Brrrr.. Studie of werk? En waarom onverwarmd??quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb een hele dag staan experimenten in een onverwarmd lab. Geen pretje.
Studiequote:
Ze noemen het op school 'SeaLab' en het is vorig jaar feestelijk geopend, maar meer dan een schuurtje is het eigenlijk niet.quote:En waarom onverwarmd??
Was een beetje teveel ik had er ook 6 van kunnen maken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HEEL groot... Moet vooral lachen om die enorme bal op het bord van de kleine... Is wel heeel erg veel, vooral in vergelijking met de aardappels en de groente![]()
Ik heb er weinig ervaring mee hoor, maar waren ze van buiten dan niet al bijna aangeband als ze vanbinnen nog niet gaar waren?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Was een beetje teveel ik had er ook 6 van kunnen maken.
[ afbeelding ]
Nee, via koken voor klunzen ben ik er vanddag achter gekomen dat je ze eerst rondom moet bakken ( duurt totaal een minuut of 5) en dan de boter met kokend water afblussen in een pan gieten en de ballen 20-30 minuten laten sudderen. Eerst branden ze inderdaad altijd aan of waren ze niet gaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er weinig ervaring mee hoor, maar waren ze van buiten dan niet al bijna aangeband als ze vanbinnen nog niet gaar waren?
Waarschijnlijk billenkoek krijgen van Realquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
best belangrijke wedstrijd. Hup hup![]()
hoho Suarez bijt zich vast vandaagquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk billenkoek krijgen van Real
Leuke foto!! Hij heeft er iig wél zin in, dat is duidelijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Was een beetje teveel ik had er ook 6 van kunnen maken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:41 schreef betyar het volgende:
[..]
hoho Suarez bijt zich vast vandaag
Aan Real Madrid heb ik nog een grotere hekel, dus ik juich met je mee.quote:
hier altijd strijden tussen ajax en feyenoord 19 december.......quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aan Real Madrid heb ik nog een grotere hekel, dus ik juich met je mee.
Maar als Feyenoord-fan voel ik mee daar een beetje schuldig om.
De boef heeft hem niet helemaal opgegetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuke foto!! Hij heeft er iig wél zin in, dat is duidelijk
Dat zou ook wel ERG knap zijn geweestquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:51 schreef betyar het volgende:
[..]
De boef heeft hem niet helemaal opgegeten
Oh papa mijn buik is zo groot.....quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel ERG knap zijn geweest
En OOK nog een toetje.. RESPECT!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Oh papa mijn buik is zo groot.....
Lus je wel een toetje
nee ik hoef geen toetje
15 minuten later : pap waar is mijn toetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |