quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
ohw, ik dacht dat je me riepquote:
3 bakjes? die had ik om 8 uur al op.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al 3 bakjes opEn ik ga nu zo aan mijn 4e beginnen
Hopelijk slaap ik vanavond nog
En nice one
Ik doe dat alleen op vrijdag zoveelquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, ik dacht dat je me riep![]()
[..]
3 bakjes? die had ik om 8 uur al op.
ik zal maar niet gaan tellen op hoeveel ik nu zit
Hihiquote:
Foto!quote:
En nu MÉT suikertaartjequote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik ga tellen hoeveel koffie ik op een werkdag drink dan val ik om van de schrik denk ik
Daar bestaan nog geen foto's vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
En nu MÉT suikertaartje?
Dan kan ik beter oordelen...
Maken danquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar bestaan nog geen foto's van
ja he, ik ben er zooo blij mee, wilde al heel lang van zulke niet zo hogequote:
die zit te internetten op de bankquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:31 schreef MPG het volgende:
Ow, enne... Suikerbeebje, hoe is het nou met meneer Taart?
oooh hij is al thuis ook johquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja he, ik ben er zooo blij mee, wilde al heel lang van zulke niet zo hoge![]()
[..]
die zit te internetten op de bank
Kan ik daaruit concluderen dat het dus naar omstandigheden goed gaat? Heeft ie nog veel last van bloed/andere zooi uit zijn neus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
quote:
ja, om half 11 kwamen we thuis en binnen een half uur stortte hij in, dus ben ik maar met Thijs de stad in gegaan zodat hij wat rust hadquote:
gokje, hij heeft 2 vingers gevuld met watten van een latex handschoen in zijn neus?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hoi GF, was een grapjequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe kan je nou high worden van koffie
Hmm en nu? Wel geld betaald maar geen spullen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
wtf mijn bestelling is niet goed gegaan ....
wel een mailtje met betaling maar nergens in mijn overzicht de bestelling te vinden
ben al aan het mailen enzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi GF, was een grapje
[..]
Hmm en nu? Wel geld betaald maar geen spullen?
Hij lekt wel een beetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 14:37 schreef MPG het volgende:
Kan ik daaruit concluderen dat het dus naar omstandigheden goed gaat? Heeft ie nog veel last van bloed/andere zooi uit zijn neus?
weet hij ook eens hoe dat voeltquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lekt wel een beetje
Zelf zegt ie dat hij net een vrouw is, hij bloedt, heeft daar tampons voor in, laat alles uit zijn handen vallen en klaagt daar ook nog over
geef hem chocolade danquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lekt wel een beetje
Zelf zegt ie dat hij net een vrouw is, hij bloedt, heeft daar tampons voor in, laat alles uit zijn handen vallen en klaagt daar ook nog over
Whehe.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij lekt wel een beetje
Wat wok zegtquote:
en ik ookquote:
dan gaat hij kotsen...quote:
ik heb ook met maandverband in mijn onderbroek gelopen tegen bloedingen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet hij ook eens hoe dat voelt
maar misschien zat er bij jou net iets meer in de wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb ook met maandverband in mijn onderbroek gelopen tegen bloedingen.
ik ben niet jaloers op jullie![]()
dat zit gewoon altijd verkeerd
dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar misschien zat er bij jou net iets meer in de weg
Dat was toch juist wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar misschien zat er bij jou net iets meer in de weg
en maandverband zuigt inderdaad enormquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
en alle aanwezige onderdelen werken prima
dat is toch de bedoelingquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en maandverband zuigt inderdaad enorm
Dat is toch ook de bedoelingquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en maandverband zuigt inderdaad enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |