Ik kan ook vanavond niet, en volgende maand zit ik dus in Bangladeshquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Elke laatste vrijdag van de maand in de Melkweg in Amsterdam. Het is ¤6,-, aanvang 19.00.
Film is vanavond Garden of Sinners: Thanatos.
[..]
Misschien wel jaAlleen vanavond ga ik al ergens anders bier drinken. En volgende maand weet ik nu al dat ik geen tijd heb. Maar misschien in januari wel ja, klinkt goed!
Melkweg.quote:
Nou, wel aardig wat blijkbaar. Ik woon tegenwoordig in Haarlem, maar 6 jaar gestudeerd in Amsterdam. Slechts kwartiertje met de trein, dus is prima te doen! Beetje jammer dat ik er nu pas achter kom dat dit bestaatquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef Frag_adder het volgende:
Ja sorry, ik kom nooit buiten![]()
Komt de helft hier dan uit amsterdam of zo?
Jij een vriendin?quote:
Wanneer ben je terug dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil ook meetenAls ik weer terug ben, doen we een meet!
Ik hoor ook zo te wegen, alleen ben ik wat aangekomen de laatste tijd omdat ik niet kan sporten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Frag_adder het volgende:
Dit wordt wel heel persoonlijk! 72 kiloJij dan?
En nee ik heb er geen problemen mee deze vraag aan vrouwen te stellen, antwoord desnoods maar in PM wel eerlijk blijven!
Ach, als je 1.50 meter bent ofzoiets, dan kan dat veel zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er veel aan 72 kilo?
Leef jij in chubby-town?
Ik ben er niet blij mee, want ik moet een hele nieuwe garderobe kopen omdat niets mij meer past. Ik heb alleen 2/3 broeken dat mij nog past.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben lichter dan Fraq
Maar ik ben 1,77m en dat schijnt weer vrij groot te zijn voor een vrouwspersoon.
@L.No, wat boeit het hoeveel je hoort te wegen, als je er maar blij mee bent. Ik zou er ook wel wat kilootjes af willen, maar ik ben te lui om te sporten dus doe ik het niet.
Ja, dat zijn net de broeken die mij net passen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:18 schreef Xaryna het volgende:
Oh dat is niks inderdaadOf je moet toevallig veel stretch-broeken hebben en die dan tot het uiterste uitrekken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:20 schreef Bakakame het volgende:
Topic gaat over gewicht en kleren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |