quote:Op zondag 19 december 2010 19:03 schreef mvt het volgende:
[..]
Meer een verkapte vraag of je alle afleveringen al gezien hebt
Die chick waar je het over had was al een tweede keer terug gekomen. Toen werd Morgan helemaal leip.quote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]. Laten we hopen dat alle afleveringen nog niet gemaakt zijn.
Ik denk dat ie wel weet dat zij en Morgan geneukt hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die chick waar je het over had was al een tweede keer terug gekomen. Toen werd Morgan helemaal leip.
Mvt bedoelde dus niet raars of onaardigs met zijn opmerking.
Sletje? dit vind ik niet op een sletje lijken hoor:quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:12 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Met zwart haar lijkt ze wat eleganter, met blond haar lijkt ze te veel op een sletje
Dat is ze ookquote:Op maandag 20 december 2010 02:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sletje? dit vind ik niet op een sletje lijken hoor:
[ afbeelding ]
Ik vind haar daar gewoon heel mooi.
* eNGine10 hont adopteren gaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef pberends het volgende:
Sarah in een nieuwe PETA-ad:
[ afbeelding ]
Heb ik ergens gezegd dat ze niet mooi is dan?quote:Op maandag 20 december 2010 02:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sletje? dit vind ik niet op een sletje lijken hoor:
[ afbeelding ]
Ik vind haar daar gewoon heel mooi.
Nee, ik zeg dat toch ook helemaal niet, dat jij dat hebt gezegd. Ik zeg gewoon wat ik van haar vind, en dat ik haar niet op een sletje vind lijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ze niet mooi is dan?
zijn die vleugels van bontquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:47 schreef pberends het volgende:
Sarah in een nieuwe PETA-ad:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:07 schreef Houniet het volgende:
Ik vind er echt niets boeiends aan hé.
Yvonne Strahovski Pop Mag HQx3quote:
Meer, meer!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Yvonne Strahovski Pop Mag HQx3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, gewoon niet mooi.
Probeer je stijve nu nog maar eens te verbergen Hounietquote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Yvonne Strahovski Pop Mag HQx3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, gewoon niet mooi.
Maar je kunt je toch hopelijk wel voorstellen dat ze aantrekkelijk word gevonden?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:36 schreef Houniet het volgende:
Nou dat lukt me vrij goed. Ik vind er echt niets aan.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar je kunt je toch hopelijk wel voorstellen dat ze aantrekkelijk word gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |