quote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Kally het volgende:
R
[..]
We zitten in een kantoor, niemand die het ziet, wou even de booty shake van Beyonce doen
Haha lekker wijfquote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Kally het volgende:
R
[..]
We zitten in een kantoor, niemand die het ziet, wou even de booty shake van Beyonce doen
Je spreekt uit ervaring.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
soms moet het even!
Beter dan betrapt worden met een K3-dansje![]()
Ik schrijf er eentje voor je als het moetquote:Op woensdag 24 november 2010 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ìs er al een PatriQue89 fantopic?
Zo nee, als ik er door heen kom wil ik wel dat die als eerste gemaakt word
Yes! Maar ik was met het dochtertje van een collega (alibi). Ze keek een K3-dvd op onze kamer en ze vroeg het zo lief, ik kon niet weigeren....quote:
Benny wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan jullie dan ook twijfelen of ik een kloon ben?
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Miauw met 1 brauw (omhoog)
Jij verraadt jezelf denk ikquote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan jullie dan ook twijfelen of ik een kloon ben?
Welk nummer of een medley?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes! Maar ik was met het dochtertje van een collega (alibi). Ze keek een K3-dvd op onze kamer en ze vroeg het zo lief, ik kon niet weigeren....
Was alleen vergeten dat onze kamer aan een binnentuin grenst waar collega's en gasten nogal vaak doorheen lopen.
quote:
Nee dat was toevalquote:Op woensdag 24 november 2010 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij verraadt jezelf denk ikEn anders heeft Kal het wel door
maybequote:Op woensdag 24 november 2010 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, als ik wel ga, dan kom je zeker?
Ze voelen zich gewoon betrapt en bedreigd. Ik doe het wel eens als ik iemand niet geloof...dan zie je ze verschieten als mijn wenkbrauw omhoog schietquote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn velen sowieso anti brauw. Ik doe het ook wel eens en dan kijken ze ook zo van doe maar niet
Ik wilde het net bijna vragen want die is zo leukquote:
Dat vond ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde het net bijna vragen want die is zo leuk
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze voelen zich gewoon betrapt en bedreigd. Ik doe het wel eens als ik iemand niet geloof...dan zie je ze verschieten als mijn wenkbrauw omhoog schiet
Awquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vond ik ook![]()
Dat meisje is 6, kende alle pasjes uit haar hoofd en kon het wel 10 keer achter elkaar. En ik moest ook nog meezingen met haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |