quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Harry potter begint. Oh god schiet op
Is dat van de Beatles?quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer zo'n uitgekauwd muziekje erachter.
Is die n beetje leuk dan die film?quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Is ie leuk?quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
gewoon keihard roepen dat ze 5 minuten moeten wachten, want Lorenzo moet er uit.quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef megamandy het volgende:
Dit nummer zet ik altijd op als ik van mezelf rustig moet worden![]()
Yann Tiersen
Laat dat 'schijnt' maar weg hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zijn vader schijnt een t-shirt aan te hebben waarop staat: he's gay so what?
Haar linkerboezem was in de war met d'r rechter.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef Franneh het volgende:
Stefano geniet wel met 2 aaiende mannen naast hem
Ik wilde net zeggenquote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef Franneh het volgende:
Stefano geniet wel met 2 aaiende mannen naast hem
Dan had ze An gezegd.quote:
heb ik ook maar niet zo'n mooie als Annquote:
quote:
Ga film kijken jijquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omg floris gaat er dus uit omdat jullie allemaal op stefano hebben gestemd
omdat het kanquote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Floris moet winnen van Lorenzo. En die kan dat ook.
Arme Stefano.
Ik bedoel beter dan Lorenzo.quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Kut. Ik vind Stefano beter dan Floris.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Butterfly91 het volgende:
Jammer dat Stefano eruit is, Lorenzo
quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Franneh het volgende:
Had liever stefano en Floris gezien in de finale.
echt hequote:
Dat was ook terecht geweest. Lorenzo kan alleen maar zijn salto's, waar je geen donder aan hebt bij een klassieke dans. Daar faalt hij hopeloos.quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Franneh het volgende:
Wut?quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Sam-x het volgende:
Enora is terecht. Maar had liever Stefano eruit zien gaan.
Ja dat wel maja, ben wel blij dat Floris er nog in zit!quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Franneh het volgende:
amen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat wel maja, ben wel blij dat Floris er nog in zit!
quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga bidden
Natascha en/of Lorenzo mogen niet winnen
quote:Op zondag 21 november 2010 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga bidden
Natascha en/of Lorenzo mogen niet winnen
latersquote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef IbeBen het volgende:
Ik ga dr ook maar es van tussen. Tot laters allen
ff kijkenquote:Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef dutchie88 het volgende:
Jeutje. Normaal lees ik alleen even door dit topic heen, maar ik moet dit clipje toch even delen:
http://www.rtl.nl/xl/u/5d4f88be-f5e4-496a-99ae-988d3232a58a
Ik dacht even dat het niet serieus was, maar Stefano is dus echt woedend op Lorenzo.![]()
(Oh, en go Floris!![]()
)
Okequote:Op zondag 21 november 2010 23:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat een KUT EIND bij harry potter. Zo, dat moest ik even kwijt![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef dutchie88 het volgende:
Jeutje. Normaal lees ik alleen even door dit topic heen, maar ik moet dit clipje toch even delen:
Ik dacht even dat het niet serieus was, maar Stefano is dus echt woedend op Lorenzo.![]()
(Oh, en go Floris!![]()
)
ik moest wel lachenquote:
Mwah vind ik niet. Hij geeft aan dat hij het niet erg had gevonden te verliezen van Floris of Chico. Alleen van Lorenzo. Nu wil ik eigenlijk, zoals Stefano zegt, wel weten wat Lise erover te zeggen heeft.quote:Op zondag 21 november 2010 23:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
beetje jammer, slechte verliezer
Heel simpel, meer stemmen gekregen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef N-E-R-D het volgende:
ben nu idd wel benieuwd naar het hele verhaal.
Wat heeft Lorenzo eigenlijk gedaan dat Stefano so pissed is?
Stefano heeft wel gelijk. Punt.quote:Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef dutchie88 het volgende:
(Oh, en go Floris!![]()
)
Juistem. Ben blij dat Floris er nog in zit, maar had ook liever Lorenzo zien vertrekken.quote:Op maandag 22 november 2010 09:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Stefano heeft wel gelijk. Punt.
Misschien wel, maar ik ben het ook wel een met hem eens. Hij (Lorenzo) zei ook dat hij al 5x hiphop heeft gehad, terwijl de anderen toch veel meer dansvarianten hebben moeten doen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
beetje jammer, slechte verliezer
Wat raar dat iedereen zo tegen Lorenzo is. Toegegeven, ik word ook een beetje gek van al die truukjes continu, maar ik vind hem zeker geen slechte danser.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben het ook wel een met hem eens. Hij (Lorenzo) zei ook dat hij al 5x hiphop heeft gehad, terwijl de anderen toch veel meer dansvarianten hebben moeten doen.
Tuurlijk is het lucky omdat het gewoon loting is, maar op dat gebied heeft de rest het toch een stuk 'moeilijker' gehad en dus meer veelzijdigheid laten zien.
3x, en hoeveel keer heeft Eldrick bijvoorbeeld modern gehad, of Stefano een ballet variant?quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben het ook wel een met hem eens. Hij (Lorenzo) zei ook dat hij al 5x hiphop heeft gehad, terwijl de anderen toch veel meer dansvarianten hebben moeten doen.
Tuurlijk is het lucky omdat het gewoon loting is, maar op dat gebied heeft de rest het toch een stuk 'moeilijker' gehad en dus meer veelzijdigheid laten zien.
Stefano kreeg bij de disco het commentaar dat het de beste disco was wat ze hadden gezien dat seizoen, bij de ballroom/latin had hij ook altijd goede technieken. Hij kreeg alleen altijd te horen dat het niet macho genoeg was. Dat hij in het begin bij de laatste behoorde kwam door de stemmen van thuis, hij drong niet echt door bij de mensen denk ik? Dus niet omdat hij minder zou zijn. De jury liet hem altijd door.quote:Op maandag 22 november 2010 11:21 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
3x, en hoeveel keer heeft Eldrick bijvoorbeeld modern gehad, of Stefano een ballet variant?
Trouwens, op die balletvarianten na bakt Stefano er niets van, dan vind ik Lorenzo veelzijdiger ondanks z'n irritante salto's. "Supergay" was nét iets te doorzichtig, stemmen willen ronselen bij de homogemeenschap. Ik ben blij dat hij er eindelijk uit ligt. Volgens de jury was hij elke keer bij de mindere dansers dus dan kan je dit geen verrassing noemen.
Maar van mij mag/moet Lise of Natascha winnen!
Dat is Lorenzo's opzet ook: 1) z'n eigen bedrijfje promoten: Xtremotion 2) Het gaat helaas om de populairste ipv de beste danser (anders hadden ze de wedstrijd moeten stoppen toen ze Chico ontdekten).quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan mag jij het t-shirt doorzichtig vinden, ik vind de hele act van Lorenzo doorzichtig, met zijn constante salto's zodat mensen hem thuis geweldig vinden.
Wat wordt er in dat filmpje juist gezegd? Kan het namelijk niet zien omdat het "in mijn land" niet toegestaan isquote:Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben het eens met Megamandy. En als er oneerlijk gespeeld wordt om Lorenzo door te krijgen (hem de kans geven zijn tricks te doen in de choreo's, terwijl de rest dat niet mag en daarnaast hem zo positief mogelijk in beeld brengen), dan mag Stefano daar best wat van zeggen.
quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Stefano kreeg bij de disco het commentaar dat het de beste disco was wat ze hadden gezien dat seizoen, bij de ballroom/latin had hij ook altijd goede technieken. Hij kreeg alleen altijd te horen dat het niet macho genoeg was. Dat hij in het begin bij de laatste behoorde kwam door de stemmen van thuis, hij drong niet echt door bij de mensen denk ik? Dus niet omdat hij minder zou zijn. De jury liet hem altijd door.
Lorenzo daarentegen had wel vaak commentaar over zijn technieken.
Dan mag jij het t-shirt doorzichtig vinden, ik vind de hele act van Lorenzo doorzichtig, met zijn constante salto's zodat mensen hem thuis geweldig vinden.
Nou, het programma stop zetten toen ze Chico ontdekten vind ik ook wat overdrevenquote:Op maandag 22 november 2010 12:59 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat is Lorenzo's opzet ook: 1) z'n eigen bedrijfje promoten: Xtremotion 2) Het gaat helaas om de populairste ipv de beste danser (anders hadden ze de wedstrijd moeten stoppen toen ze Chico ontdekten).
Stefano zegt:quote:Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Wat wordt er in dat filmpje juist gezegd? Kan het namelijk niet zien omdat het "in mijn land" niet toegestaan is
Dat komt niet meer goed tussen die tweequote:Op maandag 22 november 2010 13:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Stefano zegt:
Lorenzo kan niet dansen.
Dat hij alle choreos zie er gemaakt zijn, eens door Lorenzo zouden moeten gedanst worden.
Er wordt altijd iets VOOR hem gemaakt. Altijd een trucje.
Gister heeft hij instorting gehad, niet eens gerepeteerd. Zijn partner laten staan.
Slecht dansen en nog steeds goed commentaar krijgen.
Iemand die echt iets van dansen kent, die ziet dat.
Stem op Floris.
Dat zijn gay-zijn geen punt is, dat ie blij is dat hij heeft mee gedaan. Trots.
Hij had graag naast Chico gestaan, afgevallen van Chico of Floris, maar niet van Lorenzo, dat is belachelijk.
Hij vindt het ook heel erg voor Lise, wat die allemaal heeft doorstaan met Lorenzo.
Daar moeten ze het eens aan vragen. Dat ze heel sterk is.
En zo is het maar net.quote:Op maandag 22 november 2010 12:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Stefano kreeg bij de disco het commentaar dat het de beste disco was wat ze hadden gezien dat seizoen, bij de ballroom/latin had hij ook altijd goede technieken. Hij kreeg alleen altijd te horen dat het niet macho genoeg was. Dat hij in het begin bij de laatste behoorde kwam door de stemmen van thuis, hij drong niet echt door bij de mensen denk ik? Dus niet omdat hij minder zou zijn. De jury liet hem altijd door.
Lorenzo daarentegen had wel vaak commentaar over zijn technieken.
Graag gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat komt niet meer goed tussen die tweeOp sommige punten heeft 'ie gelijk, andere vind ik dan weer onzin (dat Lorenzo helemaal niet zou kunnen dansen).
voor het uittypen overigens
Ik zie het en ben het met je eens.quote:Op maandag 22 november 2010 15:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik vond Lorenzo al niets en nu al helemaal niet.
Als je goed kijkt naar hoe de andere dansers op hem reageren, vinden zij dat ook. Hij is echt uit de groep gestoten. bv. in de refresh room deden ze met zn 5-en heel gezellig voor de camera, en Lorenzo stond achterin. Iedere keer. Camerageile Lorenzo achterin? Dacht t niet. Speelt dus meer.
Bij de bekendmaking van de eliminatie van de meisjes, gaf Lise de andere dames een uitgebreide knuffel, voordat ze ergens anders heen ging. Bij de jongens, sprong Lorenzo voor zichzelf, gaf de anderen pro forma een knuffel en wist niet hoe snel hij weg moest komen. De dames hielden elkaar goed vast, en beseften dat 1 van hun vrienden dus zou moeten vertrekken. Die hadden liever Lorenzo weg zien gaan.
Ook daarna op het podium, Lorenzo staat maar wat om de groep heen te draaien, hoort er niet echt bij.
Ik hoop echt dat meerdere mensen dat zien, en dat ze inzien wat een eikel Lorenzo eigenlijk is. (beetje Anglicisme laatste zin, maar ach.)
Misschien wel ja, hij had toch al eens iets aan zijn knie (heb ik gehoord).quote:Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik zie het en ben het met je eens.
Misschien struikelt ie wel eens over een bankje met zijn xtreme-emotions en kan ie zondag opeens niet meer mee doen........
Er liep ook nog een fok!er op de achtergrond volgens mij (ik weet alleen zijn naam even niet):quote:Op zondag 21 november 2010 23:15 schreef dutchie88 het volgende:
(Oh, en go Floris!![]()
)
Toen hij zijn solo deed met die nep-knieblessure stonden ze allemaal te joelen en te lachen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:23 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp de anti-Lorenzo houding nou niet helemaal. Hij hoeft toch ook niet bij de groep te horen. Het is geen groepswedstrijd, maar een individuele wedstrijd. Als hij Lise dit keer werkelijk heeft laten zitten, dan is dat wel kwalijk, maar verder heeft hij zich volgens mij altijd een prima partner getoond.
..
daar ben ik het mee eens, je hoort verder ook maar 1 kant van het verhaal, stefano's kant en meer niet, dus dat lijkt me lastig oordelen als buitenstaander.quote:Op maandag 22 november 2010 17:23 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp de anti-Lorenzo houding nou niet helemaal. Hij hoeft toch ook niet bij de groep te horen. Het is geen groepswedstrijd, maar een individuele wedstrijd. Als hij Lise dit keer werkelijk heeft laten zitten, dan is dat wel kwalijk, maar verder heeft hij zich volgens mij altijd een prima partner getoond.
Zeg maar gerust: "Geen leven heeft?"quote:Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh dat is toch die gozer die achter al die sterren aanzit?
Dit dus. Niet echt professioneel om iemand zo af te kraken.quote:Op maandag 22 november 2010 18:20 schreef El_Borracho het volgende:
Stefano zal door zijn uitlatingen achteraf niet ver geraken in de danswereld.
Heb er niks over gehoord iigquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:40 schreef dollce het volgende:
Even wat anders,
Travis Wall van sytycd Amerika twitterde deze week dat hij volgende week in Amsterdam is.
Zou dat met de finale van zondag te maken kunnen hebben?
Ik heb de uitzending van afgelopen week niet helemaal gezien dus ik vroeg me af of ze er wat over gezegd hebben.
dan ga ik zappenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef -Peach het volgende:
Ik denk dat Virgil mee gaat dansen in de finale![]()
Ik vind Virgil helemaal niet zo goed. Had liever Gianinni nog een keer gezien uit seizoen 1!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef -Peach het volgende:
Ik denk dat Virgil mee gaat dansen in de finale![]()
Er was sowieso niet aan te ontkomen... bij Glee kwamen de 4 dansers al als promootje in beeld gedanst... en bij Modern Family ookquote:Op woensdag 24 november 2010 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren de herhaling gekeken, expres niet op de site of in topics zoals deze gekeken zodat het spannend bleef wie er door waren.. Maar toen besloot RTL 5 per reclameblok 2 x de spot uit te zenden met daarin de vier finalisten! Bah
Bij alle rtl programma's al.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er was sowieso niet aan te ontkomen... bij Glee kwamen de 4 dansers al als promootje in beeld gedanst... en bij Modern Family ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Anonymousz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De opname op m'n mediabox heeft het laatste gedeelte niet meegekregen, en weinig zin het op te gaan zoeken als ik het zo hoor. Zie wel wat er in de show van zondag nog van terugkomt. Je kan duidelijk zien dat de kandidaten nu echt op hun tandvlees dansen, dus dat alle spanningen uitvergroot worden is niet zo raar.
Ik blijf er bij dat de twee mooiste dansen die ik dit jaar gezien heb van Stefano waren, die van de laatste show en die moderne op de muziek van Brell. Dat was gewoon buitenaards mooi. Maar hij heeft niet het karakter om in een opzet als deze te winnen, niet sympathike genoeg. En zelfs dan, naast Floris heb je gewoon geen kans. Zoals die op het podium stond in de Flamenco...degradeerde de andere dansers tot goedwillende jongetjes, die ook een dansje mochten doen. Als er een stier op het podium was gesprongen had Floris hem even op z'n schouder getikt, en gezegd ' Gast, wat doe jij hier' en de stier was beschaamd weer afgedropen omdat zijn meerdere al op het podium stond.
Wow tof, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens...helemaal of-topic, ik weet het...maar m'n oudste is net aangenomen op dezelfde academie als Raquel.
Gaan we die ook terugzien in zo'n programma?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens...helemaal of-topic, ik weet het...maar m'n oudste is net aangenomen op dezelfde academie als Raquel.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stemmenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef Franneh het volgende:
Goed plan.
Ik doe de partymix.
En voor het eerst ga ik stemmen morgen.
Tof dat je je kind dat ook laat doen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ik ga ook stemmenquote:
No!quote:
Zeker weten! Ik ben echt benieuwd. Floris heeft een goede kans om te winnen.quote:
Het voorproefje zag er in elk geval veelbelovend uit!quote:Op zondag 28 november 2010 12:59 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik ben echt benieuwd. Floris heeft een goede kans om te winnen.
Stiekem ben ik ook benieuwd naar Jan die gaat dansen
Lekker handigquote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet de vorige aflevering gezienOok al werd het daarna nog 2 keer herhaald
Ik kijk gewoon verder bijna nooit tv als het niet iets is wat ik op een vaste dag/tijdstip kijkquote:
Haha ik zag het ook ja. Zal me overigens niets verbazen als het moest van de regiequote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef -Peach het volgende:
Fuck Lorenzo doet weer een monkeymove in de reclame. Hij stond gewoon echt klaar met een of ander schort zodat hij, zodra Dennis uit beeld was, weer een belachelijke move kon doen. [ afbeelding ]
Diegene die aanbelt is dan toch de pineut?quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Ja! Jajajaaaaa ik ben op tijd thuis! Meteen m'n pyama aangeschoten en (fuck it) m'n ochtendjas, lekker comfy, in de hoop dat er niemand aanbelt vanavond want dan ben ik de pineut.Ik zit er klaar voor.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Diegene die aanbelt is dan toch de pineut?Want jij doet dan niet open als ze in de vrieskou staan
Idd zou kunnen. Wat ik overigens wel stom zou vinden, hoor nu toch veel geluiden dat mensen hem irritant vinden (o.a. door dat soort fratsen). Achjah, hij heeft toch wel fans.quote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Haha ik zag het ook ja. Zal me overigens niets verbazen als het moest van de regie
Oh ja want t is wel heul koud vandaag.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Diegene die aanbelt is dan toch de pineut?Want jij doet dan niet open als ze in de vrieskou staan
ken je zijn nieuwste nr?quote:
Heb heel die album al platgedraaidquote:Op zondag 28 november 2010 19:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ken je zijn nieuwste nr?
what if
Lorenzoquote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omg lorenzo deed echt zo'n gaybeweging
hij kan nooit stilstaan/zittenquote:
* IbeBen is het daarmee eensquote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vind Lise en Natascha wel beter..
ja dat welquote:Op zondag 28 november 2010 20:03 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vind Lise en Natascha wel beter..
Datquote:
ik geloof dr niks van, dat zal ie wel gemoeten hebbenquote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Franneh het volgende:
Ja hoor Stefano..Daarna weer slijmen.
Echt zo'n puristen-uitspraak waarin wordt aangenomen dat je alleen iets kan als je technisch perfect bent.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Franneh het volgende:
Ja hoor Stefano..Daarna weer slijmen.
Ik was eerderquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef IbeBen het volgende:
IM GAY SO WHAT? Nee je bent gewoon een valse nicht, das wat anders
Zo lijken ze nog groterquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef -Peach het volgende:
Gadverdamme die jurk. Zit echt raar bij d'n tetten. Zeund.
Yep. Geniet er van zolang je nog kan!quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef IbeBen het volgende:
Zeg, ben ik nu de enige man in dit topic
ja pheno is er nichtquote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef IbeBen het volgende:
Zeg, ben ik nu de enige man in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |