Net zo lelijk als de rest van het spel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Splobber het volgende:
Zijn de standard auto's nou echt zo lelijk of valt het wel mee?
De servers zijn ook nog niet up. Morgen pas.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Black-Hole het volgende:
Tot nu toe al 3x een freeze gehad op mijn PS3 als ik of online wil zoeken naar rooms, of een room wil joinenEnige oplossing was opnieuw opstarten.....
Vind je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Net zo lelijk als de rest van het spel?
Op een of andere manier ziet Forza 3 (sorry dat ik die er weer bij moet halen) er veel verzorgder uit...
Vanuit de ene hoek zien ze er beter uit dan de andere en het verschilt ook wel per model. Maar over het algemeen zijn de Standard Cars ondermaats voor een spel dat in 2010 op de markt komt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Splobber het volgende:
Zijn de standard auto's nou echt zo lelijk of valt het wel mee?
Schandalig dat je een spel zo durft af te leveren puur en alleen om te kunnen zeggen: 'maar ons spel heeft lekker wel de meeste auto's'. Het blijven een stel kleine kinderen die Japanners.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vanuit de ene hoek zien ze er beter uit dan de andere en het verschilt ook wel per model. Maar over het algemeen zijn de Standard Cars ondermaats voor een spel dat in 2010 op de markt komt.
Je ziet duidelijk dat de Standard Cars verschillen van de Premium Cars in het feit dat de Standard Cars een basisvorm hebben met daaroverheen een skin (de licht-units bijvoorbeeld zijn dus gewoon een bitmapje).
Bij de Premium Cars zijn de licht-units losse componenten, met diepte en alles erop en eraan, zoals je dat gewend bent van een game in deze tijd.
Spijt van de aankoop?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Schandalig dat je een spel zo durft af te leveren puur en alleen om te kunnen zeggen: 'maar ons spel heeft lekker wel de meeste auto's'. Het blijven een stel kleine kinderen die Japanners.
Menu's vind ik wel beter, bij Forza heb ik volstrekt geen beleving bij de career mode. Je rijdt maar wat rondjes in een nietszeggend tournament. De AI zuigt echt enorm bij Forza maar verder vind ik het wel lekkerder rijden dan GT5, gevoel van snelheid is beter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:11 schreef Edwin1984 het volgende:
Gran Turismo 5 vind ik er erg verzorgd uitzien, bij Forza 3 had ik juist het idee dat ik naar lompe / simpele menu'tjes zat te kijken en onder het racen vond ik Forza 3 nou ook niet bepaald een geweldig mooie game.
Ik zou me als PD zijnde eerst maar zo hard mogelijk inzetten om die lelijke standard cars eruit te krijgen. Compleet nieuwe auto's en track's kan altijd nog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef Meike26 het volgende:
Wat dat betreft had mij de verdeling ook wel wat anders mogen zijn inderdaad. Of dan een afweging maken en minder auto's in totaal, maar dan wel meer premium-wagens.
Maar als ik het zo allemaal mag geloven, komt er nog een hoop DLC aan en het lijkt mij niet meer dan logisch dat het wat auto's betreft alleen maar extra premium auto's zullen worden en/of het vervangen van een standaard auto dat een premium word, zoals de Veyron dan bijvoorbeeld.
Nou de AI zuigt niet zo erg in Forza, laten we niet overdrijven.. Overigens is het grappig om te zien hoe alle fanboys op gtplanet.net elke negatieve review zien als biased en nu allemaal zeggen dat je niet uitmoet gaan van reviews omdat ze toch allemaal xboxfanboys zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Menu's vind ik wel beter, bij Forza heb ik volstrekt geen beleving bij de career mode. Je rijdt maar wat rondjes in een nietszeggend tournament. De AI zuigt echt enorm bij Forza maar verder vind ik het wel lekkerder rijden dan GT5, gevoel van snelheid is beter.
Jammer, want qua verhoudingen tussen circuit/auto kreeg ik bij GT5 een veel beter gevoel dan bij Forza.
Uiteindelijk heb ik GT5 maar laten liggen. Combinatie van bovengenoemde factoren, de PS3 controller die doseren veel moeilijker maakt in vergelijking met de Xbox controller, de hoeveelheid echte circuits die ik echt heel schraal vind (ik heb niets met fictieve stadsbanen, weet overigens niet of je nog circuits unlocked) en de snelheid v/d menu's/opstarten van races (daar erger ik me altijd al enorm aan bij GT).
Ik moet zeggen dat ik er ook niet veel ervaring mee hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou de AI zuigt niet zo erg in Forza, laten we niet overdrijven.. Overigens is het grappig om te zien hoe alle fanboys op gtplanet.net elke negatieve review zien als biased en nu allemaal zeggen dat je niet uitmoet gaan van reviews omdat ze toch allemaal xboxfanboys zijn
We snappen uiteraard dat als GT5 een 10 kreeg van elke review site dat ze niet meer biased waren
Dat is bij alle races hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Slomy het volgende:
Wat ik zelf overigens ook nog steeds slecht vind is dat wanneer je bv in die special races (zoals die nascar of vw busjes) disqualified word wanneer je iemand ramt. Zorg toch gewoon dat wanneer je iemand ramt je auto beschadigd / total loss is en je kan dan misschien nog wel doorrijden maar winnen gaat lastiger worden. Dat is een stuk beter dan disqualified terwijl er niets aan je auto is, maargoed dat is iets persoonlijks.
Ik heb de AI altijd op hard staan in Forza met alles uit en nog houd ik ze makkelijk bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet veel ervaring mee hebBij elke race sta je std. helemaal achteraan het veld, als je dan de eerste coureurs niet binnen een minuut inhaalt dan is de top 3 uit het zicht verdwenen en praktisch niet in te halen, probeer dan (zeker in korte races) nog maar eens eerste te worden uur op skills. Ik heb de AI op easy gezet zodat ik er geen last van heb
![]()
Qua gemekker op reviews is het allemaal heel erg Pavlov. Krijgt het spel een 10 dan roepen echte fanboys dat ze niet voor niets fan zijn, krijgt het een 7 dan roepen ze dat reviewers het niet snappen. Ach ja, zo zit de mens eenmaal in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |