Ik niet danquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.
Dat dus, ik deed dan ook altijd extra goed mijn gordel om als iemand voor het eerst in mijn auto met automaat reed, al vaak zat gebeurd dat zij de koppeling wilden intrappen en erachter kwamen dat daar nog een stuk rempedaal zatquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.
Dat doet zeer kan ik je vertellen.
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.
Dat doet zeer kan ik je vertellen.
Zelf schakelen is meer fun, flippers lijken mij nog leuker.. dus semi automaat. En als ik in de file sta baal ik altijd dat ik geen automaat heb.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.
En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...
Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
Voor m'n werk wil ik niet anders dan automaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.
En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...
Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
Ja dat heb je ook nog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Zelf schakelen is meer fun, flippers lijken mij nog leuker.. dus semi automaat. En als ik in de file sta baal ik altijd dat ik geen automaat heb.
Ik heb ervaring met de DSG bakken en de automaten van Opel, en dat optie om zelf te schakelen gebruik ik nooit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook nog.
Automaat, maar dan optie dat je wel zelf schakelt.. maar das gewoon pookje naar voren of naar achter doen.
Maar das zonder koppeling...
Dat lijkt me dan wel erg verwarrend omdat je met schakelen gelijk denkt aan de koppeling
Mn ouders hadden t in de renault... maar lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met de DSG bakken en de automaten van Opel, en dat optie om zelf te schakelen gebruik ik nooit.
Voor glad wegdak heb je de Winterstand, dan rijd ie weg in de twee. En dat isvan in de bergen is misschien wel handig ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mn ouders hadden t in de renault... maar lijkt me ook niks![]()
Alleen kan het misschien handig zijn in de bergen of misschien bij glad wegdek...
ok van die winterstand wist ik niet, is dat elke auto standaard?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor glad wegdak heb je de Winterstand, dan rijd ie weg in de twee. En dat isvan in de bergen is misschien wel handig ja.
Ik heb vroeger zelf ook eens een automaat gehad en daarvoor gewoon een schakel wagen, maar had de eerste keer in die automaat ook niet de neiging om mijn linkervoet te gebruiken. Andersom toen ik weer terug ging naar een schakel bak, was lastiger, toen vergat ik in het begin nogal eens te schakelen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.
En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...
Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
Moet je niet naar school?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
MORGENOCHTEND GT5 EN DAN DE HELE DAG DOOR RACEN WOOHOOOEEEEE TOT MORGEN
Zeker ook GC Shopquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef Robin__ het volgende:
Ik krijg hem pas donderdag als pakket ipv briefposten dat ga ik missen, en vrijdag ook
beter gooien ze het gewoon door de bus
Ik heb de controls zoals in Forza, Dus gewoon rechtertrigger gas, linkertrigger rem. Opschakelen = rondje, terugschakelen is vierkantje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Nu eerst even pauze, mijn duim begint zeer te doen.
Ik ben nu dat gedeelte aan het installeren wat de laadtijden verkort
Dat duurt inderdaad even. Bij mij heeft ie een kleine eeuwigheid op 13 minuten gestaan.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:24 schreef Assassin92 het volgende:
Hij staat nu al een kwartier op nog "20 minuten", bij het installeren
Haha ja nu staat ie al tijden op 40 secondes, en er is geen stukje balk meer over wat nog wit moet wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat duurt inderdaad even. Bij mij heeft ie een kleine eeuwigheid op 13 minuten gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |