Gebruik je geen MAL?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
Dat heb ik dus altijd met series, zo heb ik ook nog een aantal series staan waarvan ik vergeten was dat ik ze hadomdat ik toen iets anders keek... En 4 door elkaar kijken werkt prima hoor
ik moet dan alleen opschijven waar ik ben met alles
rss feeds met episode herkenning ownenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
Dat heb ik dus altijd met series, zo heb ik ook nog een aantal series staan waarvan ik vergeten was dat ik ze hadomdat ik toen iets anders keek... En 4 door elkaar kijken werkt prima hoor
ik moet dan alleen opschijven waar ik ben met alles
Nope, en tenzij dat programma zo aan VLC media player gelinkt is dat ik het niet zelf moet invullen gaat dat ook niet gebeurenquote:
Krijg ik nu een kusje?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:06 schreef Xaryna het volgende:
Martial arts Anime Waarom helpt niemand hem?
Ik weet niks
Hij wilde geen zwaardvecht sportquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En was er nou echt niemand anders gister bij Animator? Er is zelfs een barretje bij de cinema daar, dus napilsen is gegarandeerd. Voorpilsen kan ook vast wel.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ikke! Ik zat bij het groepje dat echt één minuut voor de film begon binnen kwam wandelen en in een rijtje op de tweede rij ging zitten? Zegt dat je iets?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef .Cake. het volgende:
En was er nou echt niemand anders gister bij Animator? Er is zelfs een barretje bij de cinema daar, dus napilsen is gegarandeerd. Voorpilsen kan ook vast wel.
Klopt helemaal. Het was de eerste Garden of Sinners film. Er zijn nog 6 andere films en er komt nog een epiloog. Ik was bijna niet gegaan omdat het deze film was maarhé...quote:Mijn beleving: wel goeie film, maar aan de korte kant. Na 45-50 minuten stond ik alweer buiten. Dat feit, gecombineerd met de titel en het filmpje na de aftiteling doet mij geloven dat we een deel uit een OVA serie voorgeschoteld hebben gekregen.
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=21349quote:Ik vond het wel erg leuk om naar toe te gaan, dus als we hier een maandelijkse meet ofzo van maken zou ik daar zeker wel voor zijn!
Het is zo slecht nog niet... Als de bugs het niet constant zouden verpesten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef Xaryna het volgende:
Een kusje voor Asc:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van het sociale aspect van MAL gebruik heb gemaakt, afgezien van reviews/recommendations.
Ik heb het dan ook niet in dat topic gepost hequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hij wilde geen zwaardvecht sportNou is kendo met bamboo plankjes maar dan nog lijkt op een zwaard
Ik kijk even niet en der is een nieuw topic met 8 pagina's.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kom even een dagje niet kijken en we zijn al 4 pagina's verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |