekenen?

De lichten mochten ook wel gedetaileerder... Maar wss hebben ze daar helemaal geen tijd voor gehad en komt et met de tijd.

Lotus Evora Top gear track:
Ik bied 1:27,681 Wie biedt minder?
pi_89133484
Even kort gespeeld. Tot nu toe erg tevreden!
Net paar licentie tests gedaan,gaan vrij simpel.
Nu helaas werken,dus vanavond pas weer tijd...
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_89133566
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:37 schreef nero7 het volgende:
Dat is de challenge na de T2 challenge? Zo ja, nog niet gespeeld, van vnvd eens een poging wagen.
pi_89133611
Online doe ik trouwens nog niet, de offline biedt me meer dan genoeg vermaak.
Gister wel alvast aangemeld op het PSN om de update e.d. te downloaden.

Scheelt dat veel qua laadtijden?

Er zit overigens nog een download bij de opties: is iets van grote bestanden installeren op PS, circuits, auto's etc.
heb die ook maar gelijk gedownload, maar weet ook daar nog niet van of t scheelt.
  donderdag 25 november 2010 @ 13:54:31 #166
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89134046
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:37 schreef nero7 het volgende:
Het enige dat ik zo jammer vindt is dat ze de graphics van de GT3&4 auto's niet hebben opgepoetst.
Het model zelf boeit me niet zo, maar dat de lijnen zo pixelated zijn wel.. T is toch niet zo moeilijk om lijntjes te tekenen?

De lichten mochten ook wel gedetaileerder... Maar wss hebben ze daar helemaal geen tijd voor gehad en komt et met de tijd.

Zijn toch Elises?

Nog geeneens uitgereden. Te frustrerend.
pi_89134083
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef JJH het volgende:

[..]

Zijn toch Elises?

Nog geeneens uitgereden. Te frustrerend.
zet TC eens op 7, gaat het een stuk beter.
Die shit gebruiken ze in de echte racerij ook, dus dan telt et :)
  donderdag 25 november 2010 @ 13:56:17 #168
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89134109
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef nero7 het volgende:

[..]

zet TC eens op 7, gaat het een stuk beter.
Die shit gebruiken ze in de echte racerij ook, dus dan telt et :)
Ik wil zonder.
Ik speelde GT5P ook al zonder, dus dan moet dit ook kunnen.
pi_89134189
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:56 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik wil zonder.
Ik speelde GT5P ook al zonder, dus dan moet dit ook kunnen.
Zonder TC moet je weer gas doseren. Tenzij je pedalen hebt, succes met het knopje.
pi_89134304
Die Elises zijn echt zo chill _O_ zonder TC met controller werkt prima je moet gewoon goed doseren en weten wanneer je moet remmen... Ik had trouwens wel de roof view, voor meer overzicht...

In de eerste boch kan je sowieso 1 inhalen aan de linkerkant dan na de bocht de tweede inhalen of achterlangs gaan vlak langs de banden scherpe bocht maken en als het dan goed is ben je 9e, dan snel nog 2 inhalen voor de driekwart rotonde etc. Werkt prima :*
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89134595
1ste bocht > 11
2de bocht > 10
3de bocht > 8
4de bocht > 5
een na laatste bocht > 4
laatste bocht > 3

3de bocht > 2
4de bocht > 1
pi_89134730
Half miljoen Cr. :D
pi_89134784
Net gekart, vlieg ik 3 potjes achter elkaar in de allerlaatste ronde en de allerlaatste bocht de baan uit :')

Arme deepart
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_89135016
Doet GT tv het wel bij jullie? Als ik erop klik krijg ik een waarschuwing waarin staat vermeld: ''De data die nodig zijn voor GT tv kunnen niet worden opgehaald.'' :{

En als ik klik op programmalijst wordt het volgende vermeld: ''Kan geen verbinding maken met de server. Deze functie is niet beschikbaar.'' :{
pi_89135155
Ik heb het berichtje dat over de drukte op servers gaat gelezen, maar gister stond dat bericht er niet en toen kon ik ook niet op GT tv komen. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')