Jawel, gewoon flink liegen en mensen misleiden.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een carriere bij astrotijd is niet voor je weggelegt!
Vanavond maar eens welcome to the NHK downloaden
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Frag_adder het volgende:
Bleach s1, bounto arc en arrancar arc zijn goed te doenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
En die van Bleach was best goed ja! Zit nog steeds te twijfelen of ik daar ooit aan moet beginnen ...
Geniale serie is datquote:Op donderdag 25 november 2010 15:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een carriere bij astrotijd is niet voor je weggelegt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ecchi, de hentai... maar wel een stoer gevecht !Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:33 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb eindelijk aflevering 6 gezien van Hyakka Ryouran Samurai Girls... Ik heb in een scheur gelegen
De 'familiar of love' is....Echt alleen een vrouw kan openlijk toegeven dat ze hentai kijkt zonder gezichtsverliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ecchi, de hentai... maar wel een stoer gevecht !
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Onzin Frag. Jij kunt dat best toegeven wat dat verlies heb je toch al geledenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt alleen een vrouw kan openlijk toegeven dat ze hentai kijkt zonder gezichtsverlies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echt alleen een vrouw kan openlijk toegeven dat ze hentai kijkt zonder gezichtsverlies
Eens! Ik dacht al veel te hebben gezien maar anime blijft me elke keer verbazenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:21 schreef Frag_adder het volgende:
Echt, Japanners zullen nooit ophouden met mij te verbazen
You're ON!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
Wat gaat dit topic snel![]()
Gaat NHK over quir?
Oh, de lapo is voor mij trouwens. En als je het er niet mee eens bent, dan ga je maar weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
You're ON!Ik moet morgenavond werken dus dan is je kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |