Naar wat ik begrijp wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef eriksd het volgende:
Mag je een user meer dan 5 punten geven, verspreid over meerdere categorieen?
Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:21 schreef TomLievense het volgende:
Tussenstand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen we het samen doen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit.
Als EG niet terugkomt komende maand, kun jij zijn taak wel overnemen, als je dat wilt.
Ja, volgens mij wel, er zijn niet zoveel regels, maximaal 5 punten (per categorie per user, wat van zelf spreekt) en je mag punten splitsen. Die regels van EG moet je maar met een korrel zout nemen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef eriksd het volgende:
Mag je een user meer dan 5 punten geven, verspreid over meerdere categorieen?
Ik wil je wel helpen, maar volgens mij kun je dat best zonder hulp af. Als je dat wilt althans. Ziet er leuk uit met deze cirkeldiagrammen.quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, maar volgens mij kun je dat best zonder hulp af. Als je dat wil althans. Ziet er leuk uit met deze cirkeldiagrammen.
Het enige waar je aan moet denken is dat op 7 december de stemmingsronde sluit en als je met de uitslag klaar bent iig op 14 december is het goed.
En als hulp nodig hebt kun je mij pm'en.
Ben alleen niet altijd online ivm drukke werkzaamheden.
Vergeleken bij sneakypete ben je idd een stuk minder dogmatisch rechts, volgens mij. Links bijna.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Sachertorte het volgende:
De belangrijkste categorie zo goed als in de pocket, maar waarom scoor ik niet een punt op 'dogmatisch rechts'? Ik hoop toch niet dat er users zijn die mij van linksigheid verdenken.
Goede trollquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vergeleken bij sneakypete ben je idd een stuk minder dogmatisch rechts, volgens mij. Links bijna.
Wie jij?quote:
Sorry beste kerel, je bent niet serieus genoeg te nemen voor die categorie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Sachertorte het volgende:
De belangrijkste categorie zo goed als in de pocket, maar waarom scoor ik niet een punt op 'dogmatisch rechts'? Ik hoop toch niet dat er users zijn die mij van linksigheid verdenken.
Ik zie Eerdmans in mijn geest altijd voor mij als een schreeuwende mongool met een emmer pek en een zak met veren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef sneakypete het volgende:
Gelukkig worden mijn spuisels wel serieus genomen door jullie.
Toch vraag ik me af waarin 'm nou dat dogmatische zit, wat is het verschil met consequent zijn bijv.?
Die prijs wil ik overigens best, al is het alleen maar omdat ik Eerdmans geen slechte peer vind.
Bij het pek en de veren kan ik me iets voorstellen, maar een schreeuwende mongool? Dat vind ik meevallen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie Eerdmans in mijn geest altijd voor mij als een schreeuwende mongool met een emmer pek en een zak met veren.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie Eerdmans in mijn geest altijd voor mij als een schreeuwende mongool met een emmer pek en een zak met veren.
Vanmiddag vond hij het nog belachelijk dat de moordenaar van millie boele slechts 18 jaar + TBS kregen. BNR Nieuwsradioquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niemand neemt je serieus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Sachertorte het volgende:
Pete, het moge duidelijk zijn dat ik het niet eens ben met het gegeven dat ik jou voorbij lijk te streven met'de Pechtold-treofee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Bij het pek en de veren kan ik me iets voorstellen, maar een schreeuwende mongool? Dat vind ik meevallen.
Het heeft wel iets, de combinatie van een knullig brilletje, een mager postuur en een grote waffel.
Nee, integendeel. Misschien een beetje te emo-dronken enzo. Gelukkig kan ik nog wel fatsoenlijk spellen en formuleren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Koos, weer ontnuchterd helemaal bij de les???
Dan is het je vast niet ontgaan dat ik je een beetje (terecht overigens) op weg heb geholpen met je felbegeerde trofee??quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Misschien een beetje te emo-dronken enzo. Gelukkig kan ik nog wel fatsoenlijk spellen en formuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |