OWquote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou... dat is het verneukeratieve, eerst nog een pre-auditie..
aanstaande zaterdag.. JA HALLO.. IK MOET WERKEN!
Dírect in mijn eerste week, zien me aankomenquote:
Op tv zie je altijd hele grote groepen die mee zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dírect in mijn eerste week, zien me aankomen
maar, ik ga wat proberen te regelen!
En of je mee mag, volgens de brief mag ik niemand mee.. tenzij het noodzakelijk is.. dus neem ik liever iemand met OV mee ivm korting...
jaa, maar dit is pré... zijn niet eens camera bij, staat in den briefquote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op tv zie je altijd hele grote groepen die mee zijn
lezen lieviequote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
Aanstaande zaterdag?
Je zegt je werk maar af... *kaartjes bestellen gaat
Waar is het eigenlijk?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, maar dit is pré... zijn niet eens camera bij, staat in den brief
Ja! Leuk is diequote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Bos wat een leuk poppetje!Dat hemd en de roos
(hoop dat ik het goed zie op m'n kleine scherm op m'n gsm) Je hebt als enige een neus
uiteraardquote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Leuk is die
En C_A is weer blondIk zie nu pas dat Kally een glaasje bubbels heeft
De weg naar de top is een lange. Straks ereburger van Delfzijl, het zal een bijzondere tijd worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind het verneukeratief.. maar goed..
Op je werk?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Kally het volgende:
[..]
uiteraard
Ik ga zo dansen op bootylicious
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De weg naar de top is een lange. Straks ereburger van Delfzijl, het zal een bijzondere tijd worden.
Die past je inderdaad helemaal!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op je werk?
Ik mis hier echt een smiley die één wenkbrauw optrekt, dat is een echte -Miauw- namelijk
Ja collega ligt dubbel, ff gek doen, ik kan dat ook die wenkbrauwquote:Op woensdag 24 november 2010 12:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op je werk?
Ik mis hier echt een smiley die één wenkbrauw optrekt, dat is een echte -Miauw- namelijk
Heerlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 12:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja collega ligt dubbel, ff gek doen, ik kan dat ook die wenkbrauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |