Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:34 schreef JJH het volgende:
Ik ben erg aan het genieten van mijn Civic Type R.
Wit, met witte velgen.
Ik zal zometeen eens kijken naar die Specials.
Ik heb nog niets getuned. Ik heb het ook nog niet nodig, fiets overal nog zonder problemen heen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Zwart met de standaard velgen...maar wel met een race uitlaat en race luchtfilter inmiddels.
Hij klinkt nu als een echte jap, lekker gillen in hoge toeren!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Loser.
Zelfs als 'grap' is het niet leuk.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:44 schreef Splobber het volgende:
Als je je auto van tuned enzo, verandert het geluid dan ook?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Zwart met de standaard velgen...maar wel met een race uitlaat en race luchtfilter inmiddels.
Hij klinkt nu als een echte jap, lekker gillen in hoge toeren!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef linebear het volgende:
en niet online gaan vandaag, he
Anders krijg je een ban
Had hem voor 100 euro meer nog gekocht, zo goed.quote:
Echt tof hequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn geld dubbel en dwars waard.
Dat karten.![]()
Jup, premiumquote:
Echt? Nou ik vind het wel meevallen. De standard auto's zijn een beetje forza 2......quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik ben officieel teleurgesteld in de graphics
Het ziet er inderdaad niet mooier uit dan Prologue, en op sommige punten zelfs minder
Sorry.
Ik vind Prologue anders heel kaal qua alles eigenlijk. Dan moet GT5 wel heel erg zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik ben officieel teleurgesteld in de graphics
Het ziet er inderdaad niet mooier uit dan Prologue, en op sommige punten zelfs minder
Sorry.
Schakel je automatisch? Zo ja, handmatig schakelen. Vooral bij remtests scheelt het veel en je kan bochten met hogere toeren nemen en uit accellereren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUCK
Waarom lukken de licenses me niet? Zit bom vast op B-3, kom 0,4 seconden te kort, elke keer brons..
Is er trouwens een manier om snel te restarten? Moet elke keer naar die trofee kijken, dan die mannetjes, dan weer doorklikken, duurt erg lang!!
dat was ook zo bij prologue...quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat constante "installeren" en laden is echt vermoeiend
Bochtjes ruimer nemen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:55 schreef JJH het volgende:
Waarom word ik al een race of tien elke ronde bij Bacharach gediskwalificeerd? Met die T2's op De TG track. Frustrerend!
Net zo lelijk als de rest van het spel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Splobber het volgende:
Zijn de standard auto's nou echt zo lelijk of valt het wel mee?
De servers zijn ook nog niet up. Morgen pas.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Black-Hole het volgende:
Tot nu toe al 3x een freeze gehad op mijn PS3 als ik of online wil zoeken naar rooms, of een room wil joinenEnige oplossing was opnieuw opstarten.....
Vind je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net zo lelijk als de rest van het spel?
Op een of andere manier ziet Forza 3 (sorry dat ik die er weer bij moet halen) er veel verzorgder uit...
Vanuit de ene hoek zien ze er beter uit dan de andere en het verschilt ook wel per model. Maar over het algemeen zijn de Standard Cars ondermaats voor een spel dat in 2010 op de markt komt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Splobber het volgende:
Zijn de standard auto's nou echt zo lelijk of valt het wel mee?
Schandalig dat je een spel zo durft af te leveren puur en alleen om te kunnen zeggen: 'maar ons spel heeft lekker wel de meeste auto's'. Het blijven een stel kleine kinderen die Japanners.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vanuit de ene hoek zien ze er beter uit dan de andere en het verschilt ook wel per model. Maar over het algemeen zijn de Standard Cars ondermaats voor een spel dat in 2010 op de markt komt.
Je ziet duidelijk dat de Standard Cars verschillen van de Premium Cars in het feit dat de Standard Cars een basisvorm hebben met daaroverheen een skin (de licht-units bijvoorbeeld zijn dus gewoon een bitmapje).
Bij de Premium Cars zijn de licht-units losse componenten, met diepte en alles erop en eraan, zoals je dat gewend bent van een game in deze tijd.
Spijt van de aankoop?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Schandalig dat je een spel zo durft af te leveren puur en alleen om te kunnen zeggen: 'maar ons spel heeft lekker wel de meeste auto's'. Het blijven een stel kleine kinderen die Japanners.
Menu's vind ik wel beter, bij Forza heb ik volstrekt geen beleving bij de career mode. Je rijdt maar wat rondjes in een nietszeggend tournament. De AI zuigt echt enorm bij Forza maar verder vind ik het wel lekkerder rijden dan GT5, gevoel van snelheid is beter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:11 schreef Edwin1984 het volgende:
Gran Turismo 5 vind ik er erg verzorgd uitzien, bij Forza 3 had ik juist het idee dat ik naar lompe / simpele menu'tjes zat te kijken en onder het racen vond ik Forza 3 nou ook niet bepaald een geweldig mooie game.
Ik zou me als PD zijnde eerst maar zo hard mogelijk inzetten om die lelijke standard cars eruit te krijgen. Compleet nieuwe auto's en track's kan altijd nog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef Meike26 het volgende:
Wat dat betreft had mij de verdeling ook wel wat anders mogen zijn inderdaad. Of dan een afweging maken en minder auto's in totaal, maar dan wel meer premium-wagens.
Maar als ik het zo allemaal mag geloven, komt er nog een hoop DLC aan en het lijkt mij niet meer dan logisch dat het wat auto's betreft alleen maar extra premium auto's zullen worden en/of het vervangen van een standaard auto dat een premium word, zoals de Veyron dan bijvoorbeeld.
Nou de AI zuigt niet zo erg in Forza, laten we niet overdrijven.. Overigens is het grappig om te zien hoe alle fanboys op gtplanet.net elke negatieve review zien als biased en nu allemaal zeggen dat je niet uitmoet gaan van reviews omdat ze toch allemaal xboxfanboys zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Menu's vind ik wel beter, bij Forza heb ik volstrekt geen beleving bij de career mode. Je rijdt maar wat rondjes in een nietszeggend tournament. De AI zuigt echt enorm bij Forza maar verder vind ik het wel lekkerder rijden dan GT5, gevoel van snelheid is beter.
Jammer, want qua verhoudingen tussen circuit/auto kreeg ik bij GT5 een veel beter gevoel dan bij Forza.
Uiteindelijk heb ik GT5 maar laten liggen. Combinatie van bovengenoemde factoren, de PS3 controller die doseren veel moeilijker maakt in vergelijking met de Xbox controller, de hoeveelheid echte circuits die ik echt heel schraal vind (ik heb niets met fictieve stadsbanen, weet overigens niet of je nog circuits unlocked) en de snelheid v/d menu's/opstarten van races (daar erger ik me altijd al enorm aan bij GT).
Ik moet zeggen dat ik er ook niet veel ervaring mee hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou de AI zuigt niet zo erg in Forza, laten we niet overdrijven.. Overigens is het grappig om te zien hoe alle fanboys op gtplanet.net elke negatieve review zien als biased en nu allemaal zeggen dat je niet uitmoet gaan van reviews omdat ze toch allemaal xboxfanboys zijn
We snappen uiteraard dat als GT5 een 10 kreeg van elke review site dat ze niet meer biased waren
Dat is bij alle races hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Slomy het volgende:
Wat ik zelf overigens ook nog steeds slecht vind is dat wanneer je bv in die special races (zoals die nascar of vw busjes) disqualified word wanneer je iemand ramt. Zorg toch gewoon dat wanneer je iemand ramt je auto beschadigd / total loss is en je kan dan misschien nog wel doorrijden maar winnen gaat lastiger worden. Dat is een stuk beter dan disqualified terwijl er niets aan je auto is, maargoed dat is iets persoonlijks.
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet veel ervaring mee hebBij elke race sta je std. helemaal achteraan het veld, als je dan de eerste coureurs niet binnen een minuut inhaalt dan is de top 3 uit het zicht verdwenen en praktisch niet in te halen, probeer dan (zeker in korte races) nog maar eens eerste te worden uur op skills. Ik heb de AI op easy gezet zodat ik er geen last van heb
![]()
Qua gemekker op reviews is het allemaal heel erg Pavlov. Krijgt het spel een 10 dan roepen echte fanboys dat ze niet voor niets fan zijn, krijgt het een 7 dan roepen ze dat reviewers het niet snappen. Ach ja, zo zit de mens eenmaal in elkaar.
Ja, PSP via de USB kabel aansluiten op de PS3 en vervolgens beide opstarten. Dan schijn je vanuit GT5 je garage uit de PSP over te kunnen nemen. Staat ook in de handleiding van GT op de PSP uitgelegd. Zelf moet ik nog tot morgen wachten tot ik GT5 heb, dus ik weet niet exact hoe het in z'n werk gaat. Maar ik ga het iig wel doen, want op de PSP had ik al een aardig volle garagequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef Beach het volgende:
Wat kan je nou precies doen als je ook de psp versie van GT hebt?
Auto's overzetten?
Zo kan het ook even tot hij aardig compleet isquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bij
Oh trouwens was even een lijstje aan het maken van users en hun PSN, helaas weet ik mijn PSN niet(Zit meer achter mijn 360) Dus die hebben jullie nog te goed van me
Zeg even je PSN en ik voeg hem toe aan het lijstje, dan kunnen we die straks in de OP ofzo zetten...
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic?
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Je moet toch eerst in A-spec de B-spec los spelen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef IrishBastard het volgende:
Karten is trouwens wel vet, behalve als je iedere keer van achter gebeukt wordt door AI, waardoor je spint
Verder is de besturing wel erg fijn overall
Hoe werkt dat B-spec trouwens, snap er geen reet van
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bij
Oh trouwens was even een lijstje aan het maken van users en hun PSN, helaas weet ik mijn PSN niet(Zit meer achter mijn 360) Dus die hebben jullie nog te goed van me
Zeg even je PSN en ik voeg hem toe aan het lijstje, dan kunnen we die straks in de OP ofzo zetten...
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic?
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij B-spec begeleidt je toch racers? Of?
Ghehe, en mijn voetzoelen doen zeer, (stuurtje)quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef JJH het volgende:
Nu eerst even pauze, mijn duim begint zeer te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ik heb geen goede 'stad' om mijn stuurtje op kwijt te kunnen en ik game dus met een controller.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje voor de mensen met een stuur (met pedalen)
Doen jullie gas/rem allebei met rechts? Of doen jullie rem met links..
Ik deed eerst altijd gewoon rem links en gas rechts, maar als ik beide met rechts doe lijk ik beter te rijden...
Met je rechtervoet kun je doorgaans beter doseren. Probeer maar eens met je linkervoet gas te geven, dat gaat niet zo soepel als met je rechter voet. Vandaar dat je in een echte auto altijd de koppeling met je linkervoet (of eigenlijk je hele been, de voet staat constant in dezelfde stand) en het gas en rem met je rechtervoet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje voor de mensen met een stuur (met pedalen)
Doen jullie gas/rem allebei met rechts? Of doen jullie rem met links..
Ik deed eerst altijd gewoon rem links en gas rechts, maar als ik beide met rechts doe lijk ik beter te rijden...
Oh dus daar ligt het aan, nou dan gewoon voortaan alles met rechts dus, is goed te doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met je rechtervoet kun je doorgaans beter doseren. Probeer maar eens met je linkervoet gas te geven, dat gaat niet zo soepel als met je rechter voet. Vandaar dat je in een echte auto altijd de koppeling met je linkervoet (of eigenlijk je hele been, de voet staat constant in dezelfde stand) en het gas en rem met je rechtervoet.
Na veel oefenen kan het overigens wel hoor, volgens mij remmen alle formule 1 coureurs nu met hun linkervoet ipv rechts.
Ben het helemaal met je eens dat die career mode in Forza nogal nietszeggend is en je geen motivatie hebt om alles door te spelen. Mist een beetje de beleving of hoe je dat ook moet verwoorden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Menu's vind ik wel beter, bij Forza heb ik volstrekt geen beleving bij de career mode. Je rijdt maar wat rondjes in een nietszeggend tournament. De AI zuigt echt enorm bij Forza maar verder vind ik het wel lekkerder rijden dan GT5, gevoel van snelheid is beter.
Jammer, want qua verhoudingen tussen circuit/auto kreeg ik bij GT5 een veel beter gevoel dan bij Forza.
Uiteindelijk heb ik GT5 maar laten liggen. Combinatie van bovengenoemde factoren, de PS3 controller die doseren veel moeilijker maakt in vergelijking met de Xbox controller, de hoeveelheid echte circuits die ik echt heel schraal vind (ik heb niets met fictieve stadsbanen, weet overigens niet of je nog circuits unlocked) en de snelheid v/d menu's/opstarten van races (daar erger ik me altijd al enorm aan bij GT).
Is ook leuk als je je rijbewijs hebt en nog alleen maar in een schakelauto hebt gereden. De 1e keer dat je in een automaat rijdt zul je vast wel een keer met je linkervoet vol op de rem trappen omdat je de koppeling wilt gebruikenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh dus daar ligt het aan, nou dan gewoon voortaan alles met rechts dus, is goed te doenalleen me linker voet voelt wel vrij nutteloos dan
Heb geen behoefte aan koppeling, vind handmatig zonder koppeling al heel moeilijk
Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Is ook leuk als je je rijbewijs hebt en nog alleen maar in een schakelauto hebt gereden. De 1e keer dat je in een automaat rijdt zul je vast wel een keer met je linkervoet vol op de rem trappen omdat je de koppeling wilt gebruikenZonder koppeling rijden is eigenlijk ook geen klap aan.
Totdat je dagelijks in de file staat, dan merk je ineens hoe verrekte handig een automaat is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zonder koppeling rijden is eigenlijk ook geen klap aan.
Ik niet danquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.
Dat dus, ik deed dan ook altijd extra goed mijn gordel om als iemand voor het eerst in mijn auto met automaat reed, al vaak zat gebeurd dat zij de koppeling wilden intrappen en erachter kwamen dat daar nog een stuk rempedaal zatquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.
Dat doet zeer kan ik je vertellen.
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.
Dat doet zeer kan ik je vertellen.
Zelf schakelen is meer fun, flippers lijken mij nog leuker.. dus semi automaat. En als ik in de file sta baal ik altijd dat ik geen automaat heb.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.
En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...
Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
Voor m'n werk wil ik niet anders dan automaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.
En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...
Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
Ja dat heb je ook nog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Zelf schakelen is meer fun, flippers lijken mij nog leuker.. dus semi automaat. En als ik in de file sta baal ik altijd dat ik geen automaat heb.
Ik heb ervaring met de DSG bakken en de automaten van Opel, en dat optie om zelf te schakelen gebruik ik nooit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook nog.
Automaat, maar dan optie dat je wel zelf schakelt.. maar das gewoon pookje naar voren of naar achter doen.
Maar das zonder koppeling...
Dat lijkt me dan wel erg verwarrend omdat je met schakelen gelijk denkt aan de koppeling
Mn ouders hadden t in de renault... maar lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met de DSG bakken en de automaten van Opel, en dat optie om zelf te schakelen gebruik ik nooit.
Voor glad wegdak heb je de Winterstand, dan rijd ie weg in de twee. En dat isvan in de bergen is misschien wel handig ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mn ouders hadden t in de renault... maar lijkt me ook niks![]()
Alleen kan het misschien handig zijn in de bergen of misschien bij glad wegdek...
ok van die winterstand wist ik niet, is dat elke auto standaard?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor glad wegdak heb je de Winterstand, dan rijd ie weg in de twee. En dat isvan in de bergen is misschien wel handig ja.
Ik heb vroeger zelf ook eens een automaat gehad en daarvoor gewoon een schakel wagen, maar had de eerste keer in die automaat ook niet de neiging om mijn linkervoet te gebruiken. Andersom toen ik weer terug ging naar een schakel bak, was lastiger, toen vergat ik in het begin nogal eens te schakelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.
En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...
Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
Moet je niet naar school?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
MORGENOCHTEND GT5 EN DAN DE HELE DAG DOOR RACEN WOOHOOOEEEEE TOT MORGEN
Zeker ook GC Shopquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef Robin__ het volgende:
Ik krijg hem pas donderdag als pakket ipv briefposten dat ga ik missen, en vrijdag ook
beter gooien ze het gewoon door de bus
Ik heb de controls zoals in Forza, Dus gewoon rechtertrigger gas, linkertrigger rem. Opschakelen = rondje, terugschakelen is vierkantje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Nu eerst even pauze, mijn duim begint zeer te doen.
Ik ben nu dat gedeelte aan het installeren wat de laadtijden verkort
Dat duurt inderdaad even. Bij mij heeft ie een kleine eeuwigheid op 13 minuten gestaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:24 schreef Assassin92 het volgende:
Hij staat nu al een kwartier op nog "20 minuten", bij het installeren
Haha ja nu staat ie al tijden op 40 secondes, en er is geen stukje balk meer over wat nog wit moet wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat duurt inderdaad even. Bij mij heeft ie een kleine eeuwigheid op 13 minuten gestaan.
Je zou bijna zeggen dat ze die auto's direct uit de PSP versie hebben geportquote:
Komt omdat er dan movement in zit. Bij stilstand valt veel meer op..quote:Op woensdag 24 november 2010 01:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze die auto's direct uit de PSP versie hebben geport
Ik moet overigens wel zeggen dat de foto's die je ingame maakt er wel slechter uit zien dan de daadwerkkelijke gameplaybeelden
Eerlijk gezegd zijn er wel een paar auto's uit de PSP versie van GT geport, net zoals een aantal banen uit Ps2 versies. Zoals die screen die ik daarboven heb gepost, check die bomen ????quote:Op woensdag 24 november 2010 01:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze die auto's direct uit de PSP versie hebben geport
Ik moet overigens wel zeggen dat de foto's die je ingame maakt er wel slechter uit zien dan de daadwerkkelijke gameplaybeelden
Eerst alleen nog 12 uur werken vandaagquote:Op woensdag 24 november 2010 06:41 schreef LangeJan het volgende:
Verzonden U heeft het artikel ontvangen of het is naar u onderweg.
De game valt echt niet tegen. Ongelofelijk wat een zuurpruimen hier rondlopen zeg. De game is prachtig, enorm uitgebreid. Maar geen enkele game is perfect en hier wordt er met een microscoop naar de foutjes gekeken, inplaats van dan mensen gewoon lol hebben met de game!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens ik zei toch dat die standard cars kut waren en dat die screens uit GT5
Heb net wel m'n GT5 Ps3 pack besteld. Nu nog maar een stapel 2e hands vette exclusives erbij kopen. Misschien GT5 verkopen als die echt tegenvalt zoals jullie hier ( en op XBW ) zeggen..
Ga met de autoquote:Op woensdag 24 november 2010 06:59 schreef Isthisit het volgende:
jaaah dag 2 van mijn gt5 carierie is aangebroken. alleen nu eerst naar school
Yupquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bij
Oh trouwens was even een lijstje aan het maken van users en hun PSN, helaas weet ik mijn PSN niet(Zit meer achter mijn 360) Dus die hebben jullie nog te goed van me
Zeg even je PSN en ik voeg hem toe aan het lijstje, dan kunnen we die straks in de OP ofzo zetten...
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
Vergeet de rest nietquote:Op woensdag 24 november 2010 07:27 schreef BoyGenius het volgende:
[..]
Yup
Bestelstatus bij Bol: Verzonden op 23-11-2010!!!!
Nu maar op de postbode wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |