quote:
Neeeeeeee! Je hebt een broer, dus een is genoeg. Yani, als je het je puur gaat om je afkomst.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte!
Moet ik 2 of 3? yavuz zei iets van je moet 3 als je ook jezelf wil + je broer?
quote:Order ID: 340-353058-xxxxxx
Number of people to be genotyped in your order: 1
Order Subtotal: $99.00
Shipping: $62.95
Order Total: $161.95
Ja, dit. Als je meer over je gezondheid wilt weten, dan wel. Maar ik weet daar niet veel over, en ik zou er ook niet teveel waarde aan hechten. Ik wil het zelf ook eigenlijk helemaal niet weten en ga het ook niet checken. Als ik bijvoorbeeld een verhoogde kans op een soort kanker zou hebben, dan zou ik ernaar gaan leven. Ik hoef die dingen niet te weten. Maar Bilmi, als jij het wel wilt, gewoon doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
Dan wel ja.
Wil je dat echt? Beetje overbodig wmt
Canim. Ga je ook een DNA test kopen?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tek selam veren, tek sevdigim.
Yeaaaah.quote:
Niet ingelezen in de vorige delen.. niye ki?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Canim. Ga je ook een DNA test kopen?
Meer over je afkomst (en gezondheid, als je daar om geeft) te weten komen? En vandaag geldt er een mega korting (100 dollar ipv 500).quote:Op woensdag 24 november 2010 21:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet ingelezen in de vorige delen.. niye ki?
Neeeeeeeeeeeeeee! Kom op, bel ze!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
De enige twee personen die dit voor me kunnen doen zijn er niet.
De rest heeft niet genoeg op rekening enz.
En eentje vertrouwt me niet.
Nee, rabobank. Ik had je trouwens graag geholpen, maar ik heb zelf ook geen creditcard (bankpasje doet het niet, geblokkeerd, maar daar heb je toch niks aan) en mijn oom is al weg.quote:
Wat valt er voor boeiends over mijn DNA te vertellen dan? Hollandsch, Duitsch, misschien een enkele verrassingquote:
Korting is zeker na vandaag afgelpoen? Heb m'n mobiel pas morgen/vrijdag weer..quote:Op woensdag 24 november 2010 21:40 schreef Landysh het volgende:
Klote man!Zou veel leuker zijn geweest als jij ook had meegedaan. Hebben je ouders geen creditcard?
Ik ben een arm student hé!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Meer over je afkomst (en gezondheid, als je daar om geeft) te weten komen? En vandaag geldt er een mega korting (100 dollar ipv 500).
Jouw DNA is vast niet zo bijzonder als Turks of ander Midden-Oosters DNA. Maar zo puur zijn Nederlanders ook niet, hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat valt er voor boeiends over mijn DNA te vertellen dan? Hollandsch, Duitsch..
Ik heb wel net mijn salaris binnen. Maar nee, ik blijf liever speculeren over mijn Arische afkomst dan dat ik er geld voor ga neerleggen
.
Ik, Ayca, zarGon en Bilmi misschien.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben een arm student hé!
Wie heeft het allemaal gedaan?
Doe ook mee dan! Zo'n korting krijg je niet vaak!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Julis het volgende:
Whahah, tof dat jullie een DNA-test gaan nemen. Ik ben benieuwd naar de resultaten
.
Ja, waarschijnlijk wel. Je kan het proberen, maar ik denk dat het dan zeker voorbij is.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Korting is zeker na vandaag afgelpoen? Heb m'n mobiel pas morgen/vrijdag weer..
Samenvatting/uitleg?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jouw DNA is vast niet zo bijzonder als Turks of ander Midden-Oosters DNA. Maar zo puur zijn Nederlanders ook niet, hoor.
http://dienekes.blogspot.(...)omes-in-brabant.html
Lees dit maar.
Ik heb geen geld daarvoor, helaasquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe ook mee dan! Zo'n korting krijg je niet vaak!
quote:
Ik spreek geen wartaal.quote:The Y-haplotypes were determined based on 37 Y-STR loci and the finest possible level of substructuring was defined according to the latest published Y-chr phylogenetic tree. In total, eight Y-haplogroups and 32 different subhaplogroups were observed, whereby 70% of all participants belonged to only four subhaplogroups: R1b1b2a1 (R-U106), R1b1b2a2* (R-P312*), R1b1b2a2g (R-U152) and I1* (I-M253*).
Ik hoorde dat jij zoveel van mij houdt dat je ook voor mij betaald.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik, Ayca, zarGon en Bilmi misschien.
Indo-bloed?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Landysh het volgende:
R1b1b2a1 (R-U106), R1b1b2a2* (R-P312*), R1b1b2a2g (R-U152) and I1* (I-M253*). Deze haplogroepen zijn typisch voor Nederlanders (en andere West-, Noord- en Zuid-Europeanen). Maar een paar behoorden tot een Aziatische haplogroep. Wtf.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij zoveel van mij houdt dat je ook voor mij betaald.
Ahhaahquote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Trigger gedraag je eens als een man. Jij moet voor haar betalen.
Ik mij als een man gedragen? Please.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Trigger gedraag je eens als een man. Jij moet voor haar betalen.
Nee, Aziatisch als in Siberisch/Noord-Aziatisch.quote:
Nederland is/was een handelsland. In Amsterdam woonden destijds mensen van over de hele wereld. Die zullen vast wel hun sporen na hebben gelatenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, Aziatisch als in Siberisch/Noord-Aziatisch.
http://upload.wikimedia.o(...)b/7/70/Haplogroup_Q_(Y-DNA).PNG/800px-Haplogroup_Q_(Y-DNA).PNG
Haplogroep Q komt niet voor in Indonesie.
Wik, kan jij inloggen op Osiris?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nederland is/was een handelsland. In Amsterdam woonden destijds mensen van over de hele wereld. Die zullen vast wel hun sporen na hebben gelaten.
Die feministen ook altijd, laat ze lekker hun eigen boontjes doppen.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mij als een man gedragen? Please.
Is van de 24e tot de 26e toch down?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wik, kan jij inloggen op Osiris?
Ja maar ik ga een stap verder en laat ze voor mij dokken.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die feministen ook altijd, laat ze lekker hun eigen boontjes doppen.
Ja dat wist ik inderdaad, maar ik kom er nu al niet op, krijg steeds een timeout.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is van de 24e tot de 26e toch down?
Ja, werkt.
Vanaf donderdag 25 november 17.00 uur zullen Studielink en Osiris tijdelijk niet beschikbaar zijn in verband met een upgrade van de software. Naar verwachting is deze upgrade voltooid op maandag 29 november om 12.00 uur 's middags. Onze excuses voor het ongemak.
Vanaf morgen niet meer.
Bij werkt het welquote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja dat wist ik inderdaad, maar ik kom er nu al niet op, krijg steeds een timeout.
Geraldine Kemper?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef Landysh het volgende:
Ik denk eerder dat het van de Lappen komt. Net als dat meisje van BNN, ik ben haar naam even vergeten. Maar zij heeft ook heel duidelijk Aziatische trekken in haar gezicht. Maar het zijn zeker geen Indo invloeden. Ze ziet er heel erg Baltisch uit.
Werken ze misschien partieel aan de database? Dat een deel eerder wordt bewerkt?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij werkt het wel. Ze houden gewoon niet van je!
Ik kan alles gewoon zien. Of hebben ze alle Mohammeds uit de database gefilterd.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Werken ze misschien partieel aan de database? Dat een deel eerder wordt bewerkt?
Mja, dat niemand van mij houdt, vertel mij wat nieuws.
Dalijk Mohammeds vuist in je gezicht.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kan alles gewoon zien. Of hebben ze alle Mohammeds uit de database gefilterd.
a zemmelquote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk Mohammeds vuist in je gezicht.
Maakt niet uit. Ik ben ook nog maar een noob. Maar op basis van mtDNA, Haplogroep en autosomaal DNA. mtDNA krijg je van je moeder en je haplogroep van je vader (die het weer erven van hun moeder en vader), maar heeeeel veel zegt het niet. Het is een soort van genetische achternaam. Autsomaal DNA daarentegen berekent al je voorouders en daarmee kun je bijvoorbeeld ook te weten komen hoeveel procent Kaukasisch/Blank (heeeeeel ruim begrip overigens, Noord-Afrikanen en mensen uit Zuid-India vallen daar ook onder), Negroide en Aziatisch je bent. Verder heb je nog een decod, dat berekent hoeveel procent Midden-Oosters, Noord-Europees of bijvoorbeeld Noord-Afrikaans je bent. Dat zit niet bij 23andme inbegrepen, maar je kunt je rauwe data downloaden en naar mensen sturen die daar verstand van hebben, en die berekenen het dan voor je (Dienekes bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 24 november 2010 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pure noob reactie hoor, maar op grond van welk info wordt je 'dna' verwerkt?
Ik ga later je post even rustig opnieuw lezen!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik ben ook nog maar een noob. Maar op basis van mtDNA, Haplogroep en autosomaal DNA. mtDNA krijg je van je moeder en je haplogroep van je vader (die het weer erven van hun moeder en vader), maar heeeeel veel zegt het niet. Het is een soort van genetische achternaam. Autsomaal DNA daarentegen berekent al je voorouders en daarmee kun je bijvoorbeeld ook te weten komen hoeveel procent Kaukasisch/Blank (heeeeeel ruim begrip overigens, Noord-Afrikanen en mensen uit Zuid-India vallen daar ook onder), Negroide en Aziatisch je bent. Verder heb je nog een decod, dat berekent hoeveel procent Midden-Oosters, Noord-Europees of bijvoorbeeld Noord-Afrikaans je bent. Dat zit niet bij 23andme inbegrepen, maar je kunt je rauwe data downloaden en naar mensen sturen die daar verstand van hebben, en die berekenen het dan voor je (Dienekes bijvoorbeeld).
Nee ik moet nog bier kopen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee ik moet nog bier kopen!Bij de Bas BEST-Bier - 8 euro per kratje en goed te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Grolsch is in de aanbieding soms ook 8-9 euroquote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij de Bas BEST-Bier - 8 euro per kratje en goed te doen.
Klopt. Maar misschien waren je voorouders wel Slavisch/Oost-Europees? Of misschien was je grootvader wel een Aziaat uit Siberie of een Saami uit Lapland, zoals die paar Nederlanders uit de Brabant test. Het is toch altijd interessant om het te weten? Nederlands DNA is niet zo heeeeel bijzonder, maar het is echt niet dat Nederlanders een etnisch homogeen volk zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Rookert het volgende:
Bij jullie is het interessanter dan bij de simpele Hollander denk ik
Heb je toch bestelt??quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik 2.mja het is niet dat m'n broer er zelf om heeft gevraagd ofzo
Hij is bang dat we Koerdisch of Armeens bloed hebben HAHAHAA.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stiekem wil hij wel weten wat voor DNA hij heeft.
Deli.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Was te blij om het te delen! haha
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef Ayca het volgende:
Zou je zo'n haplogroep test gewoon in het ziekenhuis kunnen doen?
wel benieuwd naar eigenlijk
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, niet dat ik weet. Ze zijn ook zeker niet goedkoop. Bij www.23andme.com kun je zo'n test laten doen. Het is een Amerikaanse bedrijf en was een tijdje terug bij Oprah te gast, daar legden ze alles uit over hoe zo'n test werkt (die test is er ook om te testen op welke ziektes je kans loopt om te krijgen). Het kost iets van 300 euro. Overigens zegt die test niks/weinig over het 'Turk' zijn. Maar wel erg interessant. Ik wil het namelijk ook al heel erg lang.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm nou laat dan maar 300 euro vind ik iets te duur
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n test allemaal, behalve welke ziektes je kan krijgen? Ik weet niet waar ik m'n geld aan moet uitgeven.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen, maar m'n ouders gaan zeggen "kizim, bizden zenginsin"
lolquote:Op woensdag 24 november 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n ma vroeg ook parayi nereye sakliyorsunn? moet ik graven in de tuin?
Ja, wij hoeven ons sowieso geen zorgen meer te maken. Maar nog een persoon die ik ken wilde er een bestellen, vandaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
welke stad?
maar wij hebben toch met korting, anders geeft ie het niet aan
Ik heb voor Zeliha gebedenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Opschieten dan!
Wel grappgi dat je laatst over een actie begon en dat die er nu is.
Laatst? Gisteren of twee dagen terug nog.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
Opschieten dan!
Wel grappgi dat je laatst over een actie begon en dat die er nu is.
Ik verdien nog minder dan jij, als ikme geld al krijgquote:Op woensdag 24 november 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik geef hier bijna mijn hele loontje aan uit Ayca.
En goede korting. Yeah.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:53 schreef Landysh het volgende:
Ja, dit is echt een goede deal. Btw, ze hebben een nieuwe chip bij 23andme, en vanaf vandaag zullen alle DNA's via die chip worden onderzocht. Dus onze uitslagen zullen nog nauwkeuriger zijn, andere mensen die al een test hebben gehad bij 23andme kunnen hun account opwaarderen, maar dan moeten ze wel 99 doller betalen.
Aaahwquote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik verdien nog minder dan jij, als ikme geld al krijg
hahahhahahahaha arme griekjeeequote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.webregio.nl/ro(...)m_campaign=Telegraaf
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.webregio.nl/ro(...)m_campaign=Telegraaf
Internationale studenten betalen al gauw een euro of 8000 voor een bachelor geloof ik. Het dubbele daarvan voor een master.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:11 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)gen-collegegeld.html
Alleen bezoekers van de hockeyclub kunnen nog studeren.
5000 euro is toch onbetaalbaar ??
Ze volgt een opleiding Christelijk-sociaal denken?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hahahhahahahaha arme griekjeee
quote:Van 1993 tot 2002 was hij als bijzonder hoogleraar christelijk-sociaal denken van economie en maatschappij verbonden aan de Vrije Universiteit te Amsterdam
Dus ?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Internationale studenten betalen al gauw een euro of 8000 voor een bachelor geloof ik. Het dubbele daarvan voor een master.
Oh op die fiets.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het verbaast mij iedere keer weer dat ze dat ervoor overhebben.
Maar goed dat ik die niet tegenkwam tijdens mijn praktijkexamen. In Nijmegen hebben we deze, die doet mij al sterk aan Egyptische rotondes denkenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze rotonde dan in Engeland
Hahahquote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze rotonde dan in Engeland
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Landysh het volgende:
Hoi iedereen.![]()
zarGon, Ayca en Emel, is jullie pakket al opgestuurd? Die van van mij ligt al in Parijs. Geziyor.
In de email die ze mij hebben gestuurd! Mijn pakket is gisteren al verzonden blijkbaar (meteen na de betaling?) en dus hebben ze mij een traceercode gegeven.quote:
Oh dan nietquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
In de email die ze mij hebben gestuurd! Mijn pakket is gisteren al verzonden blijkbaar (meteen na de betaling?) en dus hebben ze mij een traceercode gegeven.
Je hebt een nieuwe avatar.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, dan was ik net op tijd geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2010 23:19:12 ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe avatar.
Huh? Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het ook niet over hier, nvm.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hier sinds ik deze account heb nooit een avatar gehad, dus.
Hhahaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laat AryaMehr dit niet horen, jij Turk!! Hoe durf je!
lol
Soyle lan! Ik snap je niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over hier, nvm.
Biz kavga etmiyoruz ki.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Triggershot het volgende:
Ben geldim, artik kavga etmeyin, ben hepinize yeterim.
Lurken, toevallig, ja jaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niettus.
Ik lurkte alleen en toevallig kwam ik het tegen.
Schijnt dat Ayca iedereen toe heeft gevoegd op ping.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niettus.
Ik lurkte alleen en toevallig kwam ik het tegen.
Behalve jou?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Schijnt dat Ayca iedereen toe heeft gevoegd op ping.
Je bent zelf de bitch hier!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen disrespect tegen mijn bitches hé.
Heb je mijn bericht terug gekregen? Haha nasil buldun kiquote:Op donderdag 25 november 2010 23:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Even dat direct message gedoe proberen
Ja. En anders op zijn minst hevige klappen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Triggershot het volgende:
Mag doodstraf terugkeren voor mensen die je uitnodigen voor moneymiljonair?
Wat is moneymiljonair?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Triggershot het volgende:
Mag doodstraf terugkeren voor mensen die je uitnodigen voor moneymiljonair?
Moet je je aanmelden, krijg je mailtjes, moet je op links klikken en krijg je 3 cent per mail.quote:
Dat is nog te min bro.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. En anders op zijn minst hevige klappen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je je aanmelden, krijg je mailtjes, moet je op links klikken en krijg je 3 cent per mail.
Een leven lang naar computerschermen met viagra- en Niegeria-spam kijken dan?quote:
Met adebisi.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een leven lang naar computerschermen met viagra- en Niegeria-spam kijken dan?
Je draagt er aan bij.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef Ayca het volgende:
..
Ik viel andere mensen er niet mee lastig hoor.
Zoals Wik eerder stelde, op z'n minst klappen dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Droeg misschien.
Echt jaren geleden hoor.
Hij raakt die middelste ook wel lekker tegen z'n neus. Twee in één klap.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals het hoort.
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij raakt die middelste ook wel lekker tegen z'n neus. Twee in één klap.
Eyvallah.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga vandaag eens vroeg slapen. Trustjes en kusjes (alleen voor trigger).
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga vandaag eens vroeg slapen. Trustjes en kusjes (alleen voor trigger).
Een bakje om in te spugen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Landysh het volgende:
Raad eens wat ik net heb binnengekregen?
Mag ook wel als je 100+ dollar betaalt voor het verschepen van zo'n klein pakketje. Wel goede service, dat is zeker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hehe. Maar serieus, dat was wel snel toch?
Niet +100, maar 60 (wat nog duur is hoor).quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mag ook wel als je 100+ dollar betaalt voor het verschepen van zo'n klein pakketje. Wel goede service, dat is zeker.
Zoals het op fok hoort: Pics![]()
?
Foto's van een bakje spuug, OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet +100, maar 60 (wat nog duur is hoor).Ik maak zo wel even foto's, heb het nog niet eens uitgepakt.
Hahaha ik ga nog niet spugen. Dat doe ik maandag of dinsdag wel denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Foto's van een bakje spuug, OMG![]()
![]()
Het zal je werk trouwens maar zijn om in een laboratorium de hele dag in andermans speeksel te zitten porren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hahaha ik ga nog niet spugen. Dat doe ik maandag of dinsdag wel denk ik.
Haha gelukkig hebben ze daar machines voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal je werk trouwens maar zijn om in een laboratorium de hele dag in andermans speeksel te zitten porren.
Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeliha, ga je je identiteit ook opnieuw vormgeven als ineens blijkt dat je meer, pak 'm beet, Iraniër bent dan Turk?
Wtf zo snel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Landysh het volgende:
Raad eens wat ik net heb binnengekregen?
quote:Your order is being processed and will be shipped shortly.
Ik hoop niet voor je dat de actie al voorbij was toen je bestelde - soms, als het lang duurt voordat ze iets opsturen, betekent het dat ze alle pakketjes die te laat waren besteld aan het opzoeken en annuleren zijn. Laten we hopen van niet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wtf zo snel.
Bij mij staat het nog op
[..]
Neh dat sowieso niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat de actie al voorbij was toen je bestelde - soms, als het lang duurt voordat ze iets opsturen, betekent het dat ze alle pakketjes die te laat waren besteld aan het opzoeken en annuleren zijn. Laten we hopen van niet!
Daarom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef Landysh het volgende:
Ja, wat Ayca zegt. En sowieso, je hebt al betaald en zo.
Toen mensen een tijd geleden LCD-TV's voor 100 van Wehkamp of zo bestelden, annuleerde die ook gewoon iedereens bestelling. Maar ik ga er vanuit dat ze gewoon langzaam zijn. Het is altijd wel irritant, dat wachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef Landysh het volgende:
Ja, wat Ayca zegt. En sowieso, je hebt al betaald en zo.
Hij stond op fb maar kan hem niet meer vinden.quote:
Ik heb ook foto's van toen ik klein was op face. Ik plaats ze ook wel even hier.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij stond op fb maar kan hem niet meer vinden.Zal nog eens kijken of hij bij familieleden staat.
Ik had iets... spannenders/boeienders verwacht, het gaat tenslotte om gecompliceerde wetenschap. Helaas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef Landysh het volgende:
Oh Wikkie, hier is de foto trouwens.
[ afbeelding ]
Niks bijzonders.
Ahaha cutequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Het was carnaval en ik was jarig.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Landysh het volgende:
foto
Het was carnaval en ik was jarig.
Hahaha nee, sorry. Er zitten nog wel twee opstuurdingetjes bij, maar dat was het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had iets... spannenders/boeienders verwacht, het gaat tenslotte om gecompliceerde wetenschap. Helaas.
Weet ik veel. Vraag het aan mijn lerares van toen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mickey Mouse-broek, Bert op je hoofd![]()
. Wat moest je eigenlijk voorstellen, of gewoon een combinatie van van alles?
Hehe.quote:
Hahaha zo lieff.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
Nja kan die niet vinden, maar wel een andere
[ afbeelding ]
Ik ben de linker, check mn bigsmile
Je zusje lijkt wel veel op jou!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
De enige foto ter wereld waar ik op lach, en mijn zusje doet debiel:
[ afbeelding ]
Vanwege de rare kop die ze hier trekt? Dank jequote:
Hahahquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
De enige foto ter wereld waar ik op lach, en mijn zusje doet debiel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanwege de rare kop die ze hier trekt? Dank je.
Maar je hebt wel gelijk: mijn zusje lijkt meer op mij dan mijn oudere broer en zus.
Toen wij klein waren mocht het nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ik trek echt zo'n debiele kop op al die kinderfoto's
Dan heb jij hem via face gezien want die heb ik hier nog nooit geplaatst.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Die kenden we al, maar toch schattig.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Bol salcali makarna en Turkse yoghurt. Wie wil mij?
Omggggggg zo schattigg! Maar waarom kijk je zo sip!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Echt niet? Dan is het waarschijnlijk dat laatste ja.
Hier een zielig kijkende wik voor je:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat ik na die ene foto nooit meer lachend op foto's heb gestaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omggggggg zo schattigg! Maar waarom kijk je zo sip!!
Die heet die 2e van links helemaal achterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Echt niet? Dan is het waarschijnlijk dat laatste ja.
Hier een zielig kijkende wik voor je:
[ afbeelding ]
Half Grieks, half Kaas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heet die 2e van links helemaal achter
Oh, ik kende haar dus al. Ik al die tijd pics proberen los te peuteren. Verspilde tijd.quote:
Serieus, qua haar en gezicht zou het best kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik kende haar dus al. Ik al die tijd pics proberen los te peuteren.
Heeft griekjeee een griekse of een Nederlandse naam?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, qua haar en gezicht zou het best kunnen.
Even opgezocht :quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft griekjeee een griekse of een Nederlandse naam?
quote:It is of Latin origin,
Nee, dan is het niet dezelfde. Griekjee zat op de EUR zei je? Let the stalking begin.quote:
Niet zat, zit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet dezelfde. Griekjee zat op de EUR zei je? Let the stalking begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |