Jawel, gewoon flink liegen en mensen misleiden.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een carriere bij astrotijd is niet voor je weggelegt!
Vanavond maar eens welcome to the NHK downloaden
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Frag_adder het volgende:
Bleach s1, bounto arc en arrancar arc zijn goed te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En die van Bleach was best goed ja! Zit nog steeds te twijfelen of ik daar ooit aan moet beginnen ...
Geniale serie is datquote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een carriere bij astrotijd is niet voor je weggelegt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ecchi, de hentai... maar wel een stoer gevecht !Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:33 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb eindelijk aflevering 6 gezien van Hyakka Ryouran Samurai Girls... Ik heb in een scheur gelegen
De 'familiar of love' is....Echt alleen een vrouw kan openlijk toegeven dat ze hentai kijkt zonder gezichtsverliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ecchi, de hentai... maar wel een stoer gevecht !
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Onzin Frag. Jij kunt dat best toegeven wat dat verlies heb je toch al geledenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt alleen een vrouw kan openlijk toegeven dat ze hentai kijkt zonder gezichtsverlies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt alleen een vrouw kan openlijk toegeven dat ze hentai kijkt zonder gezichtsverlies
Eens! Ik dacht al veel te hebben gezien maar anime blijft me elke keer verbazenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:21 schreef Frag_adder het volgende:
Echt, Japanners zullen nooit ophouden met mij te verbazen
You're ON!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
Wat gaat dit topic snel![]()
Gaat NHK over quir?
Oh, de lapo is voor mij trouwens. En als je het er niet mee eens bent, dan ga je maar weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
You're ON!Ik moet morgenavond werken dus dan is je kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Nee, quir zou nooit zo'n mooi meisje kunnen krijgen. Zelfs niet als ze zo yandere is als in de manga.quote:
Hehehehequote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, quir zou nooit zo'n mooi meisje kunnen krijgen. Zelfs niet als ze zo yandere is als in de manga.
Heiden! Als de donder gaan kijken vanavond!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef Frag_adder het volgende:
Overigens ben ik gister niet begonnen aan welcome to the NHK training liep uit, maar omdat jullie zo lovend zijn moet ik hem wel kijken, om te kijken wie quir nooit versierd krijgt uiteraard.
Dexter (ik ben seizoen 5 aan het kijken) loopt ook nogquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:03 schreef .Cake. het volgende:
Ik zou zeggen maak eerst af waar je aan begonnen bent. Dus eerst dexter afkijken (moet ik ook nog maar eens aan beginnen, schijnt ook erg goed te zijn).
Durarara hoor ik ook goeie dingen over, niet gezien zelf. Bakuman is ook best goed, een van m'n favorieten van dit seizoen (naast Ore no Imouto en Arakawa), maar die loopt nog dus als je complete series wil zien zou ik voor Durarara kiezen als ik jou was.
... of je koopt gewoon een nieuwe HDD erbij...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:09 schreef .Cake. het volgende:
Tja, er is zo enorm veel waar je uit kan kiezen. Als ik kan helpen moet je t ff laten weten, of ff posten wat je wel gezien hebt. Niet dat ik zo ongelofelijk veel gezien heb in vergelijking met sommige anderen hiero...
Ga zelf denk ik straks maar verder met Hikaru no Go, ben rond aflevering 54 ofzo. Al tijdje geleden, moet m maar eens afkijken, kan ie van m'n harde schijf gewist worden. Heb ruimte nodig voor andere series
Show me the money! Serieus, beetje cashflow probleempje op t moment, dus dat zit er voorlopig nog niet in. Ooit koop ik er wel eentje. In de toekomst ook een laptop, een goeie. Kan ik ook meer dan 720p kijken zonder dat ik problemen krijg met de synchronisatie van de subs en het gesproken woordquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:14 schreef Yi-Long het volgende:
... of je koopt gewoon een nieuwe HDD erbij...
Niet aan gedacht en heb ook 'n huisfeest.. Wat voor film is het?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Show me the money! Serieus, beetje cashflow probleempje op t moment, dus dat zit er voorlopig nog niet in. Ooit koop ik er wel eentje. In de toekomst ook een laptop, een goeie. Kan ik ook meer dan 720p kijken zonder dat ik problemen krijg met de synchronisatie van de subs en het gesproken woord![]()
Quir, je gaat mij toch niet vertellen dat je jezelf niet herkende in de hoofdpersoon?
Vanavond nog iemand naar Animator?
Elke laatste vrijdag van de maand in de Melkweg in Amsterdam. Het is ¤6,-, aanvang 19.00.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Bakakame het volgende:
Niet aan gedacht en heb ook 'n huisfeest.. Wat voor film is het?
En het is toch elke laatste vrijdag van de maand in .. Paradiso? En hoe duur is het?
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:54 schreef Bakakame het volgende:
Is dat geen idee voor een meet?
En daarna een paar biertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |