Het ging ook echt te ver.quote:Op maandag 22 november 2010 17:05 schreef gomi het volgende:
[..]
t is ook gewoon terecht
sommige dingen moet je gewoon niet doen. bijten is een van die dingen
ik snap wel dat je als aanvaller gefrustreerd kunt raken van een verdediger die de hele wedstrijd irritant bezig is, en daar bijna nooit iets voor krijgt.quote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het ging ook echt te ver.Bijten is echt sneu.
Haha, nu wel.quote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Is er in TAL eigenlijk al een Lutte topic geweest?
quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu wel.
Ik ben vereerd Benny! Sowieso echt tof dat ik zo warm
ontvangen ben, ik ben hier tenslotte pas een weekje!
Nog maar een weekje?quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu wel.
quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu wel.
over een week denk jij daar anders over meisje!quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu wel.
Waarover PatriQueje?quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
over een week denk jij daar anders over meisje!
Niet liegen... Bella scholden we helemaal verrotquote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef Koen66 het volgende:
EN voor onze jongste chatster zijn we extra lief he
Haha, jeeej.quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef Koen66 het volgende:
EN voor onze jongste chatster zijn we extra lief he
en hoe heette dat ene meisje van 13 ofzo ook alweer? in xfa toen nog?quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet liegen... Bella scholden we helemaal verrot
Was Bella op dat moment de jongste?quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet liegen... Bella scholden we helemaal verrot
Fairydust...quote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoe heette dat ene meisje van 13 ofzo ook alweer? in xfa toen nog?
die ene rare
quote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was Bella op dat moment de jongste?
Ohja, we hebben in het verleden wel eens vaker jonge gassies binnengehad wat wat minder goed ging
Ontgroening?quote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat het hier allemaal zo warm is enzo..
WE MAKEN JE HELEMAAL KAPOT!
Overburen hebben eem klarinet, drumsel en nog ietsquote:Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
'mensen' hier hebben een piano gekocht, ergens in de flat
'ik ben zelfs te emotioneel om emotionele muziekstukken te spelen.'quote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
ze spelen nu de hele tijd depressieve muziek, en soms gaat 't mis en dan beginnen ze opnieuw
volgens mij posten ze stiekem in HvjjN
hehe meisje aan wie ik een kamer verhuur in een andere woning studeert blokfluit aan t conservatorium.quote:Op maandag 22 november 2010 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Overburen hebben eem klarinet, drumsel en nog iets
Benny-faal.quote:Op maandag 22 november 2010 17:26 schreef Koen66 het volgende:
waarom staat deze SC eigenlijk onder "the voice of holland"
Gewoon, omdat het kan!quote:Op maandag 22 november 2010 17:26 schreef Koen66 het volgende:
waarom staat deze SC eigenlijk onder "the voice of holland"
Ja, klopt. Ikdenk dat het gewoon 'bo' noemquote:Op maandag 22 november 2010 17:29 schreef Koen66 het volgende:
jouw fobo is ook nog steds aardig zonder fo Miauw
quote:Op maandag 22 november 2010 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ikdenk dat het gewoon 'bo' noem
Dat kan ik dus ook, bij mij dus ook geen foto's en die komen er ook niet. Teminste voorlopig dan.. Gelukkig/Helaas voor sommigen ben ik wel te zien op Facebook/Hyvesquote:Op maandag 22 november 2010 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2010 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JA JONGE. KUT.quote:Op maandag 22 november 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
OMG oudste heeft New Kids gekeken op youtube bij dat vriendje
Hij is 9, nog niet echt wat voor hem of wat?quote:
Hmm. Nee, da's nog jongquote:Op maandag 22 november 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is 9, nog niet echt wat voor hem of wat?
Daar moet weer een paar uur Diego in!quote:Op maandag 22 november 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
OMG oudste heeft New Kids gekeken op youtube bij dat vriendje
Nee, zeker dat gescheld met Kut, is zo'n joch nog te gevoelig voor en weet niet echt goed wat het inhoudt, denk ik..quote:Op maandag 22 november 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is 9, nog niet echt wat voor hem of wat?
Zou kunnen, denk het niet.quote:Op maandag 22 november 2010 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[VOH]Wiep Laurenssen
Zou ze het echt zijn?![]()
hehe ik heb sinds kort ook facebook.quote:Op maandag 22 november 2010 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus ook, bij mij dus ook geen foto's en die komen er ook niet. Teminste voorlopig dan.. Gelukkig/Helaas voor sommigen ben ik wel te zien op Facebook/Hyves
En Benny is net eten. Arme knul!quote:Op maandag 22 november 2010 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[VOH]Wiep Laurenssen
Zou ze het echt zijn?![]()
Vooral die laatste zin maakt het ongeloofwaardig.quote:
Ik stuur hem wel een PM, of anders ziet hij het straks wel..quote:
precies dat vond ik dus ook.quote:Op maandag 22 november 2010 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin maakt het ongeloofwaardig.
En gebruik van een PI.quote:Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef gomi het volgende:
[..]
precies dat vond ik dus ook.
gewoon een of andere kloon
Sarcasme misschien?quote:Op maandag 22 november 2010 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin maakt het ongeloofwaardig.
Ja, dat snap ik wel, maar het klinkt niet echt als Wiep en zeker niet als eerste post zeg maarquote:
Veel plezier.quote:
Klopt... ze is mijn allerliefste mamaquote:Op maandag 22 november 2010 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leeuk!En volgensmij ben jij een hele toffe moeder.
Omnomquote:
Kookzequote:Op maandag 22 november 2010 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Pannenkoeken! Eetze!
Ik ben uitgesnotterd en ga nu lekker risotto maken!
Sterkte voor als je weer vast komt te zittenquote:Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga Almere weer voor Zoetermeer verruilen
Okay, succes!quote:Op maandag 22 november 2010 17:48 schreef Koen66 het volgende:
En ik ga Almere weer voor Zoetermeer verruilen
Mijn gevoel bij dat soort dingen. Zit ik goed mee. Ik zie niet in waarom dit een kloon kan zijn, er is niets leuk aan een Wiep kloon. Voor een kloon is het leuke er nu al vanaf nu ze eruit ligt. De username is ook wel overtuigend, omdat veel van de kandidaten die url meekrijgen.quote:
quote:
Er is wel iets leuk aan een Wiep-kloon, mensen voor de gek houden.quote:Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn gevoel bij dat soort dingen. Zit ik goed mee. Ik zie niet in waarom dit een kloon kan zijn, er is niets leuk aan een Wiep kloon. Voor een kloon is het leuke er nu al vanaf nu ze eruit ligt. De username is ook wel overtuigend, omdat veel van de kandidaten die url meekrijgen.
Okay, over dat de lol er nu af is voor een kloon heb je gelijk, en op je gevoel kan ik enkel vertrouwen. Het zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn gevoel bij dat soort dingen. Zit ik goed mee. Ik zie niet in waarom dit een kloon kan zijn, er is niets leuk aan een Wiep kloon. Voor een kloon is het leuke er nu al vanaf nu ze eruit ligt. De username is ook wel overtuigend, omdat veel van de kandidaten die url meekrijgen.
Op Fok? Welneeeeeeeeeequote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er is wel iets leuk aan een Wiep-kloon, mensen voor de gek houden.
Er zijn ook vaker kloons op FOK! geweest.quote:Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
zijn wel vaker talentenjachten deelnemers op fok geweest
We bellen dr op en vragen hetquote:Op maandag 22 november 2010 18:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn ook vaker kloons op FOK! geweest.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:14 schreef Wiepmusic het volgende:
Haha en ja ik ben het echt, waarom zou iemand mij in hemelsnaam willen 'klonen' hahaha! ;-) Maar goed, het was dus sarcastisch bedoelt.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is een kloon.. TMF BESTAAT NIET MEER
WIEP! Benny wil je bellen! Hij is je grootste fan!quote:Op maandag 22 november 2010 18:14 schreef Wiepmusic het volgende:
Haha en ja ik ben het echt, waarom zou iemand mij in hemelsnaam willen 'klonen' hahaha! ;-) Maar goed, het was dus sarcastisch bedoelt.
Bennyquote:
Ok. Hallo Wiepquote:Op maandag 22 november 2010 18:14 schreef Wiepmusic het volgende:
Hey Wiepquote:Op maandag 22 november 2010 18:14 schreef Wiepmusic het volgende:
Poezelquote:
Sneeuwquote:
okquote:Op maandag 22 november 2010 18:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is een kloon.. TMF BESTAAT NIET MEER
quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Wiepmusic het volgende:
Haha hoooi! Voor de mensen die me wel steunen; thanks! Voor de mensen die me niet steunen; tsja haha ieder z'n ding!Maaaar jullie snappen ook wel dat ik mijn nummer niet op internet ga zetten, ookal is dit het hipste forum van NL!
Liefs,
Wiep.
PM sturen naar bennyquote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Wiepmusic het volgende:
Haha hoooi! Voor de mensen die me wel steunen; thanks! Voor de mensen die me niet steunen; tsja haha ieder z'n ding!Maaaar jullie snappen ook wel dat ik mijn nummer niet op internet ga zetten, ookal is dit het hipste forum van NL!
Liefs,
Wiep.
Kalmonequote:
Joh.quote:
Ehh ze is uit the VOice hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
PM sturen naar bennyen anders volgende keer bij the voice even een kek hoedje opzetten.. dan weten wij genoeg!
twitter dan ff iets over tal scquote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Wiepmusic het volgende:
Liefs,
Wiep.
Nee, morgen kado kopen en dan aan de slagquote:Op maandag 22 november 2010 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KalmoneHoest met de suprise, ben je al een beetje op weg?
Een mod kan wat kloons betreft niet meer dan wij.quote:
En jullie maar zwaaien hierquote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een kleuter het nu door zou hebben
Trek eerst maar even na dan.quote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een kleuter het nu door zou hebben
Kloonscan aanzwengelen!quote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een mod kan wat kloons betreft niet meer dan wij.
Dat kan een mod niet.quote:
Doesjzequote:
Ik mis hem iedere minuut van de dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mis hem iedere minuut van de dag.Waar ken jij hem eigenlijk van Lutte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mis hem iedere minuut van de dag.ik vond hem wel grappig af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot hij ineens zo onbegrijpelijk werd![]()
Hij ging nogal tegen mij tekeer, iets met een nitwit enzo, maar toen namen Benny, Beach en Ploertendoder het voor me op!quote:Op maandag 22 november 2010 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar ken jij hem eigenlijk van Lutte?
Sounds like Kitaoquote:Op maandag 22 november 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij ging nogal tegen mij tekeer, iets met een nitwit enzo, maar toen namen Benny, Beach en Ploertendoder het voor me op!
En toen kwam ie iets later in de GRTDOJW, en hij begon meteen te eikelen, iedereen af te zeiken, vragen of Chocolate-chick toevallig getint was want daar hield ie wel van (), mij aanvallen, Michhas aanvallen...
Dus ik mag hem niet zo...
Goedzoquote:Op maandag 22 november 2010 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man eet zelfgemaakte pizza...... en nu heb ik ook trek
Maar ik hou me in
Oh jaquote:Op maandag 22 november 2010 18:34 schreef Lutte het volgende:
vragen of Chocolate-chick toevallig getint was want daar hield ie wel van ()
Voor wat?quote:Op maandag 22 november 2010 18:39 schreef Zeroku het volgende:
Weet iemand een mooie geluidsinstallatie waar ook nog een aardig geluid uit komt?
Ja, voor geluid.quote:
Als wat?quote:
Even lachen, brb.quote:
quote:
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 18:42 schreef Zeroku het volgende:
Niet aan m'n pc. Gewoon boxen auf mein kamer. Ik heb echt 0,0 verstand wat dat betreft.
[..]
Even lachen, brb.
Nom nom nomquote:
Haha maar jij hebt al gegeten of gaat zo eten, las ik netquote:Op maandag 22 november 2010 18:48 schreef gomi het volgende:
[..]
oost he?
hmm, als de bel zo gaat ben ik t
Maar bij een ieder met goede smaak is er altijd wel plek voor Lasagne, tenzij er tonijn of zalm in zit....quote:Op maandag 22 november 2010 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha maar jij hebt al gegeten of gaat zo eten, las ik net
hehe true idd. net nasi opquote:Op maandag 22 november 2010 18:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha maar jij hebt al gegeten of gaat zo eten, las ik net
jij eet geen tonijn en zalm?quote:Op maandag 22 november 2010 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar bij een ieder met goede smaak is er altijd wel plek voor Lasagne, tenzij er tonijn of zalm in zit....
OOk bLessure aan zijn bovenbeen. Kan niet voluit trainen en ja hij heeft gelijk om niet de schaatsen dit seizoen.quote:
Laters gomi!quote:Op maandag 22 november 2010 18:56 schreef gomi het volgende:
shit
helemaal vergeten dat ik nog ff wat moest halen bij de appie
laters
http://twitter.com/#!/Wiepmusic/status/6768301774479360quote:Voor de mannen en vrouwen van forum fok; ik ben geen kloon, ik ben mezelf. Klinkt logisch, toch? En wat is een mod sc ofzoiets?
Sommige schaatsers branden zich te snel op. Ineens lukt het dan niet meer. Zie Zandstra, Jochem Uytdehaage, Gianni Romme en nog wat mindere goden.quote:Op maandag 22 november 2010 18:57 schreef borisz het volgende:
[..]
OOk bLessure aan zijn bovenbeen. Kan niet voluit trainen en ja hij heeft gelijk om niet de schaatsen dit seizoen.
Zie je wel! Ga je schamen, knul.quote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/Wiepmusic/status/6768301774479360
WTF![]()
III TTOOLLLDDDD YOUU SOOOOOOOOquote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF![]()
Ja tot je elleboogquote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Wiep, ik heb altijd in je gelooft he!
quote:
Ja dat kan. We zullen het zien.quote:Op maandag 22 november 2010 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige schaatsers branden zich te snel op. Ineens lukt het dan niet meer. Zie Zandstra, Jochem Uytdehaage, Gianni Romme en nog wat mindere goden.
Ik heb ooit ook een kloon aangemaakt van een mooie calltv-girl omdat een user daar helemaal weg van was..quote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had het makkelijk geloofd, ware het niet dat ik weet hoeveel grapjassen in TAL de laatste tijd bezig zijn
quote:
Jupsquote:
Wat een cm.?quote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, de Biebert heeft iets korter haar, het is een wonder
Zal z'n leermeester Usher hem wel geadviseerd hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, de Biebert heeft iets korter haar, het is een wonder
okquote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Wel rock & roll dat ze zich op dit forum ff registreert om de kloon huillies even flink te dissen.
WHEHEHHE lamers
quote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Wel rock & roll dat ze zich op dit forum ff registreert om de kloon huillies even flink te dissen.
WHEHEHHE lamers
Lekker rock & roll jezelf googlenquote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
WHEHEHHE lamers
En jij bent Ben Saunders?quote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Wel rock & roll dat Wiep zich op dit forum ff registreert om de kloon huillies even flink te dissen.
WHEHEHHE lamers
Pics van je brilquote:
Ja nu een gewoon jongenskoppie ipv bijna in de ogen geföhndquote:
Op FOK!.quote:
In haar topic en net hierquote:
quote:
OMG dat heb je opgeslagen staan he?quote:Op maandag 22 november 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/326086
quote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG dat heb je opgeslagen staan he?
Neequote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG dat heb je opgeslagen staan he?
Whahahahahaha maar dan echtquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Wel rock & roll dat Wiep zich op dit forum ff registreert om de kloon huillies even flink te dissen.
WHEHEHHE lamers
Pics? Ik las hamstersletje.quote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
Ik heb mijn pyamaatje aangedaan en lig met een zak hamka's opgekruld onder een dekentje, als een hamstertje.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
Ik heb mijn pyamaatje aangedaan en lig met een zak hamka's opgekruld onder een dekentje, als een hamstertje.
quote:
Je hebt te weinig uit de pan gegeten meisje.quote:Op maandag 22 november 2010 19:13 schreef Lutte het volgende:
Ik heb mijn haar in een afzichtelijke knot op mijn hoofd zitten, pics komen dus niet.quote:
Ik heb twee keer opgeschept. Ik weeg geen kneup en mijn maag is een zwart gat.quote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt te weinig uit de pan gegeten meisje.
Profiteer ervan zolang het nog kan.quote:Op maandag 22 november 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb twee keer opgeschept. Ik weeg geen kneup en mijn maag is een zwart gat.
quote:
Hallotjes Chowiquote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Chowi het volgende:
Ik heb het gepresteerd mijn macaroni aan te laten branden. Een toepasselijke afsluiter van deze koude, druilerige kutmaandag.
Oh, hoi TAL..
Zo zag het er niet uit. Ik heb het dus ook maar niet eens geprobeerd.quote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallotjes ChowiWas het nog te eten?
Awh, kusje op je macaroniquote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Chowi het volgende:
Ik heb het gepresteerd mijn macaroni aan te laten branden. Een toepasselijke afsluiter van deze koude, druilerige kutmaandag.
Oh, hoi TAL..
quote:
Dat is echt geen strafquote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Chowi het volgende:
On the plus side: pizza besteld met B&J's na..
ja vermoord enzoquote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kindertjes van Kally zijn dood.
lol ik vroeg dr om te twitteren als bewijsquote:Op maandag 22 november 2010 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF![]()
Je bent een held imo.quote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ik vroeg dr om te twitteren als bewijs
Ik noemde dr een kloonquote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ik vroeg dr om te twitteren als bewijs
quote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe normaalquote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die oude vent met zijn 5 december, hij mag weer terug naar Spanjequote:
Nee dat kwam door een opmerking van mijquote:
Oi J van zn geloof?quote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Die oude vent met zijn 5 december, hij mag weer terug naar Spanje
Ohquote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat kwam door een opmerking van mij
Nee gewoon niet te genietenquote:
Maar niet hoe ik me voelquote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom dat vraagteken? Jij weet het prima als je der bent hoor.
Ik wel.quote:
Misschien wel, maar misschien ook nietquote:
Nou mijnheer de psycholoog, hoe voel ik me?quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar misschien ook niet
Goed.quote:Op maandag 22 november 2010 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou mijnheer de psycholoog, hoe voel ik me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |