Jouw kat is gek, ik heb helemaal niets gedaan met haar.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef Alicey het volgende:
Ik snotter nu steeds meer en begin ook last van mijn keel te krijgen. Isegrim heeft na mijn kat opgestookt te hebben tegen mij mij kennelijk ook aangestoken.
Ik heb een kop vol snot, koppijn, keelpijn, en misselijk. Dus ook ik ben een slachtoffer geworden van Isegrim.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef Alicey het volgende:
Ik snotter nu steeds meer en begin ook last van mijn keel te krijgen. Isegrim heeft na mijn kat opgestookt te hebben tegen mij mij kennelijk ook aangestoken.
Hekserijquote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef Alicey het volgende:
Maar doordat jij haar opstookte heb ik nu krassen op mijn hand.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef Isegrim het volgende:
Jouw kat is gek, ik heb helemaal niets gedaan met haar.
Dat wou ik de vorige keer ook doen, maar toen niet geweest. Misschien nu in de herkansing.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghigighi iemand heeft de Finse kerstmarkt in de OP gefrommeld, dus ik klikken en het lijkt me hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheerlijk kneuterig
Daar ga ik dit weekend even kijken!
Ik stel me allemaal mensen in dikke gebreide truien met winterse tafreelen in rood en groentinten voor drbij!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wou ik de vorige keer ook doen, maar toen niet geweest. Misschien nu in de herkansing.
Moet je je kat beter opvoeden. Agressief doen tegen de visite.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar doordat jij haar opstookte heb ik nu krassen op mijn hand.
Isegrim maakt zo nog vele slachtoffers..quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb een kop vol snot, koppijn, keelpijn, en misselijk. Dus ook ik ben een slachtoffer geworden van Isegrim.
Normaal is Roosje heel lief en schattig.. Alleen als Isegrim er is niet.quote:En jullie kat is gewoon evil
Zoiets!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik stel me allemaal mensen in dikke gebreide truien met winterse tafreelen in rood en groentinten voor drbij!
De OP ziet er goed uit hequote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghigighi iemand heeft de Finse kerstmarkt in de OP gefrommeld, dus ik klikken en het lijkt me hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheerlijk kneuterig
BEST OP EVAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!quote:
Nee, dan had je naar de Noorse of de Zweedse Kerstmarkt moeten gaan de afgelopen weken. De Finse Kerstmarkt is juist heel groot en bijzonder. Zeker als je nog een elandvel voor op de vloer of een mooie dikke kabeltrui zoekt. En op de parkeerplaats ervoor, bouwen ze een complete Finse supermarkt, met alles met dille (mosterd, chips, shampoo, brood) en/of haring (in blik, in pot, met stukje walvis).quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de zomer welquote:Op woensdag 24 november 2010 08:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is geen zon & strand bestemming nee
In landen waar geen sinterklaas is, beginnen de kerstverkopen vaak al op 1 september. Dus zo vreemd is dat niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooooooooh! Ik heb er zinnin!!!
Ben ik trouwens de enige die het compleet mal vindt dat er dus blijkbaar al kerstmarkten zijn en zelfs al afgelopen zijn?
Want jij trakteertquote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wordt eten bij Parkheuvel vanavond!
Dat kan niet want wij zijn niet in de stad op dit momentquote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef MalaCocinera het volgende:
Mensen die nu hun tweede biertje bestellen
Uitkeringstrekkers natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef MalaCocinera het volgende:
Is dat lekker zo'n cappuciono?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef MalaCocinera het volgende:
Dan trakteer ik mezelf maar op een cappuciono en muffin bij Nika
Heerlijk gewoon, nog beter dan heroinequote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Is dat lekker zo'n cappuciono?
Ik denk niet dat het zal draaien op mijn mini dell 9quote:
Voorwaar, er wordt mij geen enkele privacy gegund.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef MalaCocinera het volgende:
:-)quote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, er wordt mij geen enkele privacy gegund.
Alcoholist dat je me er bent! En dat vette voer dat je erbij vrat was ook niet malsquote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, er wordt mij geen enkele privacy gegund.
Volgens mij zijn er geen ballen die weg kunnen vriezen, dus ja hij kan het makkelijk doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Isegrim het volgende:
Ga jij maar lekker in de korte broek op je scooter rondrijden als het vriest dan.
Maar geen hersens danquote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef Isegrim het volgende:
Als je met -10 in je korte broek gaat scooteren heb je juist wel ballen.
Echt slim lijkt het me niet inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Maar geen hersens danof heb je die dan ook?
Wees blij dat je poes geen woef zei.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef junkiexp het volgende:
Kut kitten heeft een olielamp omgegooit, lampenolie op de muur
Let's call it contemporary art, shall wequote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef junkiexp het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wees blij dat je poes geen woef zei.
Dat gaat'm niet wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snotter niet.
Wel wil ik slapen.
Tot eind april zoiets.
Junkie even vlammeke drbij, zo weg.
Fohn op de muur zetten en een aansteker dr bijquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef junkiexp het volgende:
En daarbij is het al in de muur getrokken
Ach ja, het was toch al een kutdag.
Ook al 2 uur zitten wachten bij de kapper.
Morgen weer verder met leven
Je hoofd er dicht genoeg bij doen en dan is de schade van de kapper ook weer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fohn op de muur zetten en een aansteker dr bij![]()
Je dacht dat als je tegen een kitten "ZIT!" roept, dat-ie dan blijft zitten?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef junkiexp het volgende:
Besloten om maar eens wat aan mijn cursussen te doquote:
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:34 schreef Breuls het volgende:
Omdat hij het FOK!postkantoor weer heeft overgenomen.
Reviewmateriaal ontvangen en doorsturen. Prijzen van prijsvragen ontvangen en doorsturenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?![]()
Mailtjes aan forum at fok punt nl die bij Danny horen, worden geprint en per post naar Zwolle verstuurd? (Dat is hoe ze met mail omgaan @ Isegrims werk![]()
)
Dus die Fleshlight die men een paar jaar terug kon winnen was misschien niet geheel nieuw?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Reviewmateriaal ontvangen en doorsturen. Prijzen van prijsvragen ontvangen en doorsturen
Weet je wel hoeveel fysieke post er in FOK! omgaat? Dat is echt enorm veel.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mailtjes aan forum at fok punt nl die bij Danny horen, worden geprint en per post naar Zwolle verstuurd? (Dat is hoe ze met mail omgaan @ Isegrims werk![]()
)
Die gingen rechtstreeksquote:Op donderdag 25 november 2010 15:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus die Fleshlight die men een paar jaar terug kon winnen was misschien niet geheel nieuw?
Klinkt als een overheidsinstellingquote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
)
Niet eensquote:Op donderdag 25 november 2010 15:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klinkt als een overheidsinstelling
Daar hebben ze iets voor uitgevondenquote:
Ja elektrische kachel ja, maar in de hal is er een dakraam daar zitten gaten in, als het regent is de hele trap nat. Verder bewegen mijn gordijnen niet meer met de tocht maar staan ze nu permanent een paar centimeter van de ramenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets voor uitgevonden
ohquote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja elektrische kachel ja, maar in de hal is er een dakraam daar zitten gaten in, als het regent is de hele trap nat. Verder bewegen mijn gordijnen niet meer met de tocht maar staan ze nu permanent een paar centimeter van de ramen
En die elektrische kachel maar loeien.
Ik heb net gegeten. En nu is mn koelkast leegquote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
Iemand honger? Ik heb net boodschappen gedaan en ik was iets te vrolijk/hongerig.
Kom je het brengen? Is het lekker? Zit er alchol bij?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
Iemand honger? Ik heb net boodschappen gedaan en ik was iets te vrolijk/hongerig.
Ah, vandaar alle politie en brandweer etcetera net over de A13.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
http://www.rotterdam.nl/doenbrug is gelukkig nog maar een paar dagen afgesloten... wat een ellende zeg om de laatste weken vanuit Den Haag of Delft de A13 op te komen. Alleen maar omdat nu iedereen voor Overschie de snelweg op wil en daar dus elke dag wel een paar ongevallen gebeuren op die scherpe bocht met korte invoegstrook.
Vandaag weer een vrachtwagen schuin over twee rijstroken, gisteren files tot aan Leiderdorp en de andere dagen ook met de bus de file in.
Ik sterf van de honger! Wat heb je?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
Je weet niet waar de Nieuwe Binnenweg is?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Noem eens iets bekends daar in de buurt? Is het in het centrum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |