Nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kun je die foto's nu uploaden vanaf je ps3?
Specials gaan heel snel.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:49 schreef Hiya het volgende:
Heeft iemand ook niet het idee dat geld verdienen wel erg makkelijk is? Ik zit nu al op 100+ K na een paar races en specials...
Nee, wat. Geen upload mogelijkheden?quote:
Online is er sowieso schadequote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Andyy het volgende:
Wanneer is er eigenlijk schade?
En dat regen ziet er niet uithet druppelt geowon naar beneden ook al rij je 200 km/h
Las op ign dat er hoogstens enkele pixels "verplaatst" worden na een botsing.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Andyy het volgende:
Wanneer is er eigenlijk schade?
En dat regen ziet er niet uithet druppelt geowon naar beneden ook al rij je 200 km/h
Het idee was om te zorgen dat de auto ongeveer gelijk is aan de auto die of ze nu hebben (dus rond de 90 PK)quote:Op woensdag 24 november 2010 22:50 schreef Hiya het volgende:
Het hoeft toch niet perse een basis auto te zijn? Een alfa 147 is ook al leuk onderling. Lijkt mij dat van belang is dat het geen super auto en dat iedereen dezelfde heeft.
Trouwens; op online zet ik altijd penalties aan; anders is het beuk festijn tot en met!
Simpel, uitproberenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Andyy het volgende:
Hoe weet je of er een racing modification op een auto kan?
We maken een onderscheid in DLC en updates. Kijkend naar het artikel gaat het hier om het laatste. Lijkt me dan ook erg sterk dat je voor dit soort verbeteringen moet lappen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Hiya het volgende:
Maar goed, zijn het dan gratis updates of betaalde..
Krijg je aan het einde van een verloren race op de Top Gear track ook Jeremy Clarkson in beeld die je helemaal afzeikt en zegt dat je "the worst driver in the world" bent?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Qunix het volgende:
Volkswagen busjes op de Top Gear track is lastig!!!!
Echt kut.
Als dat zo is, pis ik m'n broek vol van het lachen!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Krijg je aan het einde van een race op de Top Gear track ook Jeremy Clarkson in beeld die je helemaal afzeikt en zegt dat je "the worst driver in the world" bent?
Mijn Impreza, 206, Golf etc kunnen het allemaal nietquote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef RiKe het volgende:
[..]
Simpel, uitproberen
Haha nee tot nu toe is me opgevallen dat Premiums het wel hebben (die ik tot nu toe heb gehad tenminste)
Anders ik wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als dat zo is, pis ik m'n broek vol van het lachen!
Nee, staat onder tuning.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn Impreza, 206, Golf etc kunnen het allemaal niet
Of moet je daarvoor alle lichtermaak upgrades nemen?
Het staat ook nergens ofzo
Had hij dat al vanaf het begin? Of kwam dat door je tuning?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:33 schreef RiKe het volgende:
The fuck?
Ik heb een Camaro SS gekocht, de nieuwe.
Lekker opgevoerd enzo, Titanium Race Exhaust eronder.
Zit ik net een replay te kijken, heeft dat gekke ding 10 uitlaten!
JA 10 UITLATEN!![]()
2 achter, 4 aan elke zijkant
Volgens mij kunnen maar 15 auto's dat, die hebben RM in hun naam staan..quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn Impreza, 206, Golf etc kunnen het allemaal niet
Of moet je daarvoor alle lichtermaak upgrades nemen?
Het staat ook nergens ofzo
Komt door mijn tuning!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:37 schreef Hiya het volgende:
[..]
Had hij dat al vanaf het begin? Of kwam dat door je tuning?
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:33 schreef RiKe het volgende:
The fuck?
Ik heb een Camaro SS gekocht, de nieuwe.
Lekker opgevoerd enzo, Titanium Race Exhaust eronder.
Zit ik net een replay te kijken, heeft dat gekke ding 10 uitlaten!
JA 10 UITLATEN!![]()
2 achter, 4 aan elke zijkant
Das wel weer vet, die mate van de detailquote:Op donderdag 25 november 2010 00:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Komt door mijn tuning!
De standaard versie heeft het niet.
Die heeft er alleen 2 aan de achterkant.
Echt, ik kan wel janken.......quote:Op donderdag 25 november 2010 01:04 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch best erg?. Ik bedoel begrijp me niet verkeerd maar het ziet er op sommige punten/tracks/auto's dus gewoon minder goed uit als Forza 3. Best lame
.
Hartstikke makkelijk. Gewoon slipstreamen en dan lig je na 1 ronde 2e. Dan de laatste nog effe inhalen en je wint met 6 secs voorsprongquote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Qunix het volgende:
Volkswagen busjes op de Top Gear track is lastig!!!!
Echt kut.
daar wil ik een replay van zienquote:Op donderdag 25 november 2010 01:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hartstikke makkelijk. Gewoon slipstreamen en dan lig je na 1 ronde 2e. Dan de laatste nog effe inhalen en je wint met 6 secs voorsprong
Heb ik niet bewaard, maar als je t nodig vindt doe ik m morgen wel ff opnieuw.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:27 schreef trance_fan het volgende:
[..]
daar wil ik een replay van zien
Ja ik wil zien hoe jij in die klote bus (want dat is het) in 1 lap 2de rijd. Dus alsjeblieft alleen voor het wtf moment als ik je uit gambon ziet rijden op de 2de stek. kan ik misschien wat van lerenquote:Op donderdag 25 november 2010 01:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb ik niet bewaard, maar als je t nodig vindt doe ik m morgen wel ff opnieuw.
In de eerste 2 bochten en de laatste 2 kan je goed inhalen. Bij Hammerhead is het bijna niet te doen....... Lag na de eerste 2 bochten 8e, na Hammerhead 7e en bij de bacharat en Gambon 4. Toen ging ronde 2 in.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Top gear met busjes is niet zo moeilijk
Als het een normale versie is (geleverd in zo'n bubbeltjes envelop) wel ja, of zie jij hier altijd de royal mail postbodes rondlopen?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want een pakketje vanuit Engeland wordt door TNT geleverd?
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:17 schreef janrad het volgende:
Ik vraag me trouwens af of die 2e hands markt echt een 2e hands markt is van gamers die hun virtuele auto weg doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |