Ik niet danquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.
Dat dus, ik deed dan ook altijd extra goed mijn gordel om als iemand voor het eerst in mijn auto met automaat reed, al vaak zat gebeurd dat zij de koppeling wilden intrappen en erachter kwamen dat daar nog een stuk rempedaal zatquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.
Dat doet zeer kan ik je vertellen.
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.
Dat doet zeer kan ik je vertellen.
Zelf schakelen is meer fun, flippers lijken mij nog leuker.. dus semi automaat. En als ik in de file sta baal ik altijd dat ik geen automaat heb.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.
En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...
Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
Voor m'n werk wil ik niet anders dan automaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.
En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...
Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
Ja dat heb je ook nog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Zelf schakelen is meer fun, flippers lijken mij nog leuker.. dus semi automaat. En als ik in de file sta baal ik altijd dat ik geen automaat heb.
Ik heb ervaring met de DSG bakken en de automaten van Opel, en dat optie om zelf te schakelen gebruik ik nooit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook nog.
Automaat, maar dan optie dat je wel zelf schakelt.. maar das gewoon pookje naar voren of naar achter doen.
Maar das zonder koppeling...
Dat lijkt me dan wel erg verwarrend omdat je met schakelen gelijk denkt aan de koppeling
Mn ouders hadden t in de renault... maar lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met de DSG bakken en de automaten van Opel, en dat optie om zelf te schakelen gebruik ik nooit.
Voor glad wegdak heb je de Winterstand, dan rijd ie weg in de twee. En dat isvan in de bergen is misschien wel handig ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mn ouders hadden t in de renault... maar lijkt me ook niks![]()
Alleen kan het misschien handig zijn in de bergen of misschien bij glad wegdek...
ok van die winterstand wist ik niet, is dat elke auto standaard?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor glad wegdak heb je de Winterstand, dan rijd ie weg in de twee. En dat isvan in de bergen is misschien wel handig ja.
Ik heb vroeger zelf ook eens een automaat gehad en daarvoor gewoon een schakel wagen, maar had de eerste keer in die automaat ook niet de neiging om mijn linkervoet te gebruiken. Andersom toen ik weer terug ging naar een schakel bak, was lastiger, toen vergat ik in het begin nogal eens te schakelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.
En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...
Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
Moet je niet naar school?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
MORGENOCHTEND GT5 EN DAN DE HELE DAG DOOR RACEN WOOHOOOEEEEE TOT MORGEN
Zeker ook GC Shopquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef Robin__ het volgende:
Ik krijg hem pas donderdag als pakket ipv briefposten dat ga ik missen, en vrijdag ook
beter gooien ze het gewoon door de bus
Ik heb de controls zoals in Forza, Dus gewoon rechtertrigger gas, linkertrigger rem. Opschakelen = rondje, terugschakelen is vierkantje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Nu eerst even pauze, mijn duim begint zeer te doen.
Ik ben nu dat gedeelte aan het installeren wat de laadtijden verkort
Dat duurt inderdaad even. Bij mij heeft ie een kleine eeuwigheid op 13 minuten gestaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:24 schreef Assassin92 het volgende:
Hij staat nu al een kwartier op nog "20 minuten", bij het installeren
Haha ja nu staat ie al tijden op 40 secondes, en er is geen stukje balk meer over wat nog wit moet wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat duurt inderdaad even. Bij mij heeft ie een kleine eeuwigheid op 13 minuten gestaan.
Je zou bijna zeggen dat ze die auto's direct uit de PSP versie hebben geportquote:
Komt omdat er dan movement in zit. Bij stilstand valt veel meer op..quote:Op woensdag 24 november 2010 01:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze die auto's direct uit de PSP versie hebben geport
Ik moet overigens wel zeggen dat de foto's die je ingame maakt er wel slechter uit zien dan de daadwerkkelijke gameplaybeelden
Eerlijk gezegd zijn er wel een paar auto's uit de PSP versie van GT geport, net zoals een aantal banen uit Ps2 versies. Zoals die screen die ik daarboven heb gepost, check die bomen ????quote:Op woensdag 24 november 2010 01:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze die auto's direct uit de PSP versie hebben geport
Ik moet overigens wel zeggen dat de foto's die je ingame maakt er wel slechter uit zien dan de daadwerkkelijke gameplaybeelden
Eerst alleen nog 12 uur werken vandaagquote:Op woensdag 24 november 2010 06:41 schreef LangeJan het volgende:
Verzonden U heeft het artikel ontvangen of het is naar u onderweg.
De game valt echt niet tegen. Ongelofelijk wat een zuurpruimen hier rondlopen zeg. De game is prachtig, enorm uitgebreid. Maar geen enkele game is perfect en hier wordt er met een microscoop naar de foutjes gekeken, inplaats van dan mensen gewoon lol hebben met de game!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens ik zei toch dat die standard cars kut waren en dat die screens uit GT5
Heb net wel m'n GT5 Ps3 pack besteld. Nu nog maar een stapel 2e hands vette exclusives erbij kopen. Misschien GT5 verkopen als die echt tegenvalt zoals jullie hier ( en op XBW ) zeggen..
Ga met de autoquote:Op woensdag 24 november 2010 06:59 schreef Isthisit het volgende:
jaaah dag 2 van mijn gt5 carierie is aangebroken. alleen nu eerst naar school
Yupquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bij
Oh trouwens was even een lijstje aan het maken van users en hun PSN, helaas weet ik mijn PSN niet(Zit meer achter mijn 360) Dus die hebben jullie nog te goed van me
Zeg even je PSN en ik voeg hem toe aan het lijstje, dan kunnen we die straks in de OP ofzo zetten...
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
Vergeet de rest nietquote:Op woensdag 24 november 2010 07:27 schreef BoyGenius het volgende:
[..]
Yup
Bestelstatus bij Bol: Verzonden op 23-11-2010!!!!
Nu maar op de postbode wachten
De F van fanatic is trouwens zonder hoofdletterquote:Op woensdag 24 november 2010 07:35 schreef Auti het volgende:
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
Raar, ik heb al meerdere S2000's gezien bij used en dat is een premium car?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Standard kan je toch alleen used kopen en premium toch alleen bij dealers?
Er zitten 18 S2000's in, 3 daarvan zijn volgens mij premium.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:19 schreef woessie het volgende:
[..]
Raar, ik heb al meerdere S2000's gezien bij used en dat is een premium car?
edit: kan natuurlijk een andere versie zijn. Lijkt mij alleen niet dat het interior zo onwijs zou afwijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |