Want jij trakteertquote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wordt eten bij Parkheuvel vanavond!
Dat kan niet want wij zijn niet in de stad op dit momentquote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef MalaCocinera het volgende:
Mensen die nu hun tweede biertje bestellen
Uitkeringstrekkers natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef MalaCocinera het volgende:
Is dat lekker zo'n cappuciono?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:17 schreef MalaCocinera het volgende:
Dan trakteer ik mezelf maar op een cappuciono en muffin bij Nika
Heerlijk gewoon, nog beter dan heroinequote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Is dat lekker zo'n cappuciono?
Ik denk niet dat het zal draaien op mijn mini dell 9quote:
Voorwaar, er wordt mij geen enkele privacy gegund.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef MalaCocinera het volgende:
:-)quote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, er wordt mij geen enkele privacy gegund.
Alcoholist dat je me er bent! En dat vette voer dat je erbij vrat was ook niet malsquote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Voorwaar, er wordt mij geen enkele privacy gegund.
Volgens mij zijn er geen ballen die weg kunnen vriezen, dus ja hij kan het makkelijk doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef Isegrim het volgende:
Ga jij maar lekker in de korte broek op je scooter rondrijden als het vriest dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |