quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga vandaag eens vroeg slapen. Trustjes en kusjes (alleen voor trigger).
Een bakje om in te spugen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Landysh het volgende:
Raad eens wat ik net heb binnengekregen?
Mag ook wel als je 100+ dollar betaalt voor het verschepen van zo'n klein pakketje. Wel goede service, dat is zeker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hehe. Maar serieus, dat was wel snel toch?
Niet +100, maar 60 (wat nog duur is hoor).quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mag ook wel als je 100+ dollar betaalt voor het verschepen van zo'n klein pakketje. Wel goede service, dat is zeker.
Zoals het op fok hoort: Pics![]()
?
Foto's van een bakje spuug, OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet +100, maar 60 (wat nog duur is hoor).Ik maak zo wel even foto's, heb het nog niet eens uitgepakt.
Hahaha ik ga nog niet spugen. Dat doe ik maandag of dinsdag wel denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Foto's van een bakje spuug, OMG![]()
![]()
Het zal je werk trouwens maar zijn om in een laboratorium de hele dag in andermans speeksel te zitten porren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hahaha ik ga nog niet spugen. Dat doe ik maandag of dinsdag wel denk ik.
Haha gelukkig hebben ze daar machines voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal je werk trouwens maar zijn om in een laboratorium de hele dag in andermans speeksel te zitten porren.
Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeliha, ga je je identiteit ook opnieuw vormgeven als ineens blijkt dat je meer, pak 'm beet, Iraniër bent dan Turk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf zo snel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Landysh het volgende:
Raad eens wat ik net heb binnengekregen?
quote:Your order is being processed and will be shipped shortly.
Ik hoop niet voor je dat de actie al voorbij was toen je bestelde - soms, als het lang duurt voordat ze iets opsturen, betekent het dat ze alle pakketjes die te laat waren besteld aan het opzoeken en annuleren zijn. Laten we hopen van niet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wtf zo snel.
Bij mij staat het nog op
[..]
Neh dat sowieso niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat de actie al voorbij was toen je bestelde - soms, als het lang duurt voordat ze iets opsturen, betekent het dat ze alle pakketjes die te laat waren besteld aan het opzoeken en annuleren zijn. Laten we hopen van niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |