Dus ?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Internationale studenten betalen al gauw een euro of 8000 voor een bachelor geloof ik. Het dubbele daarvan voor een master.
Oh op die fiets.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het verbaast mij iedere keer weer dat ze dat ervoor overhebben.
Maar goed dat ik die niet tegenkwam tijdens mijn praktijkexamen. In Nijmegen hebben we deze, die doet mij al sterk aan Egyptische rotondes denkenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze rotonde dan in Engeland
Hahahquote:Op donderdag 25 november 2010 20:16 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze rotonde dan in Engeland
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Landysh het volgende:
Hoi iedereen.![]()
zarGon, Ayca en Emel, is jullie pakket al opgestuurd? Die van van mij ligt al in Parijs. Geziyor.
In de email die ze mij hebben gestuurd! Mijn pakket is gisteren al verzonden blijkbaar (meteen na de betaling?) en dus hebben ze mij een traceercode gegeven.quote:
Oh dan nietquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
In de email die ze mij hebben gestuurd! Mijn pakket is gisteren al verzonden blijkbaar (meteen na de betaling?) en dus hebben ze mij een traceercode gegeven.
Je hebt een nieuwe avatar.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, dan was ik net op tijd geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2010 23:19:12 ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe avatar.
Huh? Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het ook niet over hier, nvm.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hier sinds ik deze account heb nooit een avatar gehad, dus.
Hhahaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laat AryaMehr dit niet horen, jij Turk!! Hoe durf je!
lol
Soyle lan! Ik snap je niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over hier, nvm.
Biz kavga etmiyoruz ki.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef Triggershot het volgende:
Ben geldim, artik kavga etmeyin, ben hepinize yeterim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |