Hoezo? Zijn het allemaal klonen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
He, er zijn ineens meer mensen
Althans dat leek zo![]()
Ik had meer van ze verwacht.quote:
Ik kijk af en toe daar.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn het allemaal klonen?
En daarom is voetbal kijken (meestal) niet leuk. Twee sportief spelende aanvallende ploegen die aan elkaar gewaagd zijn en zelfs IK vind voetbal leuk om te kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, dat neppe vallen en geschreeuw en dat theatrale van die gladde klootzak Ronalde. Echt een kutploeg om naar te kijken te tegen te voetballen.
dat is kut hequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ga wel filmpje kijken. Geen zin om Ajax afgeslacht te zien worden.
Gadverdamme, gelijk chagerijnig.
Mwa, ik heb dit seizoen erger mee gemaakt.quote:
Ha een pessimist?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef Montov het volgende:
Ik kijk geen voetbal, en ik ben altijd chagrijnig.
Ik zou ook chagrijnig worden zonder voetbal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef Montov het volgende:
Ik kijk geen voetbal, en ik ben altijd chagrijnig.
dat zijn de postsquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Een walger. En dat is bijna een voorwaarde om hier te mogen posten.
Waar is het varkje nu dan??quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef sigme het volgende:
VBL is toch opgedoekt?
Mijn dag:
Naar kantoor vanwege een vergadering van 9 tot 9:30
vergadering blijkt te zijn verzet naar 10 uur
Tweeeneenhalf uur kantoor voor een vergaderingetje
Verder pekel maken, vaten voorbereiden en andere voorbereidingen voor de wederkomst van het varkje.
Euh, het varkje hebben we zondag bij de slager ingeleverd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar is het varkje nu dan??
En bij "pekel maken en vaten voorbereiden" denk ik eerder aan van varkje iets eetbaars maken![]()
Maar dat hoop ik toch niet voor het vakje...![]()
Dus toch...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, het varkje hebben we zondag bij de slager ingeleverd.
Tsja, dat is het natuurlijke einde van een varkje. Of het natuurlijke begin van een stukje varkensvlees.quote:
Zie edit hierboven..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dat is het natuurlijke einde van een varkje. Of het natuurlijke begin van een stukje varkensvlees.
Ik vind er ook niks aan hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar als ik ze niet opeet, kan ik geen varkens een paradijslijk leven geven..
Eet je vlees, Whiskers?
De drie anderen maken het goed. Voor zolang het duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |