Ik heb dat zowiezo wel met mensen, niet per se vrouwen. Het blijft een hobby he, dus het moet wel leuk blijvenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ook, en door dat topic ben ik er ook achter gekomen dat op het moment dat wanneer vrouwen het niet meer voor de lol kijken maar het daadwerkelijk gaan beleven dat streepje voor ook heel snel kwijt raken
Wat is t beste album van YUI dan? Haal ik die van het weekend even binnen. En ben zelf vannacht pas weer thuis, dus als je dronken SC wilt moet je ff wachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ah, ik heb van beide alle albums, dus ik herken de stemmen wel.
Dit topic gaat weer hard. Niet volspammen tot ik vanavond thuis ben hé!
Was een topic over meisjes die anime kijken, en wat iedereen daar van vond. Bleek niet zo in de smaak te liggen bij sommige proleten. Uiteraard zijn wij hier wel een beetje bevooroordeeld, maar de absurde meningen van sommige van de mensen in dat topic... bizar. En uiteraard werden direct weer de meest extreme voorbeelden erbij gehaald. Daar heeft Frag het waarschijnlijk over.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:12 schreef Xaryna het volgende:
Is dat een uitdaging?
En wat lag er anders in een vorig topic?
how come? Moet je morgen werken/schoonouders bezoeken/overig. ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef Ascendancy het volgende:
YUI heeft geen beste album, alleen goede nummers verspreid over de albums.
Jij mag dronken SC doen, ik ben niet dronken vanavond.
35 dude's en 1 vrouw ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef Frag_adder het volgende:
Bang? Nee hoor, zolang ik er maar niet mee hoef te praten. Brrrrr vrouwen.
Maar dan zouden we wel in een klap het gestelde vrouwen quotum van de meet halen
euhh??quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:45 schreef Xaryna het volgende:
"I can speak english! I am my cottage!"
"Actually... that's not right..."
"YES, WE CAN"Die kreet is echt wereldberoemd inmiddels...
Is dat starring Ron Jeremy?quote:
zal wel komen door mijn "jeugdige" taal gebruikquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is dat starring Ron Jeremy?
Edit: ik moet meer lezen voor ik reageer, het ging over onze meet, niet over een nieuwe foute anime
Omdat ik vorige week donderdag meer bier op had dan normaal in 2 avonden behoorlijk aangeschoten en ik dus maar moet minderen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
how come? Moet je morgen werken/schoonouders bezoeken/overig. ?
Ok, wil je dan een lijstje geven met de goeie nummers? Kan ik m'n vrienden eens verbazen met muziek uit japan die én goed is én niet klinkt alsof een synthesizer heeft overgegeven
quote:
meh, wil em niet direct weer zien, daarvoor heb ik em te kort geleden gezienquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:34 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Als je dit gezien hebt dan wil je toch direct die hele serie meteen weer kijken? Of zijn er nog steeds zeikerds die er geen hol aan vinden?
overigens staan fuwa fuwa time & don't say lazy op m'n mp3 spelerquote:
Ik heb een hele cd met K-ON songs erop gebrandquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:43 schreef mschol het volgende:
[..]
overigens staan fuwa fuwa time & don't say lazy op m'n mp3 speler
vind ik eigenlijk veruit de leukste nummers uit de serie (en van de muziek cd's)
deze moet ik nog een keertje mp3 van zoeken..
ik zeg doen !quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:54 schreef Xaryna het volgende:
Misschien moet ik van de 5e anime maar K-ON! maken, en die dan tussen de andere 4 door kijken...
Waarom heb je K-ON nog niet gezien?quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:54 schreef Xaryna het volgende:
Misschien moet ik van de 5e anime maar K-ON! maken, en die dan tussen de andere 4 door kijken...
Gebruik je geen MAL?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
Dat heb ik dus altijd met series, zo heb ik ook nog een aantal series staan waarvan ik vergeten was dat ik ze hadomdat ik toen iets anders keek... En 4 door elkaar kijken werkt prima hoor
ik moet dan alleen opschijven waar ik ben met alles
rss feeds met episode herkenning ownenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
Dat heb ik dus altijd met series, zo heb ik ook nog een aantal series staan waarvan ik vergeten was dat ik ze hadomdat ik toen iets anders keek... En 4 door elkaar kijken werkt prima hoor
ik moet dan alleen opschijven waar ik ben met alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |