komt omdat jij zo lief bentquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:24 schreef Panda72 het volgende:
Dat weet ik toch lieverd maar er echt wat aan de hand is laat ik het ook weten hoor. Dat van dat nieuwsgierig zijn was maar een grapje.Watn ik weet hoe lief en meelevend jullie zijn![]()
Dan mogen wij blij zijn dat wij als mens geen 14 kinderen tegelijk kunnen krijgen zoals een hond.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar ik bedoelde met de kleine
zaterdag mag je lekker even vluchtenquote:
wat is er gebeurd?quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zaterdag mag je lekker even vluchten![]()
[..]
wat is er gebeurd?
Koelkast schoonmaken bij klant, vinger stoten, niet 't gevoel hebben dat 't erg is, tot je opeens rode druppeltjes in de koelkast ziet zittenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zaterdag mag je lekker even vluchten![]()
[..]
wat is er gebeurd?
Pfff, ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan mogen wij blij zijn dat wij als mens geen 14 kinderen tegelijk kunnen krijgen zoals een hond.
Iek! Ze hadden toch wel een pleister voor je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Pien85 het volgende:
Koelkast schoonmaken bij klant, vinger stoten, niet 't gevoel hebben dat 't erg is, tot je opeens rode druppeltjes in de koelkast ziet zitten
Wees maar blij dan dat je een man bent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pfff, ik zou er niet aan moeten denken
2quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iek! Ze hadden toch wel een pleister voor je?
Wat leuk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn andere vriendinnetje die al net zo lang mijn vriendinnetje is als Marijke is weer zwanger (de vorige keer was tegelijk met mij) en ze krijgt een jongetje
Zo, nou, preciesquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
Wees maar blij dan dat je een man bent.
jeujquote:
hoeraaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
mijn bestelling is toch goed gegaan
quote:
zonder beestjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo, nou, precies![]()
[..]
jeujmet beestjes erop?
[..]
hoeraaaaaaaaaaaa![]()
wat heb je besteld?
Mja, das wel vreemd dan. Maar dat went vanzelf welquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en een beetje gek.
want de vorige keer waren we samen zwanger en is zij een maand na mij bevallen..en nu niet
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
mijn bestelling is toch goed gegaan
Muckiequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |