Ja dat kloptquote:
He wie wat waar waarom wanneer waardoor en hoe?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
mijn lieve vriendinnetje krijgt een jongenskindje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope, dat is niet mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke dan zal ik het nooit meer doenquote:
Wordt druk daarquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
mijn lieve vriendinnetje krijgt een jongenskindje
Je moet het zekf wetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke dan zal ik het nooit meer doen![]()
Mijn andere vriendinnetje die al net zo lang mijn vriendinnetje is als Marijke is weer zwanger (de vorige keer was tegelijk met mij) en ze krijgt een jongetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:16 schreef MPG het volgende:
He wie wat waar waarom wanneer waardoor en hoe?
ze woont in Den Haag, daar is het sowieso al best drukquote:
TREV! woon je zo in de buurt??quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze woont in Den Haag, daar is het sowieso al best druk
Uhuh maar ik zeg ook altijd tegen mijn collega's dat ik ze nooit meer in de maling zal nemenquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef Panda72 het volgende:
komt omdat we het graag willen weten als er wat ergs is, omdat we dan met je mee kunnen leven, werkt net als in de echte wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is het zeker, maar ik bedoelde met de kleinequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze woont in Den Haag, daar is het sowieso al best druk
Dat weet ik toch lieverd maar er echt wat aan de hand is laat ik het ook weten hoor. Dat van dat nieuwsgierig zijn was maar een grapje.Watn ik weet hoe lief en meelevend jullie zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
komt omdat we het graag willen weten als er wat ergs is, omdat we dan met je mee kunnen leven, werkt net als in de echte wereld
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
TREV! woon je zo in de buurt??
oh, haha, ja, zeker omdat ze er dus al eentje hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
Dat is het zeker, maar ik bedoelde met de kleine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |