1. Beste discussievoerder. - Alexander Pechtold trofee.
Deze mogen KoosVogels en Sneakypete van mij delen blijven beiden meestal netjes en onderbouwen hun verhalen en daarbij heeft Sneaky wat mij betreft een positieve ontwikkeling doorgemaakt. 3 punten voor hem en 2 voor Koos.
2. Slechtste discussievoerder. - Richard de Mos oorkonde.
Er zijn er een aantal die het gewoon niet kunnen maar daar wou ik niet te lang bij stil staan. Daarnaast zijn er ook users die het best kunnen maar niet lijken te willen. Maar ik houd het hier bij blanco omdat ik meer voor een positieve aanmoediging ben

.
3. Beste topicopener. - Femke Halsema hesje.
Koos doet dat gewoon prima en zal deze ook terecht winnen. Maar ik ga voor Rubber_Johnny die besteed duidelijk veel aandacht aan zijn openingsposts 3 punten.
4. Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.
Zolcon en TomLievense beiden 2 punten en 1 puntje voor de moeite voor PHPmystyle hij doet echt zijn best maar het lukt niet altijd

.
5. Dogmatisch links. - Agnes Kant knuffel.
Die mag Remlof van mij hebben. Het is allemaal niet extreem maar wel zeer consequent en bijna dogmatisch op z'n tijd 3 punten
6. Dogmatisch rechts. - Joost Eerdmans medaille.
Deze wil sacher graag maar vette pech voor hem, deze gaat naar Lyrebird consequent rechts en lekker zuur als het over Nederland gaat. Verdiende winnaar 2 punten
7. Potentiële aanwinst. - Alexander Rinnooy Kan lintje.
Koningdavid 1 punt
8. User die node wordt gemist. - Hans van Mierlo bokaal.
Timmmm 1 punt
9. Gezelligste/aardigste user. - Van Haersma Buma beker.
Whiskers2009 en Sachertorte mogen deze delen. ieder 2 punten
10. Controversieelste user - Geert Wilders standbeeld.
Die mag Wolffje hebben. Hoop voor je dat ze bij het CDA nooit je posts na gaan pluizen

. 1 punt