Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
Nee maar wel in een fiat pandaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Desunoto het volgende:
Oh ja, en heeft er iemand al geprobeerd wat Top Gear tijden te verbeteren met dezelfde auto's?
ja maar op dit moment is het nogal traag.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Hiya het volgende:
Betreffende de vraag die iemand in het vorige topic stelde over online stelde:
In GT-life staat ergens linksboven een wit icoontje, ziet er beetje uit als Italie (:P) klik daarop en je gaat naar de Lobby
Daar moest ik wel even naar zoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Hiya het volgende:
Betreffende de vraag die iemand in het vorige topic stelde over online stelde:
In GT-life staat ergens linksboven een wit icoontje, ziet er beetje uit als Italie (:P) klik daarop en je gaat naar de Lobby
Heb jij een website waar al die lap-times op staan? Anders moet ik eerst een aflevering kijken, en dan het beeld stilzettenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:20 schreef Desunoto het volgende:
Oh ja, en heeft er iemand al geprobeerd wat Top Gear tijden te verbeteren met dezelfde auto's?
Nummer 3 komt wel goed... Dat zijn gewoon opstart problemenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef janrad het volgende:
Oke ik ben geen hater en hoop dat het goed komt met GT5 maar er zijn toch wel een paar dingen die verbeterd moeten worden.
1- geluid moet echt beter
2-laad tijden zijn vreselijk
3-online komen lukt niet altijd.
4-Grafisch moet echt beter en ik wil van ieder auto het interieur kunnen zien.
Ik blijf hopen op verbetering gameplay is goed vooral het carrière deel is goed uitgevoerd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_test_trackquote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef Toempf het volgende:
[..]
Heb jij een website waar al die lap-times op staan? Anders moet ik eerst een aflevering kijken, en dan het beeld stilzetten
Waar win je die. ik heb die namelijk niet in mijn garage staanquote:Op woensdag 24 november 2010 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Die Berlinetta die ik gewonnen had is een heerlijk tailhappy autootje,
Goeie vraag, ik heb hem geloof ik ook, geen idee alleen waar ik em gewonnen hebquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef trance_fan het volgende:
quote uit vorige topic
[..]
Waar win je die. ik heb die namelijk niet in mijn garage staan
Lees Toempf post, volgens mij heeft hij gelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 22:27 schreef Toempf het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik heb hem geloof ik ook, geen idee alleen waar ik em gewonnen heb
ik heb de sunday cup helemaal op gold maar ik zie em nietquote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef Toempf het volgende:
Bij nader inzien was het geloof ik in A-Spec, bij de Sunday cup.
Dan is het OF de FF Challenge, OF de World Compactquote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef trance_fan het volgende:
[..]
ik heb de sunday cup helemaal op gold maar ik zie em niet
kreeg alleen de Vitz (yaris)
staat er geenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef Hiya het volgende:
Bij car delivery kijken je coupon inwisselen? Fucked up kut systeem trouwens..
zal eens kijken moet ik nog doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:30 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan is het OF de FF Challenge, OF de World Compact
1,2,4 gaan waarschijnlijk niet veranderen. Er komen ongetwijfeld nieuwe auto's die wel interieur hebben maar laad tijden en geluiden verbeteren zit er niet in ben ik bang.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef janrad het volgende:
Oke ik ben geen hater en hoop dat het goed komt met GT5 maar er zijn toch wel een paar dingen die verbeterd moeten worden.
1- geluid moet echt beter
2-laad tijden zijn vreselijk
3-online komen lukt niet altijd.
4-Grafisch moet echt beter en ik wil van ieder auto het interieur kunnen zien.
Ik blijf hopen op verbetering gameplay is goed vooral het carrière deel is goed uitgevoerd.
Zorgen dat hij zo hoog mogelijk komt zonder dat hij terug gaat...quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een zeer leuk spel, even een vraag, waar moet ik opletten bij rpm? Hoe hoger hoe sneller de auto is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |