Je draagt er aan bij.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef Ayca het volgende:
..
Ik viel andere mensen er niet mee lastig hoor.
Zoals Wik eerder stelde, op z'n minst klappen dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Droeg misschien.
Echt jaren geleden hoor.
Hij raakt die middelste ook wel lekker tegen z'n neus. Twee in één klap.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals het hoort.
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij raakt die middelste ook wel lekker tegen z'n neus. Twee in één klap.
Eyvallah.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga vandaag eens vroeg slapen. Trustjes en kusjes (alleen voor trigger).
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik ga vandaag eens vroeg slapen. Trustjes en kusjes (alleen voor trigger).
Een bakje om in te spugen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Landysh het volgende:
Raad eens wat ik net heb binnengekregen?
Mag ook wel als je 100+ dollar betaalt voor het verschepen van zo'n klein pakketje. Wel goede service, dat is zeker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hehe. Maar serieus, dat was wel snel toch?
Niet +100, maar 60 (wat nog duur is hoor).quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mag ook wel als je 100+ dollar betaalt voor het verschepen van zo'n klein pakketje. Wel goede service, dat is zeker.
Zoals het op fok hoort: Pics![]()
?
Foto's van een bakje spuug, OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet +100, maar 60 (wat nog duur is hoor).Ik maak zo wel even foto's, heb het nog niet eens uitgepakt.
Hahaha ik ga nog niet spugen. Dat doe ik maandag of dinsdag wel denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Foto's van een bakje spuug, OMG![]()
![]()
Het zal je werk trouwens maar zijn om in een laboratorium de hele dag in andermans speeksel te zitten porren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hahaha ik ga nog niet spugen. Dat doe ik maandag of dinsdag wel denk ik.
Haha gelukkig hebben ze daar machines voor uitgevonden!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal je werk trouwens maar zijn om in een laboratorium de hele dag in andermans speeksel te zitten porren.
Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Zeliha, ga je je identiteit ook opnieuw vormgeven als ineens blijkt dat je meer, pak 'm beet, Iraniër bent dan Turk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf zo snel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Landysh het volgende:
Raad eens wat ik net heb binnengekregen?
quote:Your order is being processed and will be shipped shortly.
Ik hoop niet voor je dat de actie al voorbij was toen je bestelde - soms, als het lang duurt voordat ze iets opsturen, betekent het dat ze alle pakketjes die te laat waren besteld aan het opzoeken en annuleren zijn. Laten we hopen van niet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wtf zo snel.
Bij mij staat het nog op
[..]
Neh dat sowieso niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop niet voor je dat de actie al voorbij was toen je bestelde - soms, als het lang duurt voordat ze iets opsturen, betekent het dat ze alle pakketjes die te laat waren besteld aan het opzoeken en annuleren zijn. Laten we hopen van niet!
Daarom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef Landysh het volgende:
Ja, wat Ayca zegt. En sowieso, je hebt al betaald en zo.
Toen mensen een tijd geleden LCD-TV's voor 100 van Wehkamp of zo bestelden, annuleerde die ook gewoon iedereens bestelling. Maar ik ga er vanuit dat ze gewoon langzaam zijn. Het is altijd wel irritant, dat wachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef Landysh het volgende:
Ja, wat Ayca zegt. En sowieso, je hebt al betaald en zo.
Hij stond op fb maar kan hem niet meer vinden.quote:
Ik heb ook foto's van toen ik klein was op face. Ik plaats ze ook wel even hier.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij stond op fb maar kan hem niet meer vinden.Zal nog eens kijken of hij bij familieleden staat.
Ik had iets... spannenders/boeienders verwacht, het gaat tenslotte om gecompliceerde wetenschap. Helaas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef Landysh het volgende:
Oh Wikkie, hier is de foto trouwens.
[ afbeelding ]
Niks bijzonders.
Ahaha cutequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Het was carnaval en ik was jarig.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Landysh het volgende:
foto
Het was carnaval en ik was jarig.
Hahaha nee, sorry. Er zitten nog wel twee opstuurdingetjes bij, maar dat was het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had iets... spannenders/boeienders verwacht, het gaat tenslotte om gecompliceerde wetenschap. Helaas.
Weet ik veel. Vraag het aan mijn lerares van toen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mickey Mouse-broek, Bert op je hoofd![]()
. Wat moest je eigenlijk voorstellen, of gewoon een combinatie van van alles?
Hehe.quote:
Hahaha zo lieff.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
Nja kan die niet vinden, maar wel een andere
[ afbeelding ]
Ik ben de linker, check mn bigsmile
Je zusje lijkt wel veel op jou!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
De enige foto ter wereld waar ik op lach, en mijn zusje doet debiel:
[ afbeelding ]
Vanwege de rare kop die ze hier trekt? Dank jequote:
Hahahquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
De enige foto ter wereld waar ik op lach, en mijn zusje doet debiel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanwege de rare kop die ze hier trekt? Dank je.
Maar je hebt wel gelijk: mijn zusje lijkt meer op mij dan mijn oudere broer en zus.
Toen wij klein waren mocht het nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ik trek echt zo'n debiele kop op al die kinderfoto's
Dan heb jij hem via face gezien want die heb ik hier nog nooit geplaatst.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Die kenden we al, maar toch schattig.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Bol salcali makarna en Turkse yoghurt. Wie wil mij?
Omggggggg zo schattigg! Maar waarom kijk je zo sip!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Echt niet? Dan is het waarschijnlijk dat laatste ja.
Hier een zielig kijkende wik voor je:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat ik na die ene foto nooit meer lachend op foto's heb gestaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omggggggg zo schattigg! Maar waarom kijk je zo sip!!
Die heet die 2e van links helemaal achterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Echt niet? Dan is het waarschijnlijk dat laatste ja.
Hier een zielig kijkende wik voor je:
[ afbeelding ]
Half Grieks, half Kaas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heet die 2e van links helemaal achter
Oh, ik kende haar dus al. Ik al die tijd pics proberen los te peuteren. Verspilde tijd.quote:
Serieus, qua haar en gezicht zou het best kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik kende haar dus al. Ik al die tijd pics proberen los te peuteren.
Heeft griekjeee een griekse of een Nederlandse naam?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, qua haar en gezicht zou het best kunnen.
Even opgezocht :quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft griekjeee een griekse of een Nederlandse naam?
quote:It is of Latin origin,
Nee, dan is het niet dezelfde. Griekjee zat op de EUR zei je? Let the stalking begin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |