Kijkend naar de grafische kwaliteit (of het gebrek daaraan) van de Standard Cars snap ik wel dat PD die mogelijkheid niet geeft in het spel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Isthisit het volgende:
huh ik kan geen foto's maken van auto's die niet premium zijn
Je kan wel een 1080P foto maken uit de replay van standaardquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Isthisit het volgende:
huh ik kan geen foto's maken van auto's die niet premium zijn
Ow ook coolquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:29 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je kan wel een 1080P foto maken uit de replay van standaard
Echt niet veel beter dan Prologuequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:00 schreef JeaHM het volgende:
Hoe zijn de graphics?:D En het geluid? Ga hem zo halen bij GM Eindhoven
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Je moet inderdaad niet schrikken van de schaduwen in GT5. De welbekende 'jaggies' zijn ook aanwezig. Dat ligt aan de hardware van PS3. Op de PC zou dit gemakkelijk verholpen kunnen worden. Algemeen probleem van de PS3. Zelfs Uncharted 2 heeft het.
Loser.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Alleen mensen die hem gepre-ordered hadden mochten hem ophalen hier helaas. Kwam er net zo'n bebrilde brugklasser de winkel in en hebben mn kameraad en ik hem achtervolgd en het spel van mn gejat![]()
Hij begon gewoon te janken
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:34 schreef JJH het volgende:
Ik ben erg aan het genieten van mijn Civic Type R.
Wit, met witte velgen.
Ik zal zometeen eens kijken naar die Specials.
Ik heb nog niets getuned. Ik heb het ook nog niet nodig, fiets overal nog zonder problemen heen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Zwart met de standaard velgen...maar wel met een race uitlaat en race luchtfilter inmiddels.
Hij klinkt nu als een echte jap, lekker gillen in hoge toeren!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Loser.
Zelfs als 'grap' is het niet leuk.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:44 schreef Splobber het volgende:
Als je je auto van tuned enzo, verandert het geluid dan ook?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef RiKe het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Zwart met de standaard velgen...maar wel met een race uitlaat en race luchtfilter inmiddels.
Hij klinkt nu als een echte jap, lekker gillen in hoge toeren!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef linebear het volgende:
en niet online gaan vandaag, he
Anders krijg je een ban
Had hem voor 100 euro meer nog gekocht, zo goed.quote:
Echt tof hequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn geld dubbel en dwars waard.
Dat karten.![]()
Jup, premiumquote:
Echt? Nou ik vind het wel meevallen. De standard auto's zijn een beetje forza 2......quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik ben officieel teleurgesteld in de graphics
Het ziet er inderdaad niet mooier uit dan Prologue, en op sommige punten zelfs minder
Sorry.
Ik vind Prologue anders heel kaal qua alles eigenlijk. Dan moet GT5 wel heel erg zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik ben officieel teleurgesteld in de graphics
Het ziet er inderdaad niet mooier uit dan Prologue, en op sommige punten zelfs minder
Sorry.
Schakel je automatisch? Zo ja, handmatig schakelen. Vooral bij remtests scheelt het veel en je kan bochten met hogere toeren nemen en uit accellereren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUCK
Waarom lukken de licenses me niet? Zit bom vast op B-3, kom 0,4 seconden te kort, elke keer brons..
Is er trouwens een manier om snel te restarten? Moet elke keer naar die trofee kijken, dan die mannetjes, dan weer doorklikken, duurt erg lang!!
dat was ook zo bij prologue...quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:44 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat constante "installeren" en laden is echt vermoeiend
Bochtjes ruimer nemen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:55 schreef JJH het volgende:
Waarom word ik al een race of tien elke ronde bij Bacharach gediskwalificeerd? Met die T2's op De TG track. Frustrerend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |