Je zusje lijkt wel veel op jou!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
De enige foto ter wereld waar ik op lach, en mijn zusje doet debiel:
[ afbeelding ]
Vanwege de rare kop die ze hier trekt? Dank jequote:
Hahahquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
De enige foto ter wereld waar ik op lach, en mijn zusje doet debiel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanwege de rare kop die ze hier trekt? Dank je.
Maar je hebt wel gelijk: mijn zusje lijkt meer op mij dan mijn oudere broer en zus.
Toen wij klein waren mocht het nog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahah![]()
Ik trek echt zo'n debiele kop op al die kinderfoto's
Dan heb jij hem via face gezien want die heb ik hier nog nooit geplaatst.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Die kenden we al, maar toch schattig.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Bol salcali makarna en Turkse yoghurt. Wie wil mij?
Omggggggg zo schattigg! Maar waarom kijk je zo sip!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Echt niet? Dan is het waarschijnlijk dat laatste ja.
Hier een zielig kijkende wik voor je:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat ik na die ene foto nooit meer lachend op foto's heb gestaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omggggggg zo schattigg! Maar waarom kijk je zo sip!!
Die heet die 2e van links helemaal achterquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Echt niet? Dan is het waarschijnlijk dat laatste ja.
Hier een zielig kijkende wik voor je:
[ afbeelding ]
Half Grieks, half Kaas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heet die 2e van links helemaal achter
Oh, ik kende haar dus al. Ik al die tijd pics proberen los te peuteren. Verspilde tijd.quote:
Serieus, qua haar en gezicht zou het best kunnen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik kende haar dus al. Ik al die tijd pics proberen los te peuteren.
Heeft griekjeee een griekse of een Nederlandse naam?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, qua haar en gezicht zou het best kunnen.
Even opgezocht :quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft griekjeee een griekse of een Nederlandse naam?
quote:It is of Latin origin,
Nee, dan is het niet dezelfde. Griekjee zat op de EUR zei je? Let the stalking begin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |