Maar geen hersens danquote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef Isegrim het volgende:
Als je met -10 in je korte broek gaat scooteren heb je juist wel ballen.
Echt slim lijkt het me niet inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Maar geen hersens danof heb je die dan ook?
Wees blij dat je poes geen woef zei.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef junkiexp het volgende:
Kut kitten heeft een olielamp omgegooit, lampenolie op de muur
Let's call it contemporary art, shall wequote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef junkiexp het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wees blij dat je poes geen woef zei.
Dat gaat'm niet wordenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snotter niet.
Wel wil ik slapen.
Tot eind april zoiets.
Junkie even vlammeke drbij, zo weg.
Fohn op de muur zetten en een aansteker dr bijquote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef junkiexp het volgende:
En daarbij is het al in de muur getrokken
Ach ja, het was toch al een kutdag.
Ook al 2 uur zitten wachten bij de kapper.
Morgen weer verder met leven
Je hoofd er dicht genoeg bij doen en dan is de schade van de kapper ook weer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 24 november 2010 21:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fohn op de muur zetten en een aansteker dr bij![]()
Je dacht dat als je tegen een kitten "ZIT!" roept, dat-ie dan blijft zitten?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef junkiexp het volgende:
Besloten om maar eens wat aan mijn cursussen te doquote:
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:34 schreef Breuls het volgende:
Omdat hij het FOK!postkantoor weer heeft overgenomen.
Reviewmateriaal ontvangen en doorsturen. Prijzen van prijsvragen ontvangen en doorsturenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?![]()
Mailtjes aan forum at fok punt nl die bij Danny horen, worden geprint en per post naar Zwolle verstuurd? (Dat is hoe ze met mail omgaan @ Isegrims werk![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |