abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89076830
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.
Ik niet dan :')

Kan best dat het per persoon verschilt, we zijn ook niet allemaal rechtshandig. Ik moet iig niet proberen om met links te remmen, dan vliegt al mijn zooi naar de voorruit :')

@ Kleffe_Dop: Heb ruim 5 jaar automaat gereden en ben nu ontzettend blij dat ik weer zelf moet schakelen. Ook in de file is het fijner dan een automaat maar dat is natuurlijk ook weer persoonlijke voorkeur. Vond het bijvoorbeeld verschrikkelijk dat een automaat niet zo makkelijk afremt op de motor waardoor je constant heen en weer zit te harken tussen het gas en de rem.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:25:53 #202
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89076913
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Beide punten onzin, kan spreken vanuit mijn ervaring.
Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.
Dat doet zeer kan ik je vertellen.
pi_89077047
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef JJH het volgende:

[..]

Niet onzin, het rempadaal is een een automaat veel breder. En als je dan op het toerental komt waarbij je normaal de koppeling intrapt, ram je dus vrij enthousiast het linkergedeelte van het rempedaal het tapijt in.
Dat dus, ik deed dan ook altijd extra goed mijn gordel om als iemand voor het eerst in mijn auto met automaat reed, al vaak zat gebeurd dat zij de koppeling wilden intrappen en erachter kwamen dat daar nog een stuk rempedaal zat :')

Ben ik trouwens de enige die zich irriteert aan de laadtijden van GT5, zelfs na installatie?
Fok!Wormskampioen '09
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:28:30 #204
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_89077062
Heb vanavond met een paar vrienden de rijbewijzen A+B gedaan (zoveel mogelijk op gold). Veel fun en weer het vertrouwde GT gevoel :)

Geef het spel echter geen 10 want het mist toch wat minpunten voor de perfecte race simulator ;)

Geef het een 9+
pi_89077405
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef JJH het volgende:

[..]

Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.
Maar dat was achteraf niet nodig.

En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...

Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.
pi_89077539
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Geen last van, 1e keer dat ik van schakel naar automaat ging heb ik nooit neiging gehad om mn voet op de koppeling te drukken.
Wel 1e keer ff mn linkervoet zoveel mogelijk naar me toe, zodat wanneer je schijnbeweging maakt je niet tegen de rem aantikt.

En van mijn ervaring vind ik automaat 10x beter, enige reden wat ik kan bedenken is dat het duurder is.
Verder zou ik niet weten waarom je handgeschakeld wilt, al die fabels van niet snel kunnen optrekken of niet sportief is onzin vind ik...

Heb wel handgeschakeld rijbewijs gehaald omdat het makkelijk is, bijv. met een auto lenen of wanneer je later toch een handgeschakelde auto koopt omdat het bijv. goedkoper is.

Zelf schakelen is meer fun, flippers lijken mij nog leuker.. dus semi automaat. En als ik in de file sta baal ik altijd dat ik geen automaat heb.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:38:18 #207
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89077552
quote:

[..]

Voor m'n werk wil ik niet anders dan automaat.
Maar prive geef ik toch wel de vookeur aan een handbak hoor. Lekker zelf poken. :)
pi_89077846
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:

[..]

Zelf schakelen is meer fun, flippers lijken mij nog leuker.. dus semi automaat. En als ik in de file sta baal ik altijd dat ik geen automaat heb.
Ja dat heb je ook nog.
Automaat, maar dan optie dat je wel zelf schakelt.. maar das gewoon pookje naar voren of naar achter doen.
Maar das zonder koppeling...

Dat lijkt me dan wel erg verwarrend omdat je met schakelen gelijk denkt aan de koppeling :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:45:30 #209
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89077911
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ja dat heb je ook nog.
Automaat, maar dan optie dat je wel zelf schakelt.. maar das gewoon pookje naar voren of naar achter doen.
Maar das zonder koppeling...

Dat lijkt me dan wel erg verwarrend omdat je met schakelen gelijk denkt aan de koppeling :P
Ik heb ervaring met de DSG bakken en de automaten van Opel, en dat optie om zelf te schakelen gebruik ik nooit. -O-
pi_89077983
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik heb ervaring met de DSG bakken en de automaten van Opel, en dat optie om zelf te schakelen gebruik ik nooit. -O-
Mn ouders hadden t in de renault... maar lijkt me ook niks :P
Alleen kan het misschien handig zijn in de bergen of misschien bij glad wegdek...
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:50:44 #211
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89078153
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Mn ouders hadden t in de renault... maar lijkt me ook niks :P
Alleen kan het misschien handig zijn in de bergen of misschien bij glad wegdek...
Voor glad wegdak heb je de Winterstand, dan rijd ie weg in de twee. En dat isvan in de bergen is misschien wel handig ja. :Y
pi_89078189
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef JJH het volgende:

[..]

Voor glad wegdak heb je de Winterstand, dan rijd ie weg in de twee. En dat isvan in de bergen is misschien wel handig ja. :Y
ok van die winterstand wist ik niet, is dat elke auto standaard?
pi_89078196
quote:

[..]

Ik heb vroeger zelf ook eens een automaat gehad en daarvoor gewoon een schakel wagen, maar had de eerste keer in die automaat ook niet de neiging om mijn linkervoet te gebruiken. Andersom toen ik weer terug ging naar een schakel bak, was lastiger, toen vergat ik in het begin nogal eens te schakelen. :) Opschakelen vergat ik niet omdat je het wel hoorde aan je toeren, maar vergat nogal eens terug te schakelen en daarbij voordat ik stil stond, de koppeling in te trappen. _O-

Verder over GT5, heb er nogal gemende gevoelens over. De kart modus is erg lekker en spectaculair. Je moet daar ook niet te abrupte bewegingen maken, want je staat zo andersom. :) Het gewone racen vind ik ook wel fijn, maar de AI is op bepaalde momenten erg slecht. Ik heb op onder andere het circuit van Tokio al gehad, dat ik in de bochten met mijn VW Golf GTI sneller kan nemen en dat het op het rechte eind wat snelheid mist, zodat de AI racers weer dichterbij komen en je weer willen inhalen. Toevallig met z'n tweeën waarvan eentje wel de moeite neemt om je netjes in te halen en naast je gaat rijden, terwijl de andere gewoon dwars door je heen wil. 8)7 Grafisch maakt het me niet zoveel uit, ben niet zo'n graphics hoer.
pi_89078303
Toch wel verbaasd van best grote aandachtspunten... ondanks ze er 5 jaar over hebben gedaan.
pi_89078523
MORGENOCHTEND GT5 EN DAN DE HELE DAG DOOR RACEN WOOHOOOEEEEE TOT MORGEN O+
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89078557
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
MORGENOCHTEND GT5 EN DAN DE HELE DAG DOOR RACEN WOOHOOOEEEEE TOT MORGEN O+
Moet je niet naar school?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_89079023
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef Robin__ het volgende:
Ik krijg hem pas donderdag als pakket ipv briefpost :r en dat ga ik missen, en vrijdag ook :r

beter gooien ze het gewoon door de bus
Zeker ook GC Shop :{ beetje jammer maar jah, morgen werken en donderdag hele dag vrij dus *O*
O+ BlaBlub O+
pi_89079960
Ben gelijk vanuit mijn werk direct doorgegaan naar de Arena dus heb helaas niet de tijd gehad om een begin te maken. Morgen dan maar.

Hoop ik :')
pi_89080813
Hij staat nu al een kwartier op nog "20 minuten", bij het installeren :')
Assassin stabs you in your back.
pi_89080866
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee.

Nu eerst even pauze, mijn duim begint zeer te doen.

Ik ben nu dat gedeelte aan het installeren wat de laadtijden verkort
Ik heb de controls zoals in Forza, Dus gewoon rechtertrigger gas, linkertrigger rem. Opschakelen = rondje, terugschakelen is vierkantje.

Dit is natuurlijk tot ik mn G25 weer kan gebruiken..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  woensdag 24 november 2010 @ 01:37:05 #221
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_89080952

TERING :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 24 november 2010 @ 01:53:30 #222
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89081087
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 01:24 schreef Assassin92 het volgende:
Hij staat nu al een kwartier op nog "20 minuten", bij het installeren :')
Dat duurt inderdaad even. Bij mij heeft ie een kleine eeuwigheid op 13 minuten gestaan. :Y
  woensdag 24 november 2010 @ 01:54:30 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_89081096

Nog zo'n juweeltje :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_89081113
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 01:53 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat duurt inderdaad even. Bij mij heeft ie een kleine eeuwigheid op 13 minuten gestaan. :Y
Haha ja nu staat ie al tijden op 40 secondes, en er is geen stukje balk meer over wat nog wit moet worden :')
Assassin stabs you in your back.
pi_89081115
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 01:54 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

Nog zo'n juweeltje :')
Je zou bijna zeggen dat ze die auto's direct uit de PSP versie hebben geport :')
Ik moet overigens wel zeggen dat de foto's die je ingame maakt er wel slechter uit zien dan de daadwerkkelijke gameplaybeelden
Fok!Wormskampioen '09
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')