Ik kan ook vanavond niet, en volgende maand zit ik dus in Bangladeshquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Elke laatste vrijdag van de maand in de Melkweg in Amsterdam. Het is ¤6,-, aanvang 19.00.
Film is vanavond Garden of Sinners: Thanatos.
[..]
Misschien wel jaAlleen vanavond ga ik al ergens anders bier drinken. En volgende maand weet ik nu al dat ik geen tijd heb. Maar misschien in januari wel ja, klinkt goed!
Melkweg.quote:
Nou, wel aardig wat blijkbaar. Ik woon tegenwoordig in Haarlem, maar 6 jaar gestudeerd in Amsterdam. Slechts kwartiertje met de trein, dus is prima te doen! Beetje jammer dat ik er nu pas achter kom dat dit bestaatquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef Frag_adder het volgende:
Ja sorry, ik kom nooit buiten![]()
Komt de helft hier dan uit amsterdam of zo?
Jij een vriendin?quote:
Wanneer ben je terug dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil ook meetenAls ik weer terug ben, doen we een meet!
Ik hoor ook zo te wegen, alleen ben ik wat aangekomen de laatste tijd omdat ik niet kan sporten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Frag_adder het volgende:
Dit wordt wel heel persoonlijk! 72 kiloJij dan?
En nee ik heb er geen problemen mee deze vraag aan vrouwen te stellen, antwoord desnoods maar in PM wel eerlijk blijven!
Ach, als je 1.50 meter bent ofzoiets, dan kan dat veel zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er veel aan 72 kilo?
Leef jij in chubby-town?
Ik ben er niet blij mee, want ik moet een hele nieuwe garderobe kopen omdat niets mij meer past. Ik heb alleen 2/3 broeken dat mij nog past.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben lichter dan Fraq
Maar ik ben 1,77m en dat schijnt weer vrij groot te zijn voor een vrouwspersoon.
@L.No, wat boeit het hoeveel je hoort te wegen, als je er maar blij mee bent. Ik zou er ook wel wat kilootjes af willen, maar ik ben te lui om te sporten dus doe ik het niet.
Ja, dat zijn net de broeken die mij net passen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:18 schreef Xaryna het volgende:
Oh dat is niks inderdaadOf je moet toevallig veel stretch-broeken hebben en die dan tot het uiterste uitrekken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:20 schreef Bakakame het volgende:
Topic gaat over gewicht en kleren...
Ok, ik negeer dit vrouwelijke interval even. N.H.K. vind je dus niet zo geweldig maak ik hier uit op? Vind wel dat je m af moet kijken voordat je er een definitief oordeel over veltquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:52 schreef L.no het volgende:
welcome to the nhk.. toen ik de eerste aflevering zag een tijdje geleden, haakte ik al af.
Gister weer eens gedownload en de eerste 3 afleveringen gezien en nú pas heb ik er een beetje interesse in.
Die ED is trouwens geniaal.
Yes, je bent niet eng! Met jou durf ik te praten. Sowieso ben ik er van overtuigd dat ik een stuk langer benquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoor ook zo te wegen, alleen ben ik wat aangekomen de laatste tijd omdat ik niet kan sporten.Ik weet niet exact hoeveel, maar wel tussen 5 en 10 kilootjes meer.
Dus niet 2x zoveel.
Ik heb geen oordeel gemaakt, maar het ik vind dat een anime op zn minst bij de eerste 2 afleveringen interessant moet overkomen.. een beetje tenminste. Een hele anime bekijken terwijl je pas bij het einde leuk vindt is ook tijdverspilling.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ok, ik negeer dit vrouwelijke interval even. N.H.K. vind je dus niet zo geweldig maak ik hier uit op? Vind wel dat je m af moet kijken voordat je er een definitief oordeel over velt![]()
Trouwens, om nog even bij de TT te blijven, deze is ook best goed:
Lijkt beetje op die van YUI die Asc postte, is dezelfde zangeres van The Brilliant Green
Ash like snow is van the brilliant green, ik kan em nu op het werk alleen niet luisterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ok, ik negeer dit vrouwelijke interval even. N.H.K. vind je dus niet zo geweldig maak ik hier uit op? Vind wel dat je m af moet kijken voordat je er een definitief oordeel over velt![]()
Trouwens, om nog even bij de TT te blijven, deze is ook best goed:
Lijkt beetje op die van YUI die Asc postte, is dezelfde zangeres van The Brilliant Green
Ter aanvulling: insertsong uit Gundam 00, maar dan akoestische versie
Mooi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Yes, je bent niet eng! Met jou durf ik te praten. Sowieso ben ik er van overtuigd dat ik een stuk langer ben
Jaman, een gesprek aan kunnen knopen met mij heeft meer levens compleet gemaaktquote:
Ik weet niets van de meet af, maar het lijkt me wel leuk ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jaman, een gesprek aan kunnen knopen met mij heeft meer levens compleet gemaakt
Kom jij naar de meet dan?waar en wanneer deze ook zijn moge
Heel goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb geen oordeel gemaakt, maar het ik vind dat een anime op zn minst bij de eerste 2 afleveringen interessant moet overkomen.. een beetje tenminste. Een hele anime bekijken terwijl je pas bij het einde leuk vindt is ook tijdverspilling.
Maar zoals ik zei, de 3e aflevering is wel wat interessanter geworden voor mij, dus ik kijk het mooi verder hoor.
Ik heb ergens nog wel een gebrand cdtje met wat OP's en ED's er op, staat ie idd ook tussen als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ash like snow is van the brilliant green, ik kan em nu op het werk alleen niet luisterenBest een leuk nr. staat ook nog op mijn mp3
Nou, dit nummer wel eigenlijk. Had t zo voor YUI aangezien. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik verder van YUI weinig ken behalve Again en die jij postte.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap niet hoe je tommy heavenly6 op YUI kan vinden lijken.
Songwriter wise is YUI beter, maar tommy heeft wel heerlijk rocknummers. Papermoon(opening van SE) is geniaal. Net als ruby shoes die op hetzelfde album staat.
Weet iemand waarom het eerst tommy february6 heette?
Ach, mijn ervaring is dat als ik al bij de eerste aflevering al hooked ben, dat er een grotere kans is dat het een van mijn favo's zal zijn. Daarom ben ik zo streng.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heel goedMijn ervaring is overigens dat niet alle goede series (niet eens persé anime) direct interessant zijn. Soms heeft het verhaal gewoon even nodig om op stoom te komen. Als je na 4 of 5 afleveringen nog niet geïnteresseerd bent dan vind ik eigenlijk dat je iets pas echt mag droppen. Maar fijn dat je verder gaat kijken
[..]
Ik heb ergens nog wel een gebrand cdtje met wat OP's en ED's er op, staat ie idd ook tussen als ik het goed heb.
Ik heb gezegd dat ik lichter ben dan jij, en hoe lang ik ben!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:36 schreef Frag_adder het volgende:
Uiteraard! wat is er tenopzichte van jou dan verandert? L.no heeft mij gerust gesteld maar alleen over haarzelf.
Was?quote:
Ik vind wel dat in de eerste afleveringen al duidelijk moet zijn dat het interessant gaat worden. Dat ze beginnen met inleiding e.d. is oké, maar je moet wel het gevoel hebben dat het ergens heen gaat dat voor jou interessant is. Althans, zo beoordeel ik nieuwe anime altijd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Heel goedMijn ervaring is overigens dat niet alle goede series (niet eens persé anime) direct interessant zijn. Soms heeft het verhaal gewoon even nodig om op stoom te komen. Als je na 4 of 5 afleveringen nog niet geïnteresseerd bent dan vind ik eigenlijk dat je iets pas echt mag droppen. Maar fijn dat je verder gaat kijken
Hmm ik heb deze reactie gemistquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben lichter dan Fraq
Maar ik ben 1,77m en dat schijnt weer vrij groot te zijn voor een vrouwspersoon.
@L.No, wat boeit het hoeveel je hoort te wegen, als je er maar blij mee bent. Ik zou er ook wel wat kilootjes af willen, maar ik ben te lui om te sporten dus doe ik het niet.
Dat heb ik nooit gezegt nog beweert hoor, maar je bent wel een vrouw die anime kijkt dus je hebt wel een streepje voorquote:
Ik heb wel eens topics gelezen waar dat anders lag...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
jaja ik ga echt aan die serie beginnen, ik had gister gewoon echt geen tijd in de avond !
[..]
Dat heb ik nooit gezegt nog beweert hoor, maar je bent wel een vrouw die anime kijkt dus je hebt wel een streepje voor
Ik ook, en door dat topic ben ik er ook achter gekomen dat op het moment dat wanneer vrouwen het niet meer voor de lol kijken maar het daadwerkelijk gaan beleven dat streepje voor ook heel snel kwijt rakenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens topics gelezen waar dat anders lag...
Ah, ik heb van beide alle albums, dus ik herken de stemmen wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, dit nummer wel eigenlijk. Had t zo voor YUI aangezien. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik verder van YUI weinig ken behalve Again en die jij postte.
Wikipedia knows all.
Ik heb dat zowiezo wel met mensen, niet per se vrouwen. Het blijft een hobby he, dus het moet wel leuk blijvenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ook, en door dat topic ben ik er ook achter gekomen dat op het moment dat wanneer vrouwen het niet meer voor de lol kijken maar het daadwerkelijk gaan beleven dat streepje voor ook heel snel kwijt raken
Wat is t beste album van YUI dan? Haal ik die van het weekend even binnen. En ben zelf vannacht pas weer thuis, dus als je dronken SC wilt moet je ff wachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ah, ik heb van beide alle albums, dus ik herken de stemmen wel.
Dit topic gaat weer hard. Niet volspammen tot ik vanavond thuis ben hé!
Was een topic over meisjes die anime kijken, en wat iedereen daar van vond. Bleek niet zo in de smaak te liggen bij sommige proleten. Uiteraard zijn wij hier wel een beetje bevooroordeeld, maar de absurde meningen van sommige van de mensen in dat topic... bizar. En uiteraard werden direct weer de meest extreme voorbeelden erbij gehaald. Daar heeft Frag het waarschijnlijk over.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:12 schreef Xaryna het volgende:
Is dat een uitdaging?
En wat lag er anders in een vorig topic?
how come? Moet je morgen werken/schoonouders bezoeken/overig. ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef Ascendancy het volgende:
YUI heeft geen beste album, alleen goede nummers verspreid over de albums.
Jij mag dronken SC doen, ik ben niet dronken vanavond.
35 dude's en 1 vrouw ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef Frag_adder het volgende:
Bang? Nee hoor, zolang ik er maar niet mee hoef te praten. Brrrrr vrouwen.
Maar dan zouden we wel in een klap het gestelde vrouwen quotum van de meet halen
euhh??quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:45 schreef Xaryna het volgende:
"I can speak english! I am my cottage!"
"Actually... that's not right..."
"YES, WE CAN"Die kreet is echt wereldberoemd inmiddels...
Is dat starring Ron Jeremy?quote:
zal wel komen door mijn "jeugdige" taal gebruikquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is dat starring Ron Jeremy?
Edit: ik moet meer lezen voor ik reageer, het ging over onze meet, niet over een nieuwe foute anime
Omdat ik vorige week donderdag meer bier op had dan normaal in 2 avonden behoorlijk aangeschoten en ik dus maar moet minderen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
how come? Moet je morgen werken/schoonouders bezoeken/overig. ?
Ok, wil je dan een lijstje geven met de goeie nummers? Kan ik m'n vrienden eens verbazen met muziek uit japan die én goed is én niet klinkt alsof een synthesizer heeft overgegeven
quote:
meh, wil em niet direct weer zien, daarvoor heb ik em te kort geleden gezienquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:34 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Als je dit gezien hebt dan wil je toch direct die hele serie meteen weer kijken? Of zijn er nog steeds zeikerds die er geen hol aan vinden?
overigens staan fuwa fuwa time & don't say lazy op m'n mp3 spelerquote:
Ik heb een hele cd met K-ON songs erop gebrandquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:43 schreef mschol het volgende:
[..]
overigens staan fuwa fuwa time & don't say lazy op m'n mp3 speler
vind ik eigenlijk veruit de leukste nummers uit de serie (en van de muziek cd's)
deze moet ik nog een keertje mp3 van zoeken..
ik zeg doen !quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:54 schreef Xaryna het volgende:
Misschien moet ik van de 5e anime maar K-ON! maken, en die dan tussen de andere 4 door kijken...
Waarom heb je K-ON nog niet gezien?quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:54 schreef Xaryna het volgende:
Misschien moet ik van de 5e anime maar K-ON! maken, en die dan tussen de andere 4 door kijken...
Gebruik je geen MAL?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
Dat heb ik dus altijd met series, zo heb ik ook nog een aantal series staan waarvan ik vergeten was dat ik ze hadomdat ik toen iets anders keek... En 4 door elkaar kijken werkt prima hoor
ik moet dan alleen opschijven waar ik ben met alles
rss feeds met episode herkenning ownenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
Dat heb ik dus altijd met series, zo heb ik ook nog een aantal series staan waarvan ik vergeten was dat ik ze hadomdat ik toen iets anders keek... En 4 door elkaar kijken werkt prima hoor
ik moet dan alleen opschijven waar ik ben met alles
Nope, en tenzij dat programma zo aan VLC media player gelinkt is dat ik het niet zelf moet invullen gaat dat ook niet gebeurenquote:
Krijg ik nu een kusje?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:06 schreef Xaryna het volgende:
Martial arts Anime Waarom helpt niemand hem?
Ik weet niks
Hij wilde geen zwaardvecht sportquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En was er nou echt niemand anders gister bij Animator? Er is zelfs een barretje bij de cinema daar, dus napilsen is gegarandeerd. Voorpilsen kan ook vast wel.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ikke! Ik zat bij het groepje dat echt één minuut voor de film begon binnen kwam wandelen en in een rijtje op de tweede rij ging zitten? Zegt dat je iets?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef .Cake. het volgende:
En was er nou echt niemand anders gister bij Animator? Er is zelfs een barretje bij de cinema daar, dus napilsen is gegarandeerd. Voorpilsen kan ook vast wel.
Klopt helemaal. Het was de eerste Garden of Sinners film. Er zijn nog 6 andere films en er komt nog een epiloog. Ik was bijna niet gegaan omdat het deze film was maarhé...quote:Mijn beleving: wel goeie film, maar aan de korte kant. Na 45-50 minuten stond ik alweer buiten. Dat feit, gecombineerd met de titel en het filmpje na de aftiteling doet mij geloven dat we een deel uit een OVA serie voorgeschoteld hebben gekregen.
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=21349quote:Ik vond het wel erg leuk om naar toe te gaan, dus als we hier een maandelijkse meet ofzo van maken zou ik daar zeker wel voor zijn!
Het is zo slecht nog niet... Als de bugs het niet constant zouden verpesten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef Xaryna het volgende:
Een kusje voor Asc:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van het sociale aspect van MAL gebruik heb gemaakt, afgezien van reviews/recommendations.
Ik heb het dan ook niet in dat topic gepost hequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hij wilde geen zwaardvecht sportNou is kendo met bamboo plankjes maar dan nog lijkt op een zwaard
Ik kijk even niet en der is een nieuw topic met 8 pagina's.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kom even een dagje niet kijken en we zijn al 4 pagina's verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |