Dingen van een hoog niveau kunnen ook best aan minder begaafden zoals ons worden uitgelegt.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Begrepen worden, dat zegt ook iets.
namelijk dat je uit het vat tapt dat 'de begrijpenden' zelf ook hebben.
En dat begrijpen de userts dus niet... ook jij kunt je begrijpelijk uitdrukken, toch? Probeer dat eens. Valt best mee nl.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt, stelden we al vast, ik meng graag kennis-cocktailsdus een beetje van maggi en een beetje van mezelf of anderen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd een beetje allergisch op een forum voor erg intelligente userts.
Als je zo slim bent, kun je ook iets uitleggen op een begrijpelijke manier nl. Dat kunnen jij en Whiskey2009 ook.
Zie hier aub.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef TomLievense het volgende:
Dingen van een hoog niveau kunnen ook best aan minder begaafden zoals ons worden uitgelegt.
Het doel is toch niet laten zien dat je slim bent, de bedoeling is toch iets duidelijk te maken. Tenminste met die insteek begin ik een post te schrijven. Als mensen dan denken dat ik slim ben is dat mooi meegenomen.quote:
Mooi voorbeeld, niet voor jou timmm.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:55 schreef timmmmm het volgende:5 punten gaan naar scanman. Ik mis zijn tempertantrums.
quote:
1 klopt, is mijn doel ook niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
1 Het doel is toch niet laten zien dat je slim bent, 2 de bedoeling is toch iets duidelijk te maken.
Kom nou eens met een diepgravend betoog over de toekomst van Nederland of dergelijke. Ik heb nog weinig inhoud van je gezien van jou kant.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld, niet voor jou timmm.
Ik kan nu zeggen: wazigggg, ik snap het niet, maar het is zo:
ik ken dat woord niet. Vermoeden heb ik wel, temper, tantrums.. hmmm...
Wat blijkt, het zijn 2 woorden in 1 begrip, iemand die een uiting doet aan ongenoegen op nogal heftige manieren. Weer wat geleerd.
Maar wat 'kunnen we er mee' ? iemand irriteren (die niet tegen intelligentsia op een forum kan)
iemand afbluffen die iets naars zegt, op heftige wijze dan dus he.
Of gewoon zo maar, showboten. Anyway het voegde iets toe op dat moment en verder, kwaad kan het niet.
Ik stel me bij deze beschikbaarquote:
-----------------------------------------------/> als doktor voor degenen die.... ?quote:
Precies, dat is goed mogelijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:08 schreef TomLievense het volgende:
Ik heb nog weinig inhoud van je gezien van jou kant.
Kijk jij ff heel snel op pagina 1 van dit topicquote:Op woensdag 24 november 2010 23:12 schreef Zolcon het volgende:
gaan jullie eens even in SC babbelen. Dit is een topic voor de verkiezingen. Niet slap gelul daaromheen
Inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 23:12 schreef Zolcon het volgende:
gaan jullie eens even in SC babbelen. Dit is een topic voor de verkiezingen. Niet slap gelul daaromheen
[deel 16xx] dat is de SC reeks. Gewoon om het hier een beetje overzichtelijk te houden. De rest van die reactie vind ik een beetje raar en snap ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kijk jij ff heel snel op pagina 1 van dit topicen dan ctrl-f op je eigen nickname.
Daarbij ben ik m.i. on-topic bezig ook nog eens!Jij hebt nominaties voor punt 1 en 7 <-- BLAM alweer on topic.
SC zal ik ff zoeken, klinkt leuk als ik het goed snap. edit en update: ik kan dat niet vinden, ook niet met de gok slow chat, is het iets voor betalende leden, of staat het sowieso niet in de forum's list?
EG deed het toch samen met Ryan 3?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
EchtGaaf blijft hier een maandje weg zag ik.. En de deadline en de uitslag zouden binnen die maand verlopen..
Wie neemt dit topic over? Of wordt het een maand stemmen?
In de OP staat:quote:Op donderdag 25 november 2010 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
EG deed het toch samen met Ryan 3?
quote:Redactie ligt bij EchtGaaf en over de uitslag kan men niet corresponderen.
Oh, misschien SC voer om te beslissen wie EG gaat opvolgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |