http://www.eurogamer.net/(...)nfirmed-for-saturdayquote:An update for gargantuan simulation racer Gran Turismo 5 will be released on Saturday 27th November, creator Kazunori Yamauchi has confirmed to Eurogamer.
"We received a lot of demands for having more regulations placed on the online play. We're going to perform an update on the 27th that will include things like max power restrictions and weight restrictions," Yamauchi said.
"It's like a living creature, dynamically growing as we speak."
According to Yamauchi, the update will "refine the usability of the game to make it a better experience.
Vreselijk frustrerend inderdaad, ben er na 20x proberen maar mee gestopt, anders had ik een andere tv moeten kopenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef SanAnt het volgende:
Klote Nascar Die derde kut proef tussen muur en pionnen![]()
![]()
1keer op .008 sec voor de rest kom ik niet in de buurt de andere 3 zijn simpel![]()
¿Tijd om een stuurtje aan te schaffen ?
Filmpje gemaakt. Wordt nu geüpload. Gaat door tot ik ook de laatste heb ingehaald.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:43 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ja ik wil zien hoe jij in die klote bus (want dat is het) in 1 lap 2de rijd. Dus alsjeblieft alleen voor het wtf moment als ik je uit gambon ziet rijden op de 2de stek. kan ik misschien wat van leren
Ik heb nog een lotus elan staanquote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef janrad het volgende:
Moet nog 2 races doen om alle beginner races te hebben volbracht maar er staat geen europese klassieker bij de 2e hands auto's, Heb nu slechts 98000 cr staan omdat ik teveel uitgeef aan tuning. Karten is echt geweldig. Ik heb nog geen echt snelle auto's kunnen kopen maar die komen vanzelf.
Welk bouwjaar istie ?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb nog een lotus elan staanMaar die moet nog getuned worden
Jeetje die heb ik nodig voor de klassiekers race. Zou er nog een bij de occasions staan ?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:
'62, alleen hij is nog niet snel genoeg...
Daar haal ik ze altijd wegquote:Op donderdag 25 november 2010 17:29 schreef janrad het volgende:
[..]
Jeetje die heb ik nodig voor de klassiekers race. Zou er nog een bij de occasions staan ?
Die moet je winnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef nils7 het volgende:
Wanneer krijg je nu het TG test track heb net die race gereden met die busjes...
Als je level 8 bent dacht ikquote:Op donderdag 25 november 2010 17:40 schreef nils7 het volgende:
Wanneer krijg je nu het TG test track heb net die race gereden met die busjes...
Used carquote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef janrad het volgende:
Pickups kan ik trouwens ook niet vinden voor de laatste race van beginners, ondertussen wel mijn B licentie gehaald .
Moet ik nog eens goed kijken, tot nu toe nog niet een gevonden.quote:
Die FR challengequote:Op donderdag 25 november 2010 19:09 schreef janrad het volgende:
Pickups kan ik trouwens ook niet vinden voor de laatste race van beginners, ondertussen wel mijn B licentie gehaald .
Bij de eerste race daarvan heb ik goud, maar het is wel een genot hoor om op de ring te rijden!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef deepart het volgende:
Met die Mercedes-Benz 300 SL Coupe '54 op de nürburgring gereden, dat is die special. Ik heb ze allemaal op silver gehaald.. Goud lijkt best onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |