quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ohw, ik dacht dat je me riepquote:
3 bakjes? die had ik om 8 uur al op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al 3 bakjes opEn ik ga nu zo aan mijn 4e beginnen
Hopelijk slaap ik vanavond nog
En nice one
Ik doe dat alleen op vrijdag zoveelquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, ik dacht dat je me riep![]()
[..]
3 bakjes? die had ik om 8 uur al op.
ik zal maar niet gaan tellen op hoeveel ik nu zit
Hihiquote:
Foto!quote:
En nu MÉT suikertaartjequote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik ga tellen hoeveel koffie ik op een werkdag drink dan val ik om van de schrik denk ik
Daar bestaan nog geen foto's vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
En nu MÉT suikertaartje?
Dan kan ik beter oordelen...
Maken danquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar bestaan nog geen foto's van
ja he, ik ben er zooo blij mee, wilde al heel lang van zulke niet zo hogequote:
die zit te internetten op de bankquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:31 schreef MPG het volgende:
Ow, enne... Suikerbeebje, hoe is het nou met meneer Taart?
oooh hij is al thuis ook johquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja he, ik ben er zooo blij mee, wilde al heel lang van zulke niet zo hoge![]()
[..]
die zit te internetten op de bank
Kan ik daaruit concluderen dat het dus naar omstandigheden goed gaat? Heeft ie nog veel last van bloed/andere zooi uit zijn neus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
quote:
ja, om half 11 kwamen we thuis en binnen een half uur stortte hij in, dus ben ik maar met Thijs de stad in gegaan zodat hij wat rust hadquote:
gokje, hij heeft 2 vingers gevuld met watten van een latex handschoen in zijn neus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hoi GF, was een grapjequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe kan je nou high worden van koffie
Hmm en nu? Wel geld betaald maar geen spullen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
wtf mijn bestelling is niet goed gegaan ....
wel een mailtje met betaling maar nergens in mijn overzicht de bestelling te vinden
ben al aan het mailen enzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi GF, was een grapje
[..]
Hmm en nu? Wel geld betaald maar geen spullen?
Hij lekt wel een beetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef MPG het volgende:
Kan ik daaruit concluderen dat het dus naar omstandigheden goed gaat? Heeft ie nog veel last van bloed/andere zooi uit zijn neus?
weet hij ook eens hoe dat voeltquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lekt wel een beetje
Zelf zegt ie dat hij net een vrouw is, hij bloedt, heeft daar tampons voor in, laat alles uit zijn handen vallen en klaagt daar ook nog over
geef hem chocolade danquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lekt wel een beetje
Zelf zegt ie dat hij net een vrouw is, hij bloedt, heeft daar tampons voor in, laat alles uit zijn handen vallen en klaagt daar ook nog over
Whehe.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lekt wel een beetje
Wat wok zegtquote:
en ik ookquote:
dan gaat hij kotsen...quote:
ik heb ook met maandverband in mijn onderbroek gelopen tegen bloedingen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet hij ook eens hoe dat voelt
maar misschien zat er bij jou net iets meer in de wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb ook met maandverband in mijn onderbroek gelopen tegen bloedingen.
ik ben niet jaloers op jullie![]()
dat zit gewoon altijd verkeerd
dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar misschien zat er bij jou net iets meer in de weg
Dat was toch juist wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar misschien zat er bij jou net iets meer in de weg
en maandverband zuigt inderdaad enormquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
en alle aanwezige onderdelen werken prima
dat is toch de bedoelingquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en maandverband zuigt inderdaad enorm
Dat is toch ook de bedoelingquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en maandverband zuigt inderdaad enorm
Ja dat kloptquote:
He wie wat waar waarom wanneer waardoor en hoe?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
mijn lieve vriendinnetje krijgt een jongenskindje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope, dat is niet mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke dan zal ik het nooit meer doenquote:
Wordt druk daarquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
mijn lieve vriendinnetje krijgt een jongenskindje
Je moet het zekf wetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke dan zal ik het nooit meer doen![]()
Mijn andere vriendinnetje die al net zo lang mijn vriendinnetje is als Marijke is weer zwanger (de vorige keer was tegelijk met mij) en ze krijgt een jongetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef MPG het volgende:
He wie wat waar waarom wanneer waardoor en hoe?
ze woont in Den Haag, daar is het sowieso al best drukquote:
TREV! woon je zo in de buurt??quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze woont in Den Haag, daar is het sowieso al best druk
Uhuh maar ik zeg ook altijd tegen mijn collega's dat ik ze nooit meer in de maling zal nemenquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
komt omdat we het graag willen weten als er wat ergs is, omdat we dan met je mee kunnen leven, werkt net als in de echte wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is het zeker, maar ik bedoelde met de kleinequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze woont in Den Haag, daar is het sowieso al best druk
Dat weet ik toch lieverd maar er echt wat aan de hand is laat ik het ook weten hoor. Dat van dat nieuwsgierig zijn was maar een grapje.Watn ik weet hoe lief en meelevend jullie zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
komt omdat we het graag willen weten als er wat ergs is, omdat we dan met je mee kunnen leven, werkt net als in de echte wereld
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
TREV! woon je zo in de buurt??
oh, haha, ja, zeker omdat ze er dus al eentje hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
Dat is het zeker, maar ik bedoelde met de kleine
komt omdat jij zo lief bentquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:24 schreef Panda72 het volgende:
Dat weet ik toch lieverd maar er echt wat aan de hand is laat ik het ook weten hoor. Dat van dat nieuwsgierig zijn was maar een grapje.Watn ik weet hoe lief en meelevend jullie zijn![]()
Dan mogen wij blij zijn dat wij als mens geen 14 kinderen tegelijk kunnen krijgen zoals een hond.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar ik bedoelde met de kleine
zaterdag mag je lekker even vluchtenquote:
wat is er gebeurd?quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zaterdag mag je lekker even vluchten![]()
[..]
wat is er gebeurd?
Koelkast schoonmaken bij klant, vinger stoten, niet 't gevoel hebben dat 't erg is, tot je opeens rode druppeltjes in de koelkast ziet zittenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zaterdag mag je lekker even vluchten![]()
[..]
wat is er gebeurd?
Pfff, ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan mogen wij blij zijn dat wij als mens geen 14 kinderen tegelijk kunnen krijgen zoals een hond.
Iek! Ze hadden toch wel een pleister voor je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Pien85 het volgende:
Koelkast schoonmaken bij klant, vinger stoten, niet 't gevoel hebben dat 't erg is, tot je opeens rode druppeltjes in de koelkast ziet zitten
Wees maar blij dan dat je een man bent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pfff, ik zou er niet aan moeten denken
2quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iek! Ze hadden toch wel een pleister voor je?
Wat leuk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn andere vriendinnetje die al net zo lang mijn vriendinnetje is als Marijke is weer zwanger (de vorige keer was tegelijk met mij) en ze krijgt een jongetje
Zo, nou, preciesquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
Wees maar blij dan dat je een man bent.
jeujquote:
hoeraaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
mijn bestelling is toch goed gegaan
quote:
zonder beestjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo, nou, precies![]()
[..]
jeujmet beestjes erop?
[..]
hoeraaaaaaaaaaaa![]()
wat heb je besteld?
Mja, das wel vreemd dan. Maar dat went vanzelf welquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een beetje gek.
want de vorige keer waren we samen zwanger en is zij een maand na mij bevallen..en nu niet
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
mijn bestelling is toch goed gegaan
Muckiequote:
quote:
he getsie..quote:
tofquote:
Ja, tuurlijk..maar het helpt niet echt mee voor het ik-moet-ook-efffecht hequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:33 schreef MPG het volgende:
Mja, das wel vreemd dan. Maar dat went vanzelf wel.
Ja mááááárquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Dan kan ik nu met een gerust hart naar college, met een bakkie muckoffie.
Tot later
Het is niet zo raar als mijn Russische kaartjequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een kaartje uit China gehad.
Er stond een typisch oud chinees vrouwtje op.
Schrijft ze: Don't you think she is hot![]()
neeneeneeee, waaaaaaaaaaar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja mááááár
ik had je hulp willen vragen
Komt later wel dan
Juuuu
Suikertaartjeeeeeee![]()
Heb je mijn gehaakte Maria al gezien?
Hoiquote:
Hier:quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeneeneeee, waaaaaaaaaaar?![]()
Wat had je voor les?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef TheFamousMan het volgende:
had maar 3 uur les vandaag, maar het leek wel een eeuwigheid
Soms kan juist zulke uren, uren durenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef TheFamousMan het volgende:
had maar 3 uur les vandaag, maar het leek wel een eeuwigheid
Tofquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Het eerste figuurtje van mijn kerststal
Ze krijgt nog wel een sluier hoor
oooh, wat tofquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef Muck het volgende:
Hier:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
OMGquote:
Eerste vier uur vrij, daarna:quote:
helemaal niks eigenlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
Koopzondagen definitief aan banden
Hebben jullie dit gezien? Wat vinden jullie hier nou van?
Ik kink vast saai, maar ik vond alle drie die vakken leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eerste vier uur vrij, daarna:
Nederlands, veel te veel huiswerk opgekregen
Wiskunde, proefwerk voor donderdag doorgenomen
Tekenen, het leukste vak waar ik altijd het beste voor sta
Waarvoor moet je een folder hebben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:47 schreef pgrferrari het volgende:
Blegh, mijn folder is niet gedrukt omdat de drukker mijn email niet heeft gehad.
Terwijl ik wel een bevestiging heb gehad![]()
Nou heb ik hem opnieuw gestuurd, al 20 dagen voor niets gewacht
Wiskundequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kink vast saai, maar ik vond alle drie die vakken leuk![]()
Voor de bungalow.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarvoor moet je een folder hebben?
ik ben heel erg geduldig hoor liefjequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:46 schreef Muck het volgende:
OMG![]()
![]()
Ik besef ineens dat jouw muts hier nog steeds in een envelop klaarligt in mijn handtas
Wokkiiiieeequote:
Ik ben een levende vergietquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben heel erg geduldig hoor liefje![]()
met dit soort dingen dan![]()
Verhuren?quote:
Leuk zeg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Leuk zeg.
Deze kerstengel is misschien ook leuk
[ afbeelding ]
Ik doe meee!quote:
eehm, gisteren nog welquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
mijn humeur wel trouwens gezien?
Dat is zeker een leuke! Heb je er een patroon van?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Leuk zeg.
Deze kerstengel is misschien ook leuk
[ afbeelding ]
tuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe meee!
mogen we er dan ook eentje op ons hoofd, want dat is leuk![]()
Nah, ik kon het ook niet in een keerquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook als ik zoiets zou proberen word het 1 grote knoedel hihi.
Ik vind deze ook leuk trouwens
[ afbeelding ]
Zonde!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb helaas geen patroon van die kerstengel Muck
kleine momentjes in een duistere dag van vandaag.. mag het?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eehm, gisteren nog wel![]()
en volgens mij ook toen je bestelling weer goed was
wazzda?quote:
najaars dipje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kleine momentjes in een duistere dag van vandaag.. mag het?
ohja en eric van sauers, misschien dat die me wel aan het lachen krijgt vanavond
quote:
nee de meet is 4 dagenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
najaars dipje?
sauers is goed, dat gaat zeker lachen worden
Ik ben idd wel een newbie jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
newbie
elke dag als ik naar huis ga dan laat ik alles vallen en ga zo snel weg dat er alleen een stofwolk achterblijft
tot vanavondquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Vriendin komt zo, dus ook weer weg
Tot vanavond
Tot vanaafquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Tot vanavond
Juuuquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Tot vanavond
met de vaatwasser erbij?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
[..]
Hoeft niet, en ik eet je ook niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Moet huiswerk maken, maar heb gen zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jeeeej. Hoe is t nou? Doe dr de groetjes en bis spaeter Liebchenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Thuis![]()
Tot vanavond
Zou ik voor de meet de 35000 nog halen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
5000, wat een prachtig getal!
wat boeit het ook...
ik ben er eigenlijk niet echt trots opquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou ik voor de meet de 35000 nog halen?![]()
Gefeliciteerd hoor
Spammertquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou ik voor de meet de 35000 nog halen?![]()
Gefeliciteerd hoor
Alleen die "quote:
Mja, ik vraag me weleens af wat ik allemaal gedaan zou hebben als ik die tijd beter had besteedquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen die "" erbij is bepaald ongeloofwaardig natuurlijk
dat vraag ik me niet eens meer afquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me weleens af wat ik allemaal gedaan zou hebben als ik die tijd beter had besteed
"ook niks"quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me weleens af wat ik allemaal gedaan zou hebben als ik die tijd beter had besteed
Oeh oeh vertelquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:03 schreef Symphonic het volgende:
Whahaha de communicatie hier begint steeds komischer te worden
Vooral in mijn PR-periode heb ik ongelofelijk veel gepost op de meest onmogelijke tijdstippen en in het FOK!-kookboek is natuurlijk ook een hoop tijd en nog veel meer posts gaan zitten. De afgelopen maanden is het beduidend minderquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vraag ik me niet eens meer af
Waarschijnlijkquote:
heehoiquote:
stom hè?quote:
Ja. Winter suckt stierenballen in de helquote:
Wel een prachtige ondergaande zon hierquote:
Hier wolken. En straks kou en donkerheid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel een prachtige ondergaande zon hier
Nee, het wordt een beetje minder lichtquote:
voetbalquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
wel vanavond voebal op TVen bier
![]()
Maar niet te veel want morgenochtend moet ik naar de tandarts
De batterijen van mijn camera zijn helaas leeg, anders had ik het je kunnen laten zienquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wolken. En straks kou en donkerheid.
Klopt, dronk ik sinds mij 16e ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Shandy dat kan ook nogis eigenlijk best lekker trouwens
klwoptquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Shandy dat kan ook nogis eigenlijk best lekker trouwens
ik zat nog te twijfelenquote:
Hoe kan dat nou mên, je hebt toch altijd zat batterijen op voorraad liggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
De batterijen van mijn camera zijn helaas leeg, anders had ik het je kunnen laten zien
We kunnen foto's gaan vergelijken van de meet als je wilquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat dat gastje ff met rust poepkop
Heb ik ook wel, maar ik ben zo fucking moe dat ik de trap niet op wilquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou mên, je hebt toch altijd zat batterijen op voorraad liggen![]()
Ik zou meteen naar de winkel rennen. Ook als ik nu ineens geen kaartje had. En als mn cam het NU zou begeven sta ik echt vanavond nog bij de Mediamarkt
Doeisels en Dagselsquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoaah en nou gaat ouwe Fles even op bed liggen. Doei allemaal opstandig grut
Denk je dat ze hier mijn poepkop nog niet kennen of zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We kunnen foto's gaan vergelijken van de meet als je wil
Dan kunnen ze hier beslissen wie de grootste heeft![]()
Hij geeft het opquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoaah en nou gaat ouwe Fles even op bed liggen. Doei allemaal opstandig grut
Dat heb ik al vaak genoeg hier gestaan, en daar is overigens ook mijn fobo voor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ze hier mijn poepkop nog niet kennen of zoMaar doe maar hoor, durf zelf ook maar eens op het web te staan. Met poepkop en al
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij geeft het op
Zulk zwaar geschut zette ik in.
Met filmpje en alquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ze hier mijn poepkop nog niet kennen of zoMaar doe maar hoor, durf zelf ook maar eens op het web te staan. Met poepkop en al
Jij doet me de hele tijd denken aan de GVR...quote:
GVR > TFM,quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij doet me de hele tijd denken aan de GVR...
Flitspoppers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
In zijn centen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
en waar zit de volumeknop van een kind?
Als het vanavond net zo'n kolerezooi is als vanochtend ben ik mooi klaarquote:
Daar kun je alleen met een hamer bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
de A9 stond weer mooi vast, gelukkig ging de van het ongeluk wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het vanavond net zo'n kolerezooi is als vanochtend ben ik mooi klaar
hier:quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
Welke richting ging je dan op? Ik zag dat het vanaf Alkmaar richting Amstelveen vast stond. Vanwege een ongeluk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de A9 stond weer mooi vast, gelukkig ging de van het ongeluk weg
is het zo erg?quote:
vreemd, hier in Nederland liggen ze voor het oprapen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
nergens in belgie aan een tweedehands expansievat te komen
ik heb in den helder nog wel een expansie vat liggen.. hoe groot mag het zijn ??quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
nergens in belgie aan een tweedehands expansievat te komen
ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vreemd, hier in Nederland liggen ze voor het oprapen!
Vanochtend stond het bij Stompetoren al vast.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de A9 stond weer mooi vast, gelukkig ging de van het ongeluk weg
die zal niet in mijn auto passenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb in den helder nog wel een expansie vat liggen.. hoe groot mag het zijn ??
quote:
Hupjeequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:51 schreef Barretje80 het volgende:
Waterleiding aangelegd.. muur bijna ontdaan van behang.. zo nog een voorstrijk op de andere muur smeren..
wooeii..klussen schiet op!!
Lekker he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef Pien85 het volgende:
Pff, even op de bank gaan liggen, heel uur weg
Euj, das vlak bij mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vanochtend stond het bij Stompetoren al vast.
Tot badhoevedorp
expansievat voor de CV?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook niet![]()
tenminste niet voor 850
Wel lekker, maar niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hupjee
[..]
Lekker he?
okok, doe geen dingen waar je spijt van krijgtquote:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben aangenomen voor mijn stage!!!!!!!!!!!!!!1111111111!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef pgrferrari het volgende:
ik kom er bij amstelveen op en dan naar de A2quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Welke richting ging je dan op? Ik zag dat het vanaf Alkmaar richting Amstelveen vast stond. Vanwege een ongeluk.
oh echt? Daar wonen vrienden van ons, vriendje is daar in de buurt geboren, ben daar dus regelmatigquote:
gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feliquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef pgrferrari het volgende:
Ja daar is het altijd wel druk jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom er bij amstelveen op en dan naar de A2
Ik rij altijd via Oterleek, en als het dan puinhoop is kan ik zo doorsteken naar Zaanstad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
oh echt? Daar wonen vrienden van ons, vriendje is daar in de buurt geboren, ben daar dus regelmatig
Thank god, het ligt niet aan mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik word helemaal tureluurs van diedingen
Dan ben je bij mij om de hoek geweestquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom er bij amstelveen op en dan naar de A2
Whehehehequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Thank god, het ligt niet aan mij
Één van de vele redenen dan ik niet in OUD kom
er zou bijna een waarschuwing bij moeten staan voor tegen epileptische aanvallenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik wou het niet zeggen, maar jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er zou bijna een waarschuwing bij moeten staan voor tegen epileptische aanvallen
Dat is best langquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik rij altijd via Oterleek, en als het dan puinhoop is kan ik zo doorsteken naar Zaanstad.
Daar gaven ze drie kilometer file door (dat is bter als 21) maar dat bleken er iij iets van 12 te zijn en dus was ik 2 uur onderweg
Woon je nou bij Stompetoren of bij Amstelveen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij om de hoek geweest
mijn X10 loopt er bekant van vastquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:57 schreef Symphonic het volgende:
Leuk hequote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef Muck het volgende:
Whut? ben ik aan het dementeren?
Ik hoor net wel een hele oude reclameslogan op TV:
"Het hagelt, het hagelt, grote korrels Venz"
ik weet het, jij woont daarquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij om de hoek geweest
die is al heel oud. Maar je ziet steeds meer oude reclameslogans terugkeren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef Muck het volgende:
Whut? ben ik aan het dementeren?
Ik hoor net wel een hele oude reclameslogan op TV:
"Het hagelt, het hagelt, grote korrels Venz"
En ik heb koffie, maar je hebt geen koffie gedronken bij mijquote:
zoals ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
okok, doe geen dingen waar je spijt van krijgt
koffiequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En ik heb koffie, maar je hebt geen koffie gedronken bij mij
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Als een kind lievebeestje zegt dan smelt je toch gewoon?![]()
![]()
Wanneer komt Taksi Tintel terug?quote:
Noem je me nu oud?!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is al heel oud. Maar je ziet steeds meer oude reclameslogans terugkeren.
Hoi Enf
Ik heb zo'n mokquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
Als een kind lievebeestje zegt dan smelt je toch gewoon?![]()
![]()
Soms hou ik gewoon een beetje van jequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ook daarom kom ik niet in OUD
ik kom zelden buiten de kscquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ook daarom kom ik niet in OUD
Ik hoef daar niet te komen, ik vind mijn eigen kind toch wel de leukste, ongeacht wat anderen zeggenquote:
Ik alleen in het haaktopic, postcrossingtopic en zo af en toe in V&Aquote:
Hier is het al bijna klaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al honger enorme trek maar het duurt nog even voordat ik kan eten
Totdat ik er een baar natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoef daar niet te komen, ik vind mijn eigen kind toch wel de leukste, ongeacht wat anderen zeggen![]()
Ja weet ik datquote:
nee, dan vind ik nog steeds de mijne het leukstquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik alleen in het haaktopic, postcrossingtopic en zo af en toe in V&A
[..]
Hier is het al bijna klaar
[..]
Totdat ik er een baar natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dan vind ik nog steeds de mijne het leukst
F1is afgelopen jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:07 schreef pgrferrari het volgende:
Vanavond F1 spelen.
Heeft iemand Alan Wake gespeelt?
en jij de jouwe..da's heel normaal hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms hou ik gewoon een beetje van je
Als je nog een jaar of 10 geduld hebt, zul je zien welke het leukst isquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij de jouwe..da's heel normaal hoor
ik zit waarschijnlijk toch aan de verkeerde kant van de snelwegquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja weet ik datAls jij in de buurt bent, maar dan rij je toch altijd gewoon door
het gaat daar wel een paar stapjes verder dan datquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dan vind ik nog steeds de mijne het leukst
gefeliciteerd pgrquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nope voor de volvoquote:
Mijne! (allemaal)quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je nog een jaar of 10 geduld hebt, zul je zien welke het leukst is
ik weet het, ik ben gevluchtquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat daar wel een paar stapjes verder dan dat
zei ik het toch netjes hequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben gevlucht
Ach, genoeg nieuws om te volgenquote:
Engnekkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben gevlucht
uhuh..je bent bang voor ze he?quote:
Hij niet alleenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhuh..je bent bang voor ze he?
Waarom de verkeerde kant dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit waarschijnlijk toch aan de verkeerde kant van de snelweg![]()
maar 7:30 ben ik in amstelveen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uhuh..je bent bang voor ze he?
wij eten vanavond pizzaquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef Pien85 het volgende:
En nu boodschappen doen anders komt er nooit eten op tafel
als je het niet vergeet nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef Pien85 het volgende:
En nu boodschappen doen anders komt er nooit eten op tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |