OWquote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... dat is het verneukeratieve, eerst nog een pre-auditie..
aanstaande zaterdag.. JA HALLO.. IK MOET WERKEN!
Dírect in mijn eerste week, zien me aankomenquote:
Op tv zie je altijd hele grote groepen die mee zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dírect in mijn eerste week, zien me aankomen
maar, ik ga wat proberen te regelen!
En of je mee mag, volgens de brief mag ik niemand mee.. tenzij het noodzakelijk is.. dus neem ik liever iemand met OV mee ivm korting...
jaa, maar dit is pré... zijn niet eens camera bij, staat in den briefquote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op tv zie je altijd hele grote groepen die mee zijn
lezen lieviequote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
Aanstaande zaterdag?
Je zegt je werk maar af... *kaartjes bestellen gaat
Waar is het eigenlijk?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, maar dit is pré... zijn niet eens camera bij, staat in den brief
Ja! Leuk is diequote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Bos wat een leuk poppetje!Dat hemd en de roos
(hoop dat ik het goed zie op m'n kleine scherm op m'n gsm) Je hebt als enige een neus
uiteraardquote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Leuk is die
En C_A is weer blondIk zie nu pas dat Kally een glaasje bubbels heeft
De weg naar de top is een lange. Straks ereburger van Delfzijl, het zal een bijzondere tijd worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het verneukeratief.. maar goed..
Op je werk?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Kally het volgende:
[..]
uiteraard
Ik ga zo dansen op bootylicious
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De weg naar de top is een lange. Straks ereburger van Delfzijl, het zal een bijzondere tijd worden.
Die past je inderdaad helemaal!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op je werk?
Ik mis hier echt een smiley die één wenkbrauw optrekt, dat is een echte -Miauw- namelijk
Ja collega ligt dubbel, ff gek doen, ik kan dat ook die wenkbrauwquote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op je werk?
Ik mis hier echt een smiley die één wenkbrauw optrekt, dat is een echte -Miauw- namelijk
Heerlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 12:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja collega ligt dubbel, ff gek doen, ik kan dat ook die wenkbrauw
We zitten in een kantoor, niemand die het ziet, wou even de booty shake van Beyonce doenquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Kally het volgende:
R
[..]
We zitten in een kantoor, niemand die het ziet, wou even de booty shake van Beyonce doen
Haha lekker wijfquote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Kally het volgende:
R
[..]
We zitten in een kantoor, niemand die het ziet, wou even de booty shake van Beyonce doen
Je spreekt uit ervaring.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
soms moet het even!
Beter dan betrapt worden met een K3-dansje![]()
Ik schrijf er eentje voor je als het moetquote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ìs er al een PatriQue89 fantopic?
Zo nee, als ik er door heen kom wil ik wel dat die als eerste gemaakt word
Yes! Maar ik was met het dochtertje van een collega (alibi). Ze keek een K3-dvd op onze kamer en ze vroeg het zo lief, ik kon niet weigeren....quote:
Benny wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan jullie dan ook twijfelen of ik een kloon ben?
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Miauw met 1 brauw (omhoog)
Jij verraadt jezelf denk ikquote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan jullie dan ook twijfelen of ik een kloon ben?
Welk nummer of een medley?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes! Maar ik was met het dochtertje van een collega (alibi). Ze keek een K3-dvd op onze kamer en ze vroeg het zo lief, ik kon niet weigeren....
Was alleen vergeten dat onze kamer aan een binnentuin grenst waar collega's en gasten nogal vaak doorheen lopen.
quote:
Nee dat was toevalquote:Op woensdag 24 november 2010 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij verraadt jezelf denk ikEn anders heeft Kal het wel door
maybequote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, als ik wel ga, dan kom je zeker?
Ze voelen zich gewoon betrapt en bedreigd. Ik doe het wel eens als ik iemand niet geloof...dan zie je ze verschieten als mijn wenkbrauw omhoog schietquote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn velen sowieso anti brauw. Ik doe het ook wel eens en dan kijken ze ook zo van doe maar niet
Ik wilde het net bijna vragen want die is zo leukquote:
Dat vond ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde het net bijna vragen want die is zo leuk
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze voelen zich gewoon betrapt en bedreigd. Ik doe het wel eens als ik iemand niet geloof...dan zie je ze verschieten als mijn wenkbrauw omhoog schiet
Awquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vond ik ook![]()
Dat meisje is 6, kende alle pasjes uit haar hoofd en kon het wel 10 keer achter elkaar. En ik moest ook nog meezingen met haar
Oh.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwDie pasjes uit de clip zijn heel makkelijk, je doet zo mee
gridlock heeft ook een goeie brauwtechniekquote:
Jááááquote:Op woensdag 24 november 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
gridlock heeft ook een goeie brauwtechniek
Een wenkbrauw optrekken, dat is zo leuk om te doenquote:
Yepz, als ze maar schrikkenquote:
Deed ik gister nog.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Een wenkbrauw optrekken, dat is zo leuk om te doen
BART KOM SNEL NUquote:
Te laatquote:
Ohh die is leukquote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Miauwtje bedankt voor die ene site: artunlimitedHeb er al zoveel leuke kaartjes vandaan
Zoals dezeDie gaat naar China
[ afbeelding ]
ja ik heb er al veel kaartjes besteld, niet duur en snel binnen, meestal de volgende dag alquote:Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh die is leuk![]()
Ja goede site hè
Ja tof hè! Die kaartjes die ik in de toeristenzaakjes koop zijn meestal duurder en het zijn altijd dezelfde kaarten. Ben ook erg blij met die sitequote:Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb er al veel kaartjes besteld, niet duur en snel binnen, meestal de volgende dag al
Nog nietquote:
Is best geinig inderdaadquote:
FOK! gaat msn slopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerst is MSN al gesloopt, ten tweede is het daar te onhandig voor denk ikquote:
Dat dachten ze ook van Facebook chat...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ten eerst is MSN al gesloopt, ten tweede is het daar te onhandig voor denk ik
Ja dat dus, facebook chat is een stuk beter uitgewerkt daar het een echte chat is, dit is meer een soort van twitter richting een persoon.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook van Facebook chat...
het is pas net online natuurlijk, maar als het goed uitgewerkt wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |