Hear hear, daarvoor deze halve dag later kick.quote:
Leren die linksen nu nooit prioriteiten stellenquote:Op zondag 5 december 2010 13:04 schreef du_ke het volgende:
Probeer mijn sinterklaasgedicht in elkaar te draaien.
Dank maar ik ben net klaar. Altijd weer die mosterd na de maaltijd met dat rechtse volkquote:Op zondag 5 december 2010 13:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Leren die linksen nu nooit prioriteiten stellen.
Laat me je een rechtse helpende hand toesteken: http://www.sinterklaasgedichten.com/rijmwoordenboek.php
Dat komt omdat de linksen pas hulp van rechts accepteren als het al kwart over een is.quote:Op zondag 5 december 2010 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dank maar ik ben net klaar. Altijd weer die mosterd na de maaltijd met dat rechtse volk.
quote:Op zondag 5 december 2010 13:33 schreef du_ke het volgende:
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
Deze wil sacher graag maar vette pech voor hem, deze gaat naar Lyrebird consequent rechts en lekker zuur als het over Nederland gaat. Verdiende winnaar 2 punten
Hey politiek correct figuurquote:Op zondag 5 december 2010 13:33 schreef du_ke het volgende:
2. Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde.
Er zijn er een aantal die het gewoon niet kunnen maar daar wou ik niet te lang bij stil staan. Daarnaast zijn er ook users die het best kunnen maar niet lijken te willen. Maar ik houd het hier bij blanco omdat ik meer voor een positieve aanmoediging ben.
Dank, al ben ik heul niet zo links als Agnes hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:33 schreef du_ke het volgende:
5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
Die mag Remlof van mij hebben. Het is allemaal niet extreem maar wel zeer consequent en bijna dogmatisch op z'n tijd 3 punten
Ik ben ook links genoemd, terwijl de IS mijn bloed wel kan drinkenquote:Op zondag 5 december 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank, al ben ik heul niet zo links als Agnes hoor
Ik onthoud me maar van stemming
Ik vind de PvdA niet echt Links met een grote L.quote:Op zondag 5 december 2010 21:04 schreef du_ke het volgende:
Je hoeft niet heel erg links te zijn om dogmatisch over te komen. In het geval van Remlof dogmatische sociaal democratisch
Dit zijn De POL-verkiezingen van de nieuwelingen; ik bedoel er zijn ook categorieën afgevallen, waardoor ouwe stomp Rocky geen award krijgt. Blijkbaar val je door je alomtegenwoordigheid vooral in de categorie beste discussievoerder en niet in dogmatisch links (,... kan), waar je idd net zo goed in zou kunnen vallen. Ik mis echter bij jou de historisch-dialectische redeneertrant, die toch wel een voorwaarde zou moeten zijn. Of een lardering in typisch jaren 80 materie/thema's.quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
Tot mijn grote verbazing ben ik niet een keer genomineerd voor de Agnes Kant knuffel.
Tsja, ik heb mezelf niet genomineerd. En dat het de verkiezingen van de nieuwelingen zijn. Tsja, POL wordt momenteel gewoon vooral bevolkt door nieuwelingen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit zijn De POL-verkiezingen van de nieuwelingen; ik bedoel er zijn ook categorieën afgevallen, waardoor ouwe stomp Rocky geen award krijgt. Blijkbaar val je door je alomtegenwoordigheid vooral in de categorie beste discussievoerder en niet in dogmatisch links (,... kan), waar je idd net zo goed in zou kunnen vallen. Ik mis echter bij jou de historisch-dialectische redeneertrant, die toch wel een voorwaarde zou moeten zijn. Of een lardering in typisch jaren 80 materie/thema's.
Wat op zich zelf wel interessant is, het was ook een zooi ingekakte sociaal-liberalen bij elkaar hier op Fok!.quote:Op zondag 5 december 2010 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik heb mezelf niet genomineerd. En dat het de verkiezingen van de nieuwelingen zijn. Tsja, POL wordt momenteel gewoon vooral bevolkt door nieuwelingen.
Hij is geen dogmatisch historisch-dialecticus. Hij komt op voor de PvdA, dat zie ik niet als dogmatisch historisch-dialectisch... In tegendeel, je ziet daar veel pragmatici.quote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof niet links? Hij zou Nederland voor 3 bier verkopen aan Iran.
Jij zou Nederland samen met die 3 biertjes aan Israël gevenquote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof niet links? Hij zou Nederland voor 3 bier verkopen aan Iran.
Jongeren van zijn leeftijd en met zijn opvattingen gingen 30 jaar geleden paar maanden in een Kibboetsj leven........quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij zou Nederland samen met die 3 biertjes aan Israël geven
En hadden een Naaktposter boven hun bed met tapijt erop, schaakten bij de Roode Torenquote:Op zondag 5 december 2010 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jongeren van zijn leeftijd en met zijn opvattingen gingen 30 jaar geleden paar maanden in een Kibboetsj leven.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem, zie bv voice-over die van mij 5 punten heeft gekregen.quote:Op maandag 6 december 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
Ik word nergens genoemd. Ik zal me wat minder genuanceerd opstellen voortaan.
Wat is het probleem dan.quote:Op maandag 6 december 2010 00:06 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem, zie bv voice-over die van mij 5 punten heeft gekregen.
Nog ongenuanceerder? Je haalt voice-over met gemak in zoquote:Op maandag 6 december 2010 00:03 schreef IHVK het volgende:
Ik word nergens genoemd. Ik zal me wat minder genuanceerd opstellen voortaan.
Je moet niet zo Cohennen, maar wat meer goede standpunten kiezen. Neem een voorbeeld aan Mark Rutte bv.quote:
Nooit.quote:Op maandag 6 december 2010 00:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je moet niet zo Cohennen, maar wat meer goede standpunten kiezen. Neem een voorbeeld aan Mark Rutte bv.
Jij vindt mij niet aardig omdat ik je vroeger steeds belachelijk maakte.quote:Op maandag 6 december 2010 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog ongenuanceerder? Je haalt voice-over met gemak in zo
Waar heb jij mij belachelijk gemaakt dan?quote:Op maandag 6 december 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet aardig omdat ik je vroeger steeds belachelijk maakte.
Kom kom dat weet je best.quote:Op maandag 6 december 2010 00:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar heb jij mij belachelijk gemaakt dan?
?quote:
Wat? het aantal tenen en vingers aan handen en voeten en hop het leger in?quote:
Lees even de laatste zin uit de post voor die van mij, en daarna de mijne nog een keer.quote:Op maandag 6 december 2010 17:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat? het aantal tenen en vingers aan handen en voeten en hop het leger in?
Een uitslag kan ik niet vinden nog steeds, ligt dit aan mij, zit dat niet IN dit topic alhier?
Oh gelukkig dan maar, en was hetgeen je reactie op gaf niet elders op internet/fok.quote:Op maandag 6 december 2010 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees even de laatste zin uit de post voor die van mij, en daarna de mijne nog een keer.
M'n punten waren opquote:Op zondag 5 december 2010 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Maar 1 punt, en geen verklaring? Minpunten voor jou, duke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |