stom hè?quote:
Ja. Winter suckt stierenballen in de helquote:
Wel een prachtige ondergaande zon hierquote:
Hier wolken. En straks kou en donkerheid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel een prachtige ondergaande zon hier
Nee, het wordt een beetje minder lichtquote:
voetbalquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
wel vanavond voebal op TVen bier
![]()
Maar niet te veel want morgenochtend moet ik naar de tandarts
De batterijen van mijn camera zijn helaas leeg, anders had ik het je kunnen laten zienquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wolken. En straks kou en donkerheid.
Klopt, dronk ik sinds mij 16e ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Shandy dat kan ook nogis eigenlijk best lekker trouwens
klwoptquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Shandy dat kan ook nogis eigenlijk best lekker trouwens
ik zat nog te twijfelenquote:
Hoe kan dat nou mên, je hebt toch altijd zat batterijen op voorraad liggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
De batterijen van mijn camera zijn helaas leeg, anders had ik het je kunnen laten zien
We kunnen foto's gaan vergelijken van de meet als je wilquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat dat gastje ff met rust poepkop
Heb ik ook wel, maar ik ben zo fucking moe dat ik de trap niet op wilquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou mên, je hebt toch altijd zat batterijen op voorraad liggen![]()
Ik zou meteen naar de winkel rennen. Ook als ik nu ineens geen kaartje had. En als mn cam het NU zou begeven sta ik echt vanavond nog bij de Mediamarkt
Doeisels en Dagselsquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoaah en nou gaat ouwe Fles even op bed liggen. Doei allemaal opstandig grut
Denk je dat ze hier mijn poepkop nog niet kennen of zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We kunnen foto's gaan vergelijken van de meet als je wil
Dan kunnen ze hier beslissen wie de grootste heeft![]()
Hij geeft het opquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoaah en nou gaat ouwe Fles even op bed liggen. Doei allemaal opstandig grut
Dat heb ik al vaak genoeg hier gestaan, en daar is overigens ook mijn fobo voor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ze hier mijn poepkop nog niet kennen of zoMaar doe maar hoor, durf zelf ook maar eens op het web te staan. Met poepkop en al
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij geeft het op
Zulk zwaar geschut zette ik in.
Met filmpje en alquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ze hier mijn poepkop nog niet kennen of zoMaar doe maar hoor, durf zelf ook maar eens op het web te staan. Met poepkop en al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |