Jouw kat is gek, ik heb helemaal niets gedaan met haar.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef Alicey het volgende:
Ik snotter nu steeds meer en begin ook last van mijn keel te krijgen. Isegrim heeft na mijn kat opgestookt te hebben tegen mij mij kennelijk ook aangestoken.
Ik heb een kop vol snot, koppijn, keelpijn, en misselijk. Dus ook ik ben een slachtoffer geworden van Isegrim.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef Alicey het volgende:
Ik snotter nu steeds meer en begin ook last van mijn keel te krijgen. Isegrim heeft na mijn kat opgestookt te hebben tegen mij mij kennelijk ook aangestoken.
Hekserijquote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef Alicey het volgende:
Maar doordat jij haar opstookte heb ik nu krassen op mijn hand.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef Isegrim het volgende:
Jouw kat is gek, ik heb helemaal niets gedaan met haar.
Dat wou ik de vorige keer ook doen, maar toen niet geweest. Misschien nu in de herkansing.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghigighi iemand heeft de Finse kerstmarkt in de OP gefrommeld, dus ik klikken en het lijkt me hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheerlijk kneuterig
Daar ga ik dit weekend even kijken!
Ik stel me allemaal mensen in dikke gebreide truien met winterse tafreelen in rood en groentinten voor drbij!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wou ik de vorige keer ook doen, maar toen niet geweest. Misschien nu in de herkansing.
Moet je je kat beter opvoeden. Agressief doen tegen de visite.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar doordat jij haar opstookte heb ik nu krassen op mijn hand.
Isegrim maakt zo nog vele slachtoffers..quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb een kop vol snot, koppijn, keelpijn, en misselijk. Dus ook ik ben een slachtoffer geworden van Isegrim.
Normaal is Roosje heel lief en schattig.. Alleen als Isegrim er is niet.quote:En jullie kat is gewoon evil
Zoiets!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik stel me allemaal mensen in dikke gebreide truien met winterse tafreelen in rood en groentinten voor drbij!
De OP ziet er goed uit hequote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghigighi iemand heeft de Finse kerstmarkt in de OP gefrommeld, dus ik klikken en het lijkt me hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheerlijk kneuterig
BEST OP EVAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!quote:
Nee, dan had je naar de Noorse of de Zweedse Kerstmarkt moeten gaan de afgelopen weken. De Finse Kerstmarkt is juist heel groot en bijzonder. Zeker als je nog een elandvel voor op de vloer of een mooie dikke kabeltrui zoekt. En op de parkeerplaats ervoor, bouwen ze een complete Finse supermarkt, met alles met dille (mosterd, chips, shampoo, brood) en/of haring (in blik, in pot, met stukje walvis).quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de zomer welquote:Op woensdag 24 november 2010 08:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is geen zon & strand bestemming nee
In landen waar geen sinterklaas is, beginnen de kerstverkopen vaak al op 1 september. Dus zo vreemd is dat niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooooooooh! Ik heb er zinnin!!!
Ben ik trouwens de enige die het compleet mal vindt dat er dus blijkbaar al kerstmarkten zijn en zelfs al afgelopen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |