Het ging ook echt te ver.quote:Op maandag 22 november 2010 17:05 schreef gomi het volgende:
[..]
t is ook gewoon terecht
sommige dingen moet je gewoon niet doen. bijten is een van die dingen
ik snap wel dat je als aanvaller gefrustreerd kunt raken van een verdediger die de hele wedstrijd irritant bezig is, en daar bijna nooit iets voor krijgt.quote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het ging ook echt te ver.Bijten is echt sneu.
Haha, nu wel.quote:Op maandag 22 november 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Is er in TAL eigenlijk al een Lutte topic geweest?
quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu wel.
Ik ben vereerd Benny! Sowieso echt tof dat ik zo warm
ontvangen ben, ik ben hier tenslotte pas een weekje!
Nog maar een weekje?quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu wel.
quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu wel.
over een week denk jij daar anders over meisje!quote:Op maandag 22 november 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nu wel.
Waarover PatriQueje?quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
over een week denk jij daar anders over meisje!
Niet liegen... Bella scholden we helemaal verrotquote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef Koen66 het volgende:
EN voor onze jongste chatster zijn we extra lief he
Haha, jeeej.quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef Koen66 het volgende:
EN voor onze jongste chatster zijn we extra lief he
en hoe heette dat ene meisje van 13 ofzo ook alweer? in xfa toen nog?quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet liegen... Bella scholden we helemaal verrot
Was Bella op dat moment de jongste?quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet liegen... Bella scholden we helemaal verrot
Fairydust...quote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef gomi het volgende:
[..]
en hoe heette dat ene meisje van 13 ofzo ook alweer? in xfa toen nog?
die ene rare
quote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was Bella op dat moment de jongste?
Ohja, we hebben in het verleden wel eens vaker jonge gassies binnengehad wat wat minder goed ging
Ontgroening?quote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat het hier allemaal zo warm is enzo..
WE MAKEN JE HELEMAAL KAPOT!
Overburen hebben eem klarinet, drumsel en nog ietsquote:Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
'mensen' hier hebben een piano gekocht, ergens in de flat
'ik ben zelfs te emotioneel om emotionele muziekstukken te spelen.'quote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
ze spelen nu de hele tijd depressieve muziek, en soms gaat 't mis en dan beginnen ze opnieuw
volgens mij posten ze stiekem in HvjjN
hehe meisje aan wie ik een kamer verhuur in een andere woning studeert blokfluit aan t conservatorium.quote:Op maandag 22 november 2010 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Overburen hebben eem klarinet, drumsel en nog iets
Benny-faal.quote:Op maandag 22 november 2010 17:26 schreef Koen66 het volgende:
waarom staat deze SC eigenlijk onder "the voice of holland"
Gewoon, omdat het kan!quote:Op maandag 22 november 2010 17:26 schreef Koen66 het volgende:
waarom staat deze SC eigenlijk onder "the voice of holland"
Ja, klopt. Ikdenk dat het gewoon 'bo' noemquote:Op maandag 22 november 2010 17:29 schreef Koen66 het volgende:
jouw fobo is ook nog steds aardig zonder fo Miauw
quote:Op maandag 22 november 2010 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ikdenk dat het gewoon 'bo' noem
Dat kan ik dus ook, bij mij dus ook geen foto's en die komen er ook niet. Teminste voorlopig dan.. Gelukkig/Helaas voor sommigen ben ik wel te zien op Facebook/Hyvesquote:Op maandag 22 november 2010 17:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ikdenk dat het gewoon 'bo' noem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |