quote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Anonymousz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De opname op m'n mediabox heeft het laatste gedeelte niet meegekregen, en weinig zin het op te gaan zoeken als ik het zo hoor. Zie wel wat er in de show van zondag nog van terugkomt. Je kan duidelijk zien dat de kandidaten nu echt op hun tandvlees dansen, dus dat alle spanningen uitvergroot worden is niet zo raar.
Ik blijf er bij dat de twee mooiste dansen die ik dit jaar gezien heb van Stefano waren, die van de laatste show en die moderne op de muziek van Brell. Dat was gewoon buitenaards mooi. Maar hij heeft niet het karakter om in een opzet als deze te winnen, niet sympathike genoeg. En zelfs dan, naast Floris heb je gewoon geen kans. Zoals die op het podium stond in de Flamenco...degradeerde de andere dansers tot goedwillende jongetjes, die ook een dansje mochten doen. Als er een stier op het podium was gesprongen had Floris hem even op z'n schouder getikt, en gezegd ' Gast, wat doe jij hier' en de stier was beschaamd weer afgedropen omdat zijn meerdere al op het podium stond.
Wow tof, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens...helemaal of-topic, ik weet het...maar m'n oudste is net aangenomen op dezelfde academie als Raquel.
Gaan we die ook terugzien in zo'n programma?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens...helemaal of-topic, ik weet het...maar m'n oudste is net aangenomen op dezelfde academie als Raquel.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stemmenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef Franneh het volgende:
Goed plan.
Ik doe de partymix.
En voor het eerst ga ik stemmen morgen.
Tof dat je je kind dat ook laat doen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ik ga ook stemmenquote:
No!quote:
Zeker weten! Ik ben echt benieuwd. Floris heeft een goede kans om te winnen.quote:
Het voorproefje zag er in elk geval veelbelovend uit!quote:Op zondag 28 november 2010 12:59 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik ben echt benieuwd. Floris heeft een goede kans om te winnen.
Stiekem ben ik ook benieuwd naar Jan die gaat dansen
Lekker handigquote:Op zondag 28 november 2010 19:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet de vorige aflevering gezienOok al werd het daarna nog 2 keer herhaald
Ik kijk gewoon verder bijna nooit tv als het niet iets is wat ik op een vaste dag/tijdstip kijkquote:
Haha ik zag het ook ja. Zal me overigens niets verbazen als het moest van de regiequote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef -Peach het volgende:
Fuck Lorenzo doet weer een monkeymove in de reclame. Hij stond gewoon echt klaar met een of ander schort zodat hij, zodra Dennis uit beeld was, weer een belachelijke move kon doen. [ afbeelding ]
Diegene die aanbelt is dan toch de pineut?quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Ja! Jajajaaaaa ik ben op tijd thuis! Meteen m'n pyama aangeschoten en (fuck it) m'n ochtendjas, lekker comfy, in de hoop dat er niemand aanbelt vanavond want dan ben ik de pineut.Ik zit er klaar voor.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Diegene die aanbelt is dan toch de pineut?Want jij doet dan niet open als ze in de vrieskou staan
Idd zou kunnen. Wat ik overigens wel stom zou vinden, hoor nu toch veel geluiden dat mensen hem irritant vinden (o.a. door dat soort fratsen). Achjah, hij heeft toch wel fans.quote:Op zondag 28 november 2010 19:36 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Haha ik zag het ook ja. Zal me overigens niets verbazen als het moest van de regie
Oh ja want t is wel heul koud vandaag.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Diegene die aanbelt is dan toch de pineut?Want jij doet dan niet open als ze in de vrieskou staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |