Daarom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef Landysh het volgende:
Ja, wat Ayca zegt. En sowieso, je hebt al betaald en zo.
Toen mensen een tijd geleden LCD-TV's voor 100 van Wehkamp of zo bestelden, annuleerde die ook gewoon iedereens bestelling. Maar ik ga er vanuit dat ze gewoon langzaam zijn. Het is altijd wel irritant, dat wachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:29 schreef Landysh het volgende:
Ja, wat Ayca zegt. En sowieso, je hebt al betaald en zo.
Hij stond op fb maar kan hem niet meer vinden.quote:
Ik heb ook foto's van toen ik klein was op face. Ik plaats ze ook wel even hier.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij stond op fb maar kan hem niet meer vinden.Zal nog eens kijken of hij bij familieleden staat.
Ik had iets... spannenders/boeienders verwacht, het gaat tenslotte om gecompliceerde wetenschap. Helaas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef Landysh het volgende:
Oh Wikkie, hier is de foto trouwens.
[ afbeelding ]
Niks bijzonders.
Ahaha cutequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Het was carnaval en ik was jarig.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Landysh het volgende:
foto
Het was carnaval en ik was jarig.
Hahaha nee, sorry. Er zitten nog wel twee opstuurdingetjes bij, maar dat was het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had iets... spannenders/boeienders verwacht, het gaat tenslotte om gecompliceerde wetenschap. Helaas.
Weet ik veel. Vraag het aan mijn lerares van toen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mickey Mouse-broek, Bert op je hoofd![]()
. Wat moest je eigenlijk voorstellen, of gewoon een combinatie van van alles?
Hehe.quote:
Hahaha zo lieff.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
Nja kan die niet vinden, maar wel een andere
[ afbeelding ]
Ik ben de linker, check mn bigsmile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |