Niet in dit topic!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef Chav het volgende:
Pffff waar zijn al die sexy centrummannen die mij nu dolgraag helpen met klussen !
Ik heb mijn boormachine en waterpas al uitgeleend aan andere vrouwen. En bovendien woon ik niet in het centrum. En ben ook niet sexy.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef Chav het volgende:
Pffff waar zijn al die sexy centrummannen die mij nu dolgraag helpen met klussen !
De beslaglegging is op de woning?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef Isegrim het volgende:
Lopen we naar huis, ligt er gewoon midden op de galerij een deurwaardersexploot inzake een beslaglegging bij een van de buren. Zeker ontkenningsfase.Mooi lullig als er beslag wordt gelegd op je woning voor nog geen 1200 euro achterstand.
Yup, dat is wel wat ik opmaak uit het exploot. Ik zal het zo even bij die mensen in de bus gooien.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
De beslaglegging is op de woning?
Als voorgerechtje brie met ham, honing en pijnboompitjes uit de oven. Als hoofdgerecht een kipfilet met paddenstoelen en als nagerecht een stukje chocoladekwarktaart.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat stond er op het menu gisteren?
Dat is waarschijnlijk al gebeurd.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yup, dat is wel wat ik opmaak uit het exploot. Ik zal het zo even bij die mensen in de bus gooien.
Ja, maar ik doe het even nog een keer, om ze met de neus op de feiten te drukken.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk al gebeurd.
Verloren moeite, maar waarom ook niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het even nog een keer, om ze met de neus op de feiten te drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |