Nee, het gaat erom dat een bankSTEL er meer zijn. Lijkt mequote:quote:
Op dinsdag 23 november 2010 13:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gaat het om tweezitsbankstel? Dat moet inderdaad aan elkaar.
Dus jij zegt ook: "Het bruidspaar hebben elkaar het jawoord gegeven"? En "Homokoppel neuken er op los"?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:01 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat een bankSTEL er meer zijn. Lijkt me
Omdat het geen aanbieding is als je twee laarzen moet kopen van elk 69 euro.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:40 schreef Teal het volgende:
Wat is er fout bij de prijzen circus reclame van die laars?
Of je zit me in de maling te nemen of je snapt niets van vrouwen schoenen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat het geen aanbieding is als je twee laarzen moet kopen van elk 69 euro.
Nee. Want een bruidsPAAR zijn er 2. En een homoKOPPEL zijn er 2. En een bankstel zijn er 2. Maar in dit stukje gaat het om 1; dat was het punt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus jij zegt ook: "Het bruidspaar hebben elkaar het jawoord gegeven"? En "Homokoppel neuken er op los"?
Of je let even op het gebruik van spaties.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Of je zit me in de maling te nemen of je snapt niets van vrouwen schoenen...
Of jij hebt last van de Engelse Ziekte en snapt dus niet het verschil tussen een enkel laarsje en een enkellaarsje. Ik gok op mijn optie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:43 schreef Teal het volgende:
[..]
Of je zit me in de maling te nemen of je snapt niets van vrouwen schoenen...
Je zit nu jezelf tegen te sprekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:44 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee. Want een bruidsPAAR zijn er 2. En een homoKOPPEL zijn er 2. En een bankstel zijn er 2. Maar in dit stukje gaat het om 1; dat was het punt.
Die tweede is op de parkeerplaats van Saxion Enschede? Het was me nog nooit opgevallen danquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef Turbomuis het volgende:
De volgende alweer!
Wat heerlijkheidjes uit het vorige topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game on!
?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zit nu jezelf tegen te spreken.
Het ging mij alleen maar om het feit dat ze het over een bankSTEL hebben, terwijl het maar 1 bankje is. Verder heb ik niet eens gekekenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:17 schreef Bart het volgende:
Er staat "bankstel leidt" in het volgens jou foute artikel, jij beweert dat het niet klopt omdat bankstel 2 is. Dus ik vraag je of je ook zegt "bruidspaar hebben" want paar is immers ook 2, dus volgens jouw redenatie zou de persoonsvorm dan ook meervoud moeten zijn. Maar daar antwoord je ontkennend op, want een bruidspaar is 2. Dan spreek je jezelf tegen, want als het volgens jou 2 is, dan zou je dus wel 'bruidspaar hebben' zeggen.
Ohquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Het ging mij alleen maar om het feit dat ze het over een bankSTEL hebben, terwijl het maar 1 bankje is. Verder heb ik niet eens gekeken
Bronquote:Emlichheim ligt dicht aan de grens met Coevorden - Schoonebeek.
Emlichheim beschikt over een veelfout van supermarkten
In een mail over een geselecteerde stage.quote:Wij zijn op zoek naar een stagiair voor de ontwikkeling van iPhone, Android en Blackerry applicaties.
Irritant hč, dit wordt op Marktplaats ook erg veel fout gedaan... Staat er 'bankstel' terwijl ze toch echt maar één bank verkopen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Het ging mij alleen maar om het feit dat ze het over een bankSTEL hebben, terwijl het maar 1 bankje is. Verder heb ik niet eens gekeken
Telegraaf uiteraardquote:Aangespoelde kaak niet van Natalee
Rijswijk - Het stuk kaakbeen met een kies dat op Aruba was gevonden, blijkt niet van de vermiste Natalee Holloway. Dat meldt het Openbaar Ministerie op Aruba dinsdag. Uitvoerig onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) sluit dat uit.
[Knipje]
Ook is getracht DNA-onderzoek te doen. Dat was lastig omdat er slechts een zeer kleine hoeveelheid DNA-materiaal beschikbaar op het botmateriaal was. De kaak heeft ernstig geleden onder allerlei weersinvloeden en bleek poreus. Aangezien al op basis van de gebidsgegevens kon worden uitgesloten dat het botfragment van Natalee Holloway is, heeft het OM besloten het ingewikkelde DNA-onderzoek niet te voltooien.
quote:Haar partner ging er met de noorderzon vandoor.
Het is 'met de noorderzon vertrekken', niet 'er met de noorderzon vandoor gaan'.quote:
Ja, 't kwartje viel alquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is 'met de noorderzon vertrekken', niet 'er met de noorderzon vandoor gaan'.
Toen ik dat ding daarstraks zag vond ik het ook al zo'n vreemde naam.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:40 schreef Pandora73 het volgende:
Bij de Aldi volgende week in de reclame: een DVD-maker.
Alleen... Waar laat je de DVD's in vredesnaam?
[ afbeelding ]
Is meer voor dit topic:quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Stemmen: ‘De onjuiste spatie van 2010’
Geeft echt vertrouwen in het product jaquote:
Bedankt voor de gegevens, ik ga het ff leegplukkenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Drie fouten in één plaatsnaam, het is een ware kunst.
Wat is dat toch met ‘Ij’ i.p.v. ‘IJ’ tegenwoordig?!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Drie fouten in één plaatsnaam, het is een ware kunst.
Het is al weg hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Teal het volgende:
[..]
Bedankt voor de gegevens, ik ga het ff leegplukken
Nou eigenlijk niet want ik weet niet hoemaar toch, let op
Ik heb een maand nodig gehad om IMDb ervan te overtuigen dat de I and de J naast elkaar toch echt één letter vormen. Het stond vol met Ijmuiden, Ijsselstein, Ijsselmeer en dergelijke.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat is dat toch met ‘Ij’ i.p.v. ‘IJ’ tegenwoordig?!
Nu.nl had overigens de fout gewoon overgenomen. Getuige ook de vele comments van mensen op NUjij.quote:
Vooral met de vulkaanuitbarsting in april heel wat Ijsland voorbij zien komen...quote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Zelva het volgende:
Ik vermoed dus dat mensen die niet van nature Nederlands spreken het niet altijd begrijpen en dan iets met schaap en dam en zo.
Die noem je dan toch een tweezitter?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:30 schreef Felixa het volgende:
Een bank maakt onderdeel uit van een bankstel en een tweezitsbankstel lijkt me onwaarschijnlijk want dan zou het om twee losse stoelen gaan.
Ik doe dat ook vaak zat en ik heb dus echt geen andere afkomst.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik vermoed dus dat mensen die niet van nature Nederlands spreken het niet altijd begrijpen en dan iets met schaap en dam en zo.
Dat maakt niks uit, ij is gewoon een bijzondere combinatie die wanneer het een hoofdletter moet zijn geheel hoofdletter wordt. Dus bij namen en aan het begin van een zin. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1188/quote:Op donderdag 25 november 2010 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vaak zat en ik heb dus echt geen andere afkomst.
Maar ik heb ook verder geen band met die plaatsen dus het zal me aan m'n reet roesten.
Dan is bij jou wellicht de schaap en dam van toepassing.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vaak zat en ik heb dus echt geen andere afkomst.
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaarquote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Linkje naar de vorige 20 pleaseGeweldig topic
Meer iets voor dit topic?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef Pandora73 het volgende:
Ja, ik vind ook dat armoede moet worden verboden!
Grote opkomst bij demonstratie tegen armoede
My bad... Verkeerde topic inderdaad!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Meer iets voor dit topic?
Ruggespraak 3
Ik snap die van tennishal sneek niet...quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die tweede is op de parkeerplaats van Saxion Enschede? Het was me nog nooit opgevallen dan
Ga maar 's op die website kijken danquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:23 schreef jason8100 het volgende:
[..]
Ik snap die van tennishal sneek niet...
Is dat boekje er nou gekomen uiteindelijk? Waar iedereen PM-spam van kreeg?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:29 schreef Janetje het volgende:
Ik vind dat 'Copytijgers' best eens aan bronvermeldingen mag gaan doen.
Ik zie op de site dat er inderdaad genoeg aandelen zijn verkocht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is dat boekje er nou gekomen uiteindelijk? Waar iedereen PM-spam van kreeg?
Link? PM?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie op de site dat er inderdaad genoeg aandelen zijn verkocht.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 28 november 2010 00:09 schreef BeamofLight het volgende:
Een c-tje missen is tenenkrommend?
Bedankt he.quote:Op zondag 28 november 2010 00:13 schreef BeamofLight het volgende:
Dan ben je gewoon een teringnerd, maar das (hahahah een foutje) mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2010 00:15 schreef BeamofLight het volgende:
YoYoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Janetje op 28-11-2010 00:48:55 (begrijpend lezen is ook voor mij soms erg moeilijk) ]Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |