Oh.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwDie pasjes uit de clip zijn heel makkelijk, je doet zo mee
gridlock heeft ook een goeie brauwtechniekquote:
Jááááquote:Op woensdag 24 november 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
gridlock heeft ook een goeie brauwtechniek
Een wenkbrauw optrekken, dat is zo leuk om te doenquote:
Yepz, als ze maar schrikkenquote:
Deed ik gister nog.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Een wenkbrauw optrekken, dat is zo leuk om te doen
BART KOM SNEL NUquote:
Te laatquote:
Ohh die is leukquote:Op woensdag 24 november 2010 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Miauwtje bedankt voor die ene site: artunlimitedHeb er al zoveel leuke kaartjes vandaan
Zoals dezeDie gaat naar China
[ afbeelding ]
ja ik heb er al veel kaartjes besteld, niet duur en snel binnen, meestal de volgende dag alquote:Op woensdag 24 november 2010 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh die is leuk![]()
Ja goede site hè
Ja tof hè! Die kaartjes die ik in de toeristenzaakjes koop zijn meestal duurder en het zijn altijd dezelfde kaarten. Ben ook erg blij met die sitequote:Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb er al veel kaartjes besteld, niet duur en snel binnen, meestal de volgende dag al
Nog nietquote:
Is best geinig inderdaadquote:
FOK! gaat msn slopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerst is MSN al gesloopt, ten tweede is het daar te onhandig voor denk ikquote:
Dat dachten ze ook van Facebook chat...quote:Op woensdag 24 november 2010 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ten eerst is MSN al gesloopt, ten tweede is het daar te onhandig voor denk ik
Ja dat dus, facebook chat is een stuk beter uitgewerkt daar het een echte chat is, dit is meer een soort van twitter richting een persoon.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook van Facebook chat...
het is pas net online natuurlijk, maar als het goed uitgewerkt wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |